Cinek668 Zgłoś #1 Napisano 30 Grudnia 2009 (edytowane) Koledzy czy myślał ktoś kiedyś nad takim bajerem w passacie b3 jak zrobienie doświetlania zakrętów w wersji z halogenami?? chyba ze ktoś już ma takie coudo chyba ze to głupi pomysł Edytowane 30 Grudnia 2009 przez Cinek668 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #2 Napisano 30 Grudnia 2009 ...chyba ze to głupi pomysł. Pomysł jest bardzo dobry (brat mój ma to w swojej służbowej Skodzie Superb II i sprawdza się świetnie), ale w Passacie B3 może być nie najłatwiejsze do wykonania (choć nie mówię, że niemożliwe). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #3 Napisano 30 Grudnia 2009 tu tylko chodzi o to jak przy skręcie kołami podaj plus na któryś halogen i po zawodach i to dopiero rarytas muszę nad tym pomyśleć a superby maja to wiem bo przy tym pracuje ---------- Post added at 22:57 ---------- Previous post was at 22:48 ---------- ma ktoś pomysł lub sugestie to pisać... wydaje mi się ze pomysł fajny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MlodyS53 Zgłoś #4 Napisano 30 Grudnia 2009 Cinek wymyśl jak to zrobić i zrób jakiegoś tutka i wyjaśnij to bardzo, podoba mi się to i chętnie bym to zrobił lecz nie mam zielonego a nawet fioletowego pojęcia jak sie do tego zabrać. PoVWodzienia czekam na info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #5 Napisano 30 Grudnia 2009 tu tylko chodzi o to... Wiem, o co chodzi tylko, że to właśnie nie jest takie proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #6 Napisano 30 Grudnia 2009 po dumam z kolegami w pracy bo wszystko da się zrobić także jak by był jakić pomysł to pisać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #7 Napisano 30 Grudnia 2009 Na bank trzeba to oprzeć na przekaźnikach to po pierwsze. Na upartego to można było by zastosować krańcówki przy maglownicy i już Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kresek Zgłoś #8 Napisano 30 Grudnia 2009 I uzaleznic od sygnalu Gala, bo doswietlanie dziala tylko do 30kmh. Dziwnie by bylo jadac 70 po kretej drodze i mrugac co chwile na zmiane:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #9 Napisano 31 Grudnia 2009 Dziwnie by bylo jadac 70 po kretej drodze i mrugac co chwile na zmiane Dziwne, ale jak praktyczne - szczególnie w górach! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #10 Napisano 31 Grudnia 2009 No nie, ale chyba doświetlanie powinno się załączyć w momencie także wrzucenia kierunkowskazu, czyż nie? A to już nie taki problem, wystarczy podpiąć się pod którąś lampkę kierunku i już mamy sygnał do załączania halogenu... zastrzegam sobie prawa autorskie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kris_2000 Zgłoś #11 Napisano 31 Grudnia 2009 A na każdym zakręcie wrzucasz kierunek?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #12 Napisano 31 Grudnia 2009 No tak wiem o co chodzi, ale wersja do miasta już jest opatentowana Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Grześko Zgłoś #13 Napisano 31 Grudnia 2009 doświetlanie powinno się załączyć w momencie (...) wrzucenia kierunkowskazu Maciek, Ty nygusie. Idziesz na łatwiznę!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uosiu Zgłoś #14 Napisano 31 Grudnia 2009 no wlasnie z tego co widze to nowsze merce chyba tylko na kierunek reaguja... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #15 Napisano 31 Grudnia 2009 Mówiąc szczerze to też to zauważyłem, że w niektórych autach doświetlanie tylko z kierunkiem działa, no bo bez sensu doświetlać lekki zakręt w dzień albo na trasie gdy leci się ponad 160km/h. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #16 Napisano 31 Grudnia 2009 w np. nowych skodach nawet na postoju po skręceniu kierownica załancza się któryś halogen. najważniejsze jest to jak podpiąć + żeby załanczal halogen Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
driver187 Zgłoś #17 Napisano 31 Grudnia 2009 Na upartego to można było by zastosować krańcówki przy maglownicy i już krańcówki na drążkach to raczej odpadają bo drążki cały czas sie poruszają góra/dół na nierównościach i na boki delikatnie też, a poza tym to krancówka musiała by sie załączać już przy nie dużym skręcie a co z np. maksymalnym skrętem??? to już by się urywały te krańcówki lub włączniki tych krańcówek. Moim zdaniem to jedynym sensownym sposobem jest podpięcie się pod kierunkowskazy lub kombinowanie coś z wałem kierownicy, może tam jakieś krańcówki ale to też chyba niezbyt dobry pomysł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Cinek668 Zgłoś #18 Napisano 31 Grudnia 2009 ja myślę nad drążkami właśnie tylko ze w też sposób ze podczas skrętu nawet nie dużego by załączało a i jak by drążek wracał to by coś tam naciskał i wyłączał muszę wjechać na kanał i po próbować Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #19 Napisano 31 Grudnia 2009 ja myślę nad drążkami właśnie tylko ze w też sposób ze podczas skrętu nawet nie dużego by załączało a i jak by drążek wracał to by coś tam naciskał i wyłączał muszę wjechać na kanał i po próbować Włącznik od świateł hamulców od starszych motorów (romet, simson) i jakaś rozciągliwa sprężynka Tylko pasowało by podczas wyprzedzania jednak to nie działało, bo może na policja capnąć. Tak do 50 - 60 km/h to rozsądna opcja. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #20 Napisano 31 Grudnia 2009 Ja bym kombinował przy kierownicy tam gdzie jest ta blaszka od klaksonu. Tam najłatwiej było by dorzeźbić jakieś mikrostyki i tym wysterować przekaźniki ---------- Post added at 16:14 ---------- Previous post was at 16:09 ---------- Lub niżej na osi kolumny kierownicy, jest tam więcej miejsca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach