jaro81 Zgłoś #1 Napisano 19 Stycznia 2010 Witam, dzisiaj załatwiłem sobie kluczyk typu scyzoryk do mojego Paska B4. Wszystko byłoby ok.gdyby nie to, że pilot wbudowany w ten kluczyk współpracuje tylko z centralką montowaną w PassatachB5.Chciałem zapytać czy możliwe jest zamontowanie centralki z B5 do B4? a jeśli tak, to jaki jest to ewentualny koszt?? Pozdro!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #2 Napisano 20 Stycznia 2010 Centralka to moduł komfortu, który w B4 nie występował. A dołożenie komfortu, to by była ciężka sprawa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #3 Napisano 20 Stycznia 2010 Tam tez odpisałem http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=758000&postcount=861 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #4 Napisano 20 Stycznia 2010 Kolego powiem tak. Masz centralny zamek z kluczyka:?: Jeżeli tak to już połowa sukcesu. Ostatnio co prawda w Golfie IV 1998 montowałem taki c.z. http://allegro.pl/item885058124_sterownik_zamka_vw_golf_bora_passat_polo_2x_logo.html Wystarczy jak wepniesz 2 przewody w drzwiach kierowcy i już masz centralny zamek z pilota. Dodatkowo wystarczy przełożyć transpondery do tych kluczyków i mamy działający centralny. Ja dokupiłem transpondery do tego golfa i zaprogramowałem kluczyki. (był 1 ori nie scyzoryk). teraz golf ma centralny zamek z pilota i dodatkowe 2 scyzoryki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio63 Zgłoś #5 Napisano 21 Stycznia 2010 Tak ale cały czas pozostaje temat B5 i golf IV ma zamki elektryczne, a B4 pneumatyczne,czyli kluczyk od b5 nie będzie działał w b4,gdyż nie ma takiej możliwości . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukisio Zgłoś #6 Napisano 21 Stycznia 2010 Po co sobie utrudniać życie:?: Dokupić radiowy sterownik centralnego ze scyzorykami. temat B5 i golf IV ma zamki elektryczne, a B4 pneumatyczne W niefabrycznych sterownikach to nic nie zmienia. Masz opcje podłączenia się do różnych siłowników, różnie sterowanych czy to elektrycznych sterowanych "-", "+" czy też pneumatycznych. Ja bym odpuścił temat montażu ori z B5 sterowania a wstawił niefabryczny centralny. No chyba, że masz zacięcie elektroniczne, masz moduł komfortu + jakiś schemat lub przynajmniej rozpiskę pinów komfortu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach