meski13 Zgłoś #1 Napisano 3 Stycznia 2010 posiadam B5 3b wybaczcie ale wchlaniam powoli troche wiedze. szukalem za pomoca szukajki ale nie zna;lazlem. w googlach tylko standardowa instrukcje znalazlem. po odpaleniu na P i trzymaniu hamulca jest ok. gdy puszczam hamulec jest dziwny puk i zasiweca sie kontrolka z 'butem'. co to znaczy.?? na N jest tak samo. nie moge spuszczac z hamulca?? nawet jak jest na recznym?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 3 Stycznia 2010 Świecąca zielona kontrolka z symbolem buta oznacza, że żeby ruszyć wybierakiem biegów, należy najpierw nacisnąć pedał hamulca. Inaczej nie ruszysz wajchy od biegów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #3 Napisano 3 Stycznia 2010 (edytowane) Świecąca zielona kontrolka czerwona po odpaleniu na P i trzymaniu hamulca jest ok. gdy puszczam hamulec jest dziwny puk i zasiweca sie kontrolka z 'butem'.co to znaczy.?? jest to dodatkowe zabezpieczenie przez zmianą biegu bez naciśnięcia hamulca -jest to normalne w 3b (zarówno świecenie tej kontrolki jak i puknięcie). jest to zarówno informacja, że aby zmienić bieg musisz wcisnąć pedał Edytowane 3 Stycznia 2010 przez witek-b5 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #4 Napisano 3 Stycznia 2010 Świecąca zielona kontrolkaczerwona No fakt. Mój błąd, bo zasugerowałem się kolorem kontrolki na obrotomierzu w Golf IV. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meski13 Zgłoś #5 Napisano 4 Stycznia 2010 ok. dzieki chlopaki. czyli nie musze caly zas trzymac hamulca??? oczywiscie kiedy stoje, zeby sobie w nosie pogrzebac . dodam, ze mam hamulec i gaz w reku z racji adaptacji dla osoby niepelnosprawnej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #6 Napisano 4 Stycznia 2010 czyli nie musze caly zas trzymac hamulca??? jasne ze nie musisz, najawżniejsze zebyś jak zatrzymasz się na D, R i reduktorach to trzymał bo wjedziesz komuś przed Tobą w tyłek lub za Tobą w przód Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pikon1 Zgłoś #7 Napisano 7 Stycznia 2010 umnie tylko sama kontrolka sie pali niema zadnego stukniecia,ale tak samo musze wcisnac hamulec dopiero moge wlaczyc np na D. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #8 Napisano 7 Stycznia 2010 Stuka elektromagnetyczna blokada lewarka, która załącza się w momencie kiedy puszczasz pedał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #9 Napisano 8 Stycznia 2010 niema zadnego stukniecia to pora wybrać się do mechanika... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #10 Napisano 8 Stycznia 2010 ok. dzieki chlopaki. czyli nie musze caly zas trzymac hamulca??? oczywiscie kiedy stoje, zeby sobie w nosie pogrzebac . dodam, ze mam hamulec i gaz w reku z racji adaptacji dla osoby niepelnosprawnej. Też mam takie cudeńko. Chodzi o adaptację. Auto odpalasz norrmalnie bez żadnyych gazów i hamulców, palisz zwyczajnie. Potem by włączyć bieg musisz nacisnąć hamulec, o czym informuje cię ZIELONA kontrolka w obrotomierzu i CZERWONA (Albo zielona, jak masz zielone podświetlenie) przy skrzyni. Czyli naciskasz hamulec, przycisk, wybierasz bieg i jedziesz... Jak stoisz trzymaj zawsze program D i wciśnięty hamulec. Nie ma sensu wajchą machać, podczas gdy stoisz np pod światłami. Szkoda skrzyni. Nie masz blokady hamulca u siebie? Dwa zapytanka mam: 1. Skąd jesteś? 2. Urządzenia jakiej firmy masz w aucie? U mnie Guidosimplex niestety. Możesz je zobaczyć klikając linek w stopce (Charfura). No i nareszcie nie jestem jedyny z takimi urządzonkami na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
witek-b5 Zgłoś #11 Napisano 8 Stycznia 2010 Auto odpalasz norrmalnie bez żadnyych gazów i hamulców, palisz zwyczajnie. a ja jednak radziłbym zapalać na hamulcu (przynajmniej zimą) -ułatwi to zdecydowanie rozruch... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #12 Napisano 8 Stycznia 2010 a ja jednak radziłbym zapalać na hamulcu (przynajmniej zimą) -ułatwi to zdecydowanie rozruch... napewno ułatwi to rozruch bo nie ma obciazenia ze skrzyni biegów na silnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
meski13 Zgłoś #13 Napisano 8 Stycznia 2010 Urządzenia jakiej firmy masz w aucie polskiej. RGH II a hamulec reczny sciaglem bo mnie wkurzal. ten mechanizm przelozylem z golfa III, mialem tam maluala. wywalelem automatyczne sprzeglo a reszte przelozylem. no siedzenie pasazera tu jeszcze musialem przerobic tak zeby oparcie sie odchylalo jak w przypadku aut 3-drzwiowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach