Blanko Zgłoś #1 Napisano 9 Stycznia 2010 witam szukalem na szukajce i nie ma nic! nic nie znalazlem;/ chce zdemontowac w tylnich drzwiach ten mechanizm od podnoszenia szyby jak narazie zdemontowalem boczek drzwi ten plastikowy , odpiałem te wszystkie przewody odkrecilem te sruby wszystkie i jak zdjac ten nastepna metalowa czesc( aluminiowa) to co jest na niej ten mechanizm od podnoszenia szyby;/? nie mam pojecia jak to sciagnac .... pomocy moze ktos to robil jakas foto relacja? ---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:46 ---------- hmm czyli przed zdjeciem tej blachy sama szybe wyjac? w jaki sposob ona wyjdzie jak ja do dolu opuszcze?hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwLuKaSvw Zgłoś #2 Napisano 9 Stycznia 2010 Jeżeli jest tak samo jak w modelu przed liftingiem to masz dwie duże zaślepki okrągłe pod którymi na pewnej wysokości jak będziesz opuszczał szybę na dół zobaczysz śruby mocowania szyby do mechanizmu. Odkręć je i wymnij szybę ostrożnie ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyniovtg Zgłoś #3 Napisano 9 Stycznia 2010 (edytowane) szyba zostaje w prowadnicy ,pod silniczkiem masz zaślepkę,otwórz ją,zjedz szybą w dół rozepnij szybę(masz kołek plastikowy który jest w szybie,szyba ma otwór),zdjęcie blachy z drugiej strony,powinno ci pomóc http://www.allegro.pl/item853591977_passat_b5_mechanizm_opuszczania_szyby_elektryczny.html Edytowane 9 Stycznia 2010 przez kyniovtg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwLuKaSvw Zgłoś #4 Napisano 9 Stycznia 2010 Następnie wymnij cały panel odchylając do siebie na dole i w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #5 Napisano 9 Stycznia 2010 ehh dalej srednio rozumiem co pierwsze wykonac a co nastepne i jak.. tej blachy tak latwo nie zdjac bo zauwazylem ze jest tak jakby sylikonem obklejona;/po odkreceniu wszyskich srob nawet nie drgnie, poza tym mamy zime nieche szyby uszkodzic niechcacy... poszukam chyba jeszcze na necie jakiejs foto relacji aha i jeszcze jedno nie mam silniczkow mechazim jest mechaniczny na korbke.. jest tylko j jedna gumowa zaslepka okragla i wychodzi chyba na ta szyne metalowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwLuKaSvw Zgłoś #6 Napisano 9 Stycznia 2010 Delikatnie podważaj od spodu, powoli silikon zacznie ci odchodzić. Nie jest to trudne tylko nie uszkodź tego uszczelnienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #7 Napisano 9 Stycznia 2010 (edytowane) http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448&highlight=zamek+drzwi może coś pomoże.... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=51448&highlight=zamek+drzwi Edytowane 9 Stycznia 2010 przez ekurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #8 Napisano 9 Stycznia 2010 o dzieki ekurek!! niemoglem znalesc tych tematow! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ekurek Zgłoś #9 Napisano 9 Stycznia 2010 jakby co to pytaj ja wymieniałem ale na elektr i upierdliwy temat.... pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #10 Napisano 16 Stycznia 2010 mechanizm mam uszkodzony wychodzi na to ze trzeba kupic nowy:( a teraz swoja droga jak z tej blachy zdemontowac glosnik? bo on nie jest na srubkach tylko lutowany czy cos w tym stylu jak go wymontowac z tymi plastikami? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
seboos Zgłoś #11 Napisano 16 Stycznia 2010 Mechanizm nie jest lutowany ale nitowany:) wystarczy rozwiercić ostrożnie nity i powinno pomóc:) a jeśli chodzi o wymianę to najlepiej poszukaj używanego mechanizmu razem z blachą (można powiedzieć, że to jest jedna część, bo wyłącznie samego mechanizmu bez blachy nigdzie nie dostaniesz). Powodzenia:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Blanko Zgłoś #12 Napisano 16 Stycznia 2010 wiem juz szukalem:) troche zabawy z tym bedzie widze:) dzieki za odpowiedz:) a jak potem te glosniki spowrotem do nowej blachy przykrecisz? zwykle wkrety i klei? czy jakies inne sposoby sa lepsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #13 Napisano 16 Stycznia 2010 a jak potem te glosniki spowrotem do nowej blachy przykrecisz? zwykle wkrety i klei? czy jakies inne sposoby sa lepsze? aby głośniki spowrotem zamontować potrzebna będzie Ci nitownica i nity Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2010 eeewentualnie śróby samowkręty jak nie masz czasu na zabawę jak przyłapią to na amen;D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aro555222 Zgłoś #15 Napisano 17 Stycznia 2010 Ja przykręciłem głośnik i dałem podkładki samokontrujące tryma dobrze. Dodatkowo zrobiłem nowe uszczelki pod głośniki. Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach