Skocz do zawartości
maciek2703

jak wymienic plyn wspomagania???

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam dzis pytanie zwiazane z wymiana plynu wspomaganiu. Jak to zrobic, gdzie jest ten zbiorniczek?? podobny mam problem z filtrem paliwa??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość rafalito

Napisz jakie masz auto, model, rocznik, silnik, to wbrew pozorom pomoże innym precyzyjnie odpowiedzieć na Twoje pytanie!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Płyn wspomagania nie podlega wymianie. Można go jedynie dolewać.

Filtr paliwa.............. zależy od autka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam passata 2002 rok 1,9 TDI 130 KM

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość kakis

Czy po wymianie płynu wspomagania kierownicy trzeba coś odpowietrzać??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kakis, auto na lewarek- przod - silnik odpalony - korek otwarty i krecisz fajera az bable przestana dmuchac

pamietaj zeby plynu nie brakowalo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wilku

witam,

nam taki problem ze u mnie brakuje plynu do wspomagania, z powodu takiego ze niewiem co tam bylo kiedys wlane musze podobno wymienic caly (logiczne, jak ze wszystkim) problem tylko jest taki ze niechce z tym jechac do mechanika, w jaki sposob spuscic plyn i czy jakies czynnosci nalezy przy tym wykonac? podobno ktos tam czyscil denaturatem, ale wolal bym nie robic tego na chlopski rozum, czy jest to az taka filozofia zeby jechac do mechanika?

prosze o jakies podpowiedzi

pozdrawiam serdecznie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Arnet

dołączam sie do pytania poprzednika.... mam za mało płynu w układzie wspomagania i zastanawiam sie przy okazji czy wymienic caly... najlpeiej samemu jesli nie wymaga to "warsztatowych" warunkow...

skłaniaja mnie jeszcze do tego dwie rzeczy...

- w poprzednim pasku (B3) gdy wymienilem pewnego pieknego dnia plyn krecenie kólkiem było duze lzejsze... ponoc w tym ukladzie tez sie zbiera z czasem jakis syf...

- w obecnym (B5) krecenie kokiem staje sie coraz ciezsze po przejechaniu kilku(dziesieciu) kilometrow, ale juz nie wiem czy to tylko subiektywne odczucie czy rzeczywiscie cos sie dzieje (przy skreceniu kol na maksa slychac jak rzęzi pompa wspomagania)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Miałem podobny problem. Obluzowała się opaska na wężu pod zbiorniczkiem i był lekki przeciek.

Kupiłem płyn w ASO ale okazało się, że to co mam w układzie jest koloru brudno-żółtego, a nie zielone czy czerwone.

Auto w jednych rękach od nowości, do zbiorniczka nikt nigdy nie zaglądał, tylko sprawdzany był poziom płynu na ściance z boku.

Lepiej więc chyba było wymienić, po 9 letni płyn raczej nie ma tych samych właściwości co nowy.

Podjechałem do mechanika, który powidział, że z ciekawości próbowali kiedyś całkowicie opróżnić układ w Audi A4 po uprzednim odessaniu płynu ze zbiorniczka (pracujący silnik, kręcenie kierownicą). W efekcie okazało się, że w układzie pozostaje nie więcej niż 100 ml starego płynu.

Wymiana płynu kosztowała 25 zł (robocizna z poprawieniem opasek) i trwała 30 minut wraz z odpowietrzeniem. Można ją wykonać samemu, ale trzeba mieć coś do wyciągnięcia płynu. Powinna wystaczyć duża strzykawka, ale na pewno wygodniej to zrobić korzystając z odsysarki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość wilku

czytałem również o tym, jednak były tez opinie ze po spuszczeniu całego płynu jakimś zaworem czy czymś takim (wnioskuje ze cos jak zmiana oleju) daje to lepsze rezultaty i nie trzeba się bawić w odsysanie, szukałem tego na forum jednak nie znalazłem nic konkretnego jak to wykonać, i czy przeczyszczać układ czymś czy po prostu wlać nowy

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawsze można wymienić płyn drugi raz, np. po przejechaniu 2 tysięcy km. Myślę nawet, że tak będzie zdrowiej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności