walus501 Zgłoś #1 Napisano 22 Stycznia 2010 (edytowane) Co możne powodować ze bardzo powoli w porównaniu do innych samochodów mój pasat się nagrzewa?? patrząc na kolegów auta to mój 2 lub 3 razy wolniej się nagrzewa opcja typu mrozy lub termostat już sprawdzona. Edytowane 22 Stycznia 2010 przez walus501 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jotes Zgłoś #2 Napisano 22 Stycznia 2010 Skoro sprawdzałeś poprawność działania termostatu, to powiedz, przy jakiej dokładnie temperaturze silnika dolny wąż chłodniczy robi się lekko ciepły? Jak długo twój silnik się nagrzewa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #3 Napisano 22 Stycznia 2010 wskazówka jest troszeczkę ponad 90 stopni. przejadę około 5 km a on łapie niecałe 50-60 stopni. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
HaVWranek Zgłoś #4 Napisano 23 Stycznia 2010 Kolego sprawdź czy czasem masz odpowiednią chłodnicę. Sprawa może być z tym związana. Jeśli cię dobrze zrozumiałem to na postoju nagrzany do 90 st.C po przejechaniu 5 km ostudza się do 50-60. Mając za dużą chłodnicę -silnik nie nadąży nagrzać płynu a chłodnica to ciepło zdąży już odprowadzić. Sprawa termostatu- cóż ja dopiero po 3 sztuce trafiłem na taki co działa prawidłowo. Termostat termostatowi nierówny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
register Zgłoś #5 Napisano 23 Stycznia 2010 Skoro temperatura spada to termostat sie nie zamyka ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #6 Napisano 23 Stycznia 2010 Jak masz włączone ogrzewanie na max to rozgrzanie musi trochę zająć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #7 Napisano 23 Stycznia 2010 (edytowane) to jest tak: silnik jest całkiem zimny. po nocy odpalam i jadę. Chłodnica oryginalna ,termostat szczelny. trzyma odpowiednią temperaturę na postoju i podczas jazdy. nawet jak by to był termostat to i tak szybciej by się nagrzał. Edytowane 23 Stycznia 2010 przez walus501 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
conrack007 Zgłoś #8 Napisano 23 Stycznia 2010 Porównujesz do kolegów, a jakie maszyny znajomi posiadają? Musisz pamiętać, że passat to nie jakieś cienko-cienko i ma sporo przestrzeni do ogrzania. A poza tym, wg mnie grzanie w pasku jest takie sobie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skcrack Zgłoś #9 Napisano 23 Stycznia 2010 A poza tym, wg mnie grzanie w pasku jest takie sobie... Moim zdaniem jest bardzo dobre Ale to odczucie subiektywne, więc nie dyskutujmy na ten temat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #10 Napisano 23 Stycznia 2010 sharan 2,0 i a4 1,6 i nie chodzi o nagrzanie wnętrza tylko silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #11 Napisano 23 Stycznia 2010 Po basenie mogę sobie suszyć włosy dmuchawą, więc ogrzewanie jest zdecydowanie ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #12 Napisano 23 Stycznia 2010 masz wszystko w jak najlepszym porządku i nie szukaj dziury w calym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
walus501 Zgłoś #13 Napisano 23 Stycznia 2010 no ale był okres ze przez tydzień w wysokich mrozach mi się szybciej nagrzewał niż teraz ;/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cervandes Zgłoś #14 Napisano 23 Stycznia 2010 pamietaj, że A4 raczej ma dogrzewanie świecami żarowymi, Sharan zapewne też. Mój do 90*C też potrzebuje 5km jazdy 50tką na trójce albo 60tką na IV biegu. Diesle się wcale nie dogrzewają do 90, np Skody które nie mają dogrzewacza. A mając to cudeńko (koszt około stówki na allegro) można zagrzać auto 3 razy szybciej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #15 Napisano 23 Stycznia 2010 Porównaj z innym passatem i to uznajmy za porównanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
...gruby... Zgłoś #16 Napisano 23 Stycznia 2010 porównanie z moim 2E....wypada podobnie, a moj chyba nawet gorzej tzn. po 15 km nie miał temperatury po wymianie termostatu wahler za 35 zł, dorwałem behr-thomson oryginał tyle ze uzywka ale sprawdzony trzyma parametry, wrzuce go w tygodniu i dam znac czy lepiej cos jest Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cysiokysio Zgłoś #17 Napisano 24 Stycznia 2010 aa zapomniałem dodać ze nagrzewa się dopiero po przejechaniu 10 km do 80 stopni to raczej normalny czas przy minusowych temperaturach no ale był okres ze przez tydzień w wysokich mrozach mi się szybciej nagrzewał niż teraz ;/ może dlatego że chłodnice płukałem i poprawiła się sprawność układu chłodzenia wskazówka jest troszeczkę ponad 90 stopni.przejadę około 5 km a on łapie niecałe 50-60 stopni. a czy jak takie coś się dzieje to czasem nie opada ci też wskazówka ilości paliwa? jeśli tak to poszukaj na forum o zimnych lutach w liczniku jak chcesz żeby ci się trochę szybciej nagrzewał to przysłoń czymś sobie chłodnice tylko nie całą bo wtedy temperatura pójdzie za wysoko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szykulasty Zgłoś #18 Napisano 24 Stycznia 2010 Jak fizycznie wykonać przysłonę chłodnicy? w b3 konkretnie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zdun_VW Zgłoś #19 Napisano 24 Stycznia 2010 Jak fizycznie wykonać przysłonę chłodnicy? w b3 konkretnie wziąć karton, wyciąć kawałek na wymiar i wsadzić... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #20 Napisano 24 Stycznia 2010 z kartonu - dykty i zamocować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach