dred007 Zgłoś #1 Napisano 10 Stycznia 2010 Witam Mam problem ze swoim autem. Mianowicie jak jest zimne chodzi elegancko a jak silnik nabierze temeperatury zaczynają falowac obroty oraz zaczyna chodzic jak traktor. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła się trząść cała buda i auto zachowywało sie tak jak bym jechał na za dużym biegu. pomimo redukcji było to samo jednakże kiedy wcisnąłem gaz w podłogę po chwili przeszło i auto pracowało jak powinno. Czy ktoś może orientuje się co to może być? Dodam, że jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem filtr paliwa. ponadto normalnie ma buta i nie traci mocy wcale. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #2 Napisano 10 Stycznia 2010 Witam Mam problem ze swoim autem. Mianowicie jak jest zimne chodzi elegancko a jak silnik nabierze temeperatury zaczynają falowac obroty oraz zaczyna chodzic jak traktor. Dzisiaj w trakcie jazdy zaczęła się trząść cała buda i auto zachowywało sie tak jak bym jechał na za dużym biegu. pomimo redukcji było to samo jednakże kiedy wcisnąłem gaz w podłogę po chwili przeszło i auto pracowało jak powinno. Czy ktoś może orientuje się co to może być? Dodam, że jakieś 3 tygodnie temu wymieniałem filtr paliwa. ponadto normalnie ma buta i nie traci mocy wcale. Poszukaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=2886&highlight=wibracje+passat lub Szukajka Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #3 Napisano 10 Stycznia 2010 właśeni problem w tym że nie mam takich objawów jak opisane w innych tematach o podobnej nazwie. na pewno nie jest to dwumasa itp pozatym w szukajce nic nie znalazłem co mogło by mieć zwiazek z moimi objawami. Dodam że VAG nic nie pokazuje... Błędów brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 10 Stycznia 2010 właśeni problem w tym że nie mam takich objawów jak opisane w innych tematach o podobnej nazwie. na pewno nie jest to dwumasa itp pozatym w szukajce nic nie znalazłem co mogło by mieć zwiazek z moimi objawami. Dodam że VAG nic nie pokazuje... Błędów brak. To zdążyłem zauważyć Jakoś wątpię żeby to miało coś wspólnego z filtrem paliwa,tym bardziej że był wymieniany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #5 Napisano 10 Stycznia 2010 na początku myślałem że może ma jakiś syf dlatego go wymieniłem jeździłem na nim rok więc i tak mu się należało ale teraz obawiam się że to może problem z pompkami czego bym nie chciał tylko że nie ma żadnych błędów...ostatnio kika razy wyskakiwało mi podczas VAGowania 16686 ale to chyba nie dotyczy pompek... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #6 Napisano 10 Stycznia 2010 Skoro rzecz ma miejscy tylko na rozgrzanym silniku, to mogą być świece lub przewody lub coś jeszcze co może zmienić swoje właściwości pod wpływem temparatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #7 Napisano 10 Stycznia 2010 Też mi się tak wydaje tylko że nie wim jak te przewody wymienić... wchodzą w całą wiązkę i w sumie nawet nie widać do kąd się ciągną. Świece sprawdzali mi na zaprzyjaźnionym warsztacie i niby są dobre... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #8 Napisano 10 Stycznia 2010 Jeśli to świeca, to tak łatwo nie będzie znaleźc - która to. Niby sprawdzali, ale różnie to bywa. Ja to bym zrobił taki eksperyment. Założył na pierwszy cylinder nową świecę. Pojeździł trochę i jak się znowu to zdarzy, to zamieniłbym tą świece ze świecą na kolejnym cylindrze. No a w cylinder nr 1 wkręciłbym starą. I tak do momentu aż przelecisz wszystkie 4 cylindry. Jeśli objawy będą też występować, jak już nową świecę będziesz miał na czwartym cylindrze, to wtedy trzeba szukać po przewodach - który przepuszcza bądź ma przebicie. To chyba prosty i w miarę tani sposób. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #9 Napisano 10 Stycznia 2010 Jeśli to świeca, to tak łatwo nie będzie znaleźc - która to. Niby sprawdzali, ale różnie to bywa. Ja to bym zrobił taki eksperyment. Założył na pierwszy cylinder nową świecę. Pojeździł trochę i jak się znowu to zdarzy, to zamieniłbym tą świece ze świecą na kolejnym cylindrze. No a w cylinder nr 1 wkręciłbym starą. I tak do momentu aż przelecisz wszystkie 4 cylindry. Jeśli objawy będą też występować, jak już nową świecę będziesz miał na czwartym cylindrze, to wtedy trzeba szukać po przewodach - który przepuszcza bądź ma przebicie. To chyba prosty i w miarę tani sposób. Pomysł niby dobry Danek,ale co jak więcej niż jedna będzie padnięta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #10 Napisano 10 Stycznia 2010 tez mi sie tak wydaje że to może być dobry sposób... jutro skocze wiec po świeczkę... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #11 Napisano 10 Stycznia 2010 Pomysł niby dobry Danek,ale co jak więcej niż jedna będzie padnięta? Nawet jeśli będzie więcej niż jedna padnięta, to już powinien mniej trząść, bo o jeden cylinder więcej - będzie pracował prawidłowo A na jednej "świeczce" się nie zbiednieje. Na zapas w aucie zawsze się przyda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #12 Napisano 10 Stycznia 2010 Nawet jeśli będzie więcej niż jedna padnięta, to już powinien mniej trząść, bo o jeden cylinder więcej - będzie pracował prawidłowo Niby tak,ale to może być niezauważalne...OK,Danio działaj w temacie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 10 Stycznia 2010 Niby tak,ale to może być niezauważalne... Raczej rozróżnisz pracę czy chodzi na dwóch czy na trzech OK,Danio działaj w temacie To nie u mnie jest ta usterka Ja jedynie swojego mogę odśnieżyć - jutro z rana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #14 Napisano 10 Stycznia 2010 Raczej rozróżnisz pracę czy chodzi na dwóch czy na trzech To nie u mnie jest ta usterka Ja jedynie swojego mogę odśnieżyć - jutro z rana W tym konkretnym temacie A odśnieżać napewno będziesz ok,koniec OT bo w ten sposób nie pomożemy... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #15 Napisano 10 Stycznia 2010 Koledzy jak tak się zastanawiam... przecież w dieslu są świece żarowe które świecą tylko raz na rozruch później już nie działają.... więc chyba to nie ten problem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 10 Stycznia 2010 No tak - rozpędziliśmy się chyba za bardzo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dred007 Zgłoś #17 Napisano 10 Stycznia 2010 no właśnie ja tez trochę się zgubiłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #18 Napisano 10 Stycznia 2010 No to pozostaje pompa i wtryskiwacze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #19 Napisano 10 Stycznia 2010 Może jakieś podciśnienia,układ dolotowy też może być przyczyną,lub po prostu komp dostaje błędne informacje na temat powietrza-ilości i temperatury. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #20 Napisano 10 Stycznia 2010 ostatnio kika razy wyskakiwało mi podczas VAGowania 16686 ale to chyba nie dotyczy pompek... 16686 - cylinder 2 - brak spalania. * sprawdzić zawory wtryskowe * przewody WN * cewki zapłonowe. To by było na tyle:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach