Skocz do zawartości
dred007

wibracje na rozgrzanym silniku

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Mam problem ze swoim autem. Mianowicie jak jest zimne chodzi elegancko a jak silnik nabierze temeperatury zaczynają falowac obroty oraz zaczyna chodzic jak traktor. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła się trząść cała buda i auto zachowywało sie tak jak bym jechał na za dużym biegu. pomimo redukcji było to samo jednakże kiedy wcisnąłem gaz w podłogę po chwili przeszło i auto pracowało jak powinno. Czy ktoś może orientuje się co to może być? Dodam, że jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem filtr paliwa. ponadto normalnie ma buta i nie traci mocy wcale.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam Mam problem ze swoim autem. Mianowicie jak jest zimne chodzi elegancko a jak silnik nabierze temeperatury zaczynają falowac obroty oraz zaczyna chodzic jak traktor. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła się trząść cała buda i auto zachowywało sie tak jak bym jechał na za dużym biegu. pomimo redukcji było to samo jednakże kiedy wcisnąłem gaz w podłogę po chwili przeszło i auto pracowało jak powinno. Czy ktoś może orientuje się co to może być? Dodam, że jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem filtr paliwa. ponadto normalnie ma buta i nie traci mocy wcale.

Poszukaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2886&highlight=wibracje+passat

lub Szukajka ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

właśeni problem w tym że nie mam takich objawów jak opisane w innych tematach o podobnej nazwie. na pewno nie jest to dwumasa itp pozatym w szukajce nic nie znalazłem co mogło by mieć zwiazek z moimi objawami. Dodam że VAG nic nie pokazuje... Błędów brak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
właśeni problem w tym że nie mam takich objawów jak opisane w innych tematach o podobnej nazwie. na pewno nie jest to dwumasa itp pozatym w szukajce nic nie znalazłem co mogło by mieć zwiazek z moimi objawami. Dodam że VAG nic nie pokazuje... Błędów brak.

To zdążyłem zauważyć :) Jakoś wątpię żeby to miało coś wspólnego z filtrem paliwa,tym bardziej że był wymieniany ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na początku myślałem że może ma jakiś syf dlatego go wymieniłem jeździłem na nim rok więc i tak mu się należało :) ale teraz obawiam się że to może problem z pompkami :( czego bym nie chciał

tylko że nie ma żadnych błędów...ostatnio kika razy wyskakiwało mi podczas VAGowania 16686 ale to chyba nie dotyczy pompek...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro rzecz ma miejscy tylko na rozgrzanym silniku, to mogą być świece lub przewody lub coś jeszcze co może zmienić swoje właściwości pod wpływem temparatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też mi się tak wydaje tylko że nie wim jak te przewody wymienić... wchodzą w całą wiązkę i w sumie nawet nie widać do kąd się ciągną. Świece sprawdzali mi na zaprzyjaźnionym warsztacie i niby są dobre...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli to świeca, to tak łatwo nie będzie znaleźc - która to. Niby sprawdzali, ale różnie to bywa. Ja to bym zrobił taki eksperyment. Założył na pierwszy cylinder nową świecę. Pojeździł trochę i jak się znowu to zdarzy, to zamieniłbym tą świece ze świecą na kolejnym cylindrze. No a w cylinder nr 1 wkręciłbym starą. I tak do momentu aż przelecisz wszystkie 4 cylindry. Jeśli objawy będą też występować, jak już nową świecę będziesz miał na czwartym cylindrze, to wtedy trzeba szukać po przewodach - który przepuszcza bądź ma przebicie. To chyba prosty i w miarę tani sposób.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jeśli to świeca, to tak łatwo nie będzie znaleźc - która to. Niby sprawdzali, ale różnie to bywa. Ja to bym zrobił taki eksperyment. Założył na pierwszy cylinder nową świecę. Pojeździł trochę i jak się znowu to zdarzy, to zamieniłbym tą świece ze świecą na kolejnym cylindrze. No a w cylinder nr 1 wkręciłbym starą. I tak do momentu aż przelecisz wszystkie 4 cylindry. Jeśli objawy będą też występować, jak już nową świecę będziesz miał na czwartym cylindrze, to wtedy trzeba szukać po przewodach - który przepuszcza bądź ma przebicie. To chyba prosty i w miarę tani sposób.

Pomysł niby dobry Danek,ale co jak więcej niż jedna będzie padnięta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tez mi sie tak wydaje że to może być dobry sposób... jutro skocze wiec po świeczkę...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pomysł niby dobry Danek,ale co jak więcej niż jedna będzie padnięta?

Nawet jeśli będzie więcej niż jedna padnięta, to już powinien mniej trząść, bo o jeden cylinder więcej - będzie pracował prawidłowo :D

A na jednej "świeczce" się nie zbiednieje. Na zapas w aucie zawsze się przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nawet jeśli będzie więcej niż jedna padnięta, to już powinien mniej trząść, bo o jeden cylinder więcej - będzie pracował prawidłowo :D

Niby tak,ale to może być niezauważalne...OK,Danio działaj w temacie :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Niby tak,ale to może być niezauważalne...

Raczej rozróżnisz pracę czy chodzi na dwóch czy na trzech :D

 

OK,Danio działaj w temacie :D

To nie u mnie jest ta usterka :P Ja jedynie swojego mogę odśnieżyć - jutro z rana :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej rozróżnisz pracę czy chodzi na dwóch czy na trzech :D

 

 

To nie u mnie jest ta usterka :P Ja jedynie swojego mogę odśnieżyć - jutro z rana :)

W tym konkretnym temacie ;) A odśnieżać napewno będziesz :D ok,koniec OT bo w ten sposób nie pomożemy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koledzy jak tak się zastanawiam... przecież w dieslu są świece żarowe które świecą tylko raz na rozruch później już nie działają.... więc chyba to nie ten problem... :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak - rozpędziliśmy się chyba za bardzo :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie ja tez trochę się zgubiłem...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to pozostaje pompa i wtryskiwacze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może jakieś podciśnienia,układ dolotowy też może być przyczyną,lub po prostu komp dostaje błędne informacje na temat powietrza-ilości i temperatury.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
ostatnio kika razy wyskakiwało mi podczas VAGowania 16686 ale to chyba nie dotyczy pompek...

16686 - cylinder 2 - brak spalania.

* sprawdzić zawory wtryskowe

* przewody WN

* cewki zapłonowe.

 

To by było na tyle:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności