Skocz do zawartości
Gość blackrider

Wariujące obroty !!!! o co chodzi ??

Rekomendowane odpowiedzi

Gość blackrider

Mam pasat 1,8 benzyna z gazem rok 91.generalnie niby wszystko ok. z silnikiem ale na gazie nawet ładnie trzyma obroty a na benzynie szczególnie rano na zimnym silniku chodzi tak jak 20 letni diesel,w ogóle mam wrażenie że na gazie są lepsze osiągi niż na benzynie.ale najgorsze jest to ze czasem łapie wysokie obroty i wyje chwile,przestanie i znowu.czasem nie ma tego problemu przez tydzień,dwa a potem nagle nawrót i znowu.czy ktoś wie o co chodzi??? wymieniłem już silnik krokowy ale nic to nie dało!! może to być coś związanego z potencjometrem przepustnicy???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mam takie cuda. Nawet chyba ten sam silnik (1800, 90 KM, 1990). Rano na benzynie dopóki się nie nagrzeje lepiej nie ruszać. Tylko na LPG wszystko zawsze ok. I tak jak piszesz raz ok a w następnym tygodniu koszmar. Powód: możliwych dziesiątki. Sporo forum poczytałem, trzebaby wymienić chyba wszystko w silniku aby być na 100 % pewnym. No chyba że podłączenie do komputera.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość japapol4

Maialem podobne dolegliwosci w swojim,roznica jest silnika bo moj to 2 litry 2E,po odpaleniu

rano to jak traktor na gazie gitara,obroty skakaly.wymienilem kable wysokiego napiecia,swiece,podregulowalem dla pewnosci instalacje i teraz wszystko gra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość SUMO

warto sprawdzić jest układ dolotowy powietrza jeżeli za przepływomierzem jest jakaś nieszczelność to już będzie miał złe obroty na benzynie przedewszystkim , albo silniczek krokowy ja mam vr6 miałem identyczny objaw u mnie była to pęknięta rura dolotowa do kolektora ssącego wymieniłem skasowałem błędy i jes super i na benzynie i na gazie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Lambdę sprawdź.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość xender

Witam

 

1. Lambda

2. Silniczek krokowy

3. Przewody

 

Acha a co do lepszego chodzenia na gazie to proponuję zdjąć mixer i zobaczyć - u mnie w obydwu autach efekt jest taki że mało się obrotomierz nie urwie :) A dlaczego ????

Bo te śmierdzące mixery mają za mały przelot i raz że dochodzi za mało powietrza a dwa ( przynajmniej u mnie wtryskiwacc podniesiony jest do góry o grubość mixera co zmienia kąt wtrysku ) Wiem że to mono ale ma duże znaczenie

Pozdrawiam xender

ps. Jakby ktoś z wawy chciał przewody do paska to mam oryginalane NGK ( kupiłem do swojego [dnia 19.01.2007] ale okazuje się że ... nie muszę wymieniać :)

Pozdrawiam xender

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gut

Witam,

 

Mam podobny problem, wcześniej obroty przy zmianie biegu zostawały mi w okolicach 2k, od jakichś paru dni na jałowym biegu mam 1.5k i są nieregularne, a przy zmianie biegu zostają na 2-2.3k

 

Silnik to 9A 2.0 16V bez gazu.

 

Help.

 

:]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tibro87

witam

ja w moim pasku juz calkiem sporo wymienilem i dalej to samo:/

mam za soba juz:

-potencjometr polozenia przepustnicy

-przeplywomierz powietrza

-lambda

-swiece

I DALEJ TO SAMO!! rozmawialem z mechanikiem i powiedzial ze moga byc zapchane wtryskiwacze - niedlygo sie za to zabiore i po przeczyszczeniu napisze wam jakie byly rezyltaty

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość pszemek

blackrider, do sprawdzenia TPS,lambda,stycznik biegu jałowego.Odczytanie kodów błyskowych sterownika silnika mogło by na wiele podpowiedzieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość tibro87

odczytywal mechanik kody blyskowe i wywalilo mase bledow:

-czujnik temp

-lambda

-przeplywomierz

-abs

-tps

-wtrysk

a nie wymienilem tylko wtrysku i abs;u :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Trochę podładowałem wczoraj akumulator. I co zauważyłem, że zawsze po takiej akcji (odłączenie klem na dłużej) silnik rano chodzi jak nówka i nie ważne czy benzynka czy LPG. Oczywiście po kilku dniach wszystko się rypnie i rano na benzynie nie da się jeździć. Znów traktor na benzynie. Nie wiem dlaczego tak się dzieje?

 

A gdzie można na sprawdzanie takich kodów błyskowych pojechać. Pierwszy lepszy mechanik ma takie możliwości czy pozostaje diler vw? Aż się boję jechać bo lambdę i czujnik. temp/termostat mam na bank walnięte.

Pozdr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo lambdę i czujnik. temp/termostat mam na bank walnięte.

Pozdr.[/quote

 

to już wiesz od czego masz zacząć , a od serwisów vw jak najdalej zedrą kasę , podzwoń gdzie najtaniej podłączą pod komputer

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość gut

Jakbyś potrzebował części, to tutaj masz numer gg mojego kumpla 3643786 - Szymek.

 

Potrafi znaleźć co trzeba w rozsądnych cenach. Powiedz, że od Guta jesteś :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności