spioch100 Zgłoś #1 Napisano 25 Grudnia 2009 witam, tak jak w temacie, temperatura przechodziła na felge i opone ! mechanik zmienił zestaw naprawczy , znowu sie grzało. Jeden mechanik powiedzial ze tarcze są przegrzane i zeby kupic tarcze !! wiec zrezygnowalem z niego, drugi mechanik powiedział ze trzeba zmienic zestaw naprawczy bo jest źle , uruchomil tłoczek i zmienil zestaw naprawczy. Koło nadal ciepłe, powiedział ze pompa hamulcowa do wymiany, bo gdy nacisne pedał na wylaczonym silniku - robi sie twardy czyli tak jak powinien ale jak potrzymam i lekko wciskam to sie zapada , ze nie doprowadza płynu do tylnego koła i dlatego cylinderek nie odbija. Co powiecie o tym? klocki zmienione Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Grudnia 2009 ale jak potrzymam i lekko wciskam to sie zapada , ze nie doprowadza płynu do tylnego koła i dlatego cylinderek nie odbija. jak płyn doprowadzany jest do cylindreka to nigdy ten nie odbije = cofnie sie sprawdz przewody czy nie przytkane kiedy wymieniałes płyn ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stasiu22 Zgłoś #3 Napisano 25 Grudnia 2009 Kolego miałem to samo a mianowice zawieszał mi sie ten mechanizm od recznego, spróbuj sciągnać kolo i zaciągając recznym czy odbija do konca mianowicie (ciągniesz reczny i puszczasz a potem ręką przy zacisku, spróbuj go cofnać do oporu jeżeli sie nie da to wszystko ok a jeżeli ci sie uda cofnac reką to znaczy ze zacina sie mechanizm i grzeje ci koło) [\ 1 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piston Zgłoś #4 Napisano 25 Grudnia 2009 wyglada na to ze cylinderek sie nie cofa. mialem ten problem w poprzednim aucie. nie da sie tego naprawic trzeba kupic nowy i po problemie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pol7777 Zgłoś #5 Napisano 25 Grudnia 2009 nie da sie tego naprawic trzeba kupic nowy i po problemie Jak to nie?? Tak jak kolega wcześniej pisał sprawdź czy nie jest przytkana rurka bo może blokuje płyn i to jest przyczyną. Bo zakładam, że zestawów naprawczych się już nawymieniałeś. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
inhoss Zgłoś #6 Napisano 27 Grudnia 2009 ja obstawiam także na cylinderek, u mnie bylo tak samo, aż dym szedł tak sie zagrzało Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #7 Napisano 28 Grudnia 2009 Najpierw bym proponował to ustrojstwo rozruszać-da się a później ewentualnie wymieniać.To proste-ociera to się grzeje Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
karol27 Zgłoś #8 Napisano 28 Grudnia 2009 A łożysko sprawdzaliście,czy ono nie jest lekko zapieczone i od tego moze się koło grzać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mirek-pas Zgłoś #9 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Kolego miałem to samo a mianowice zawieszał mi sie ten mechanizm od recznego, spróbuj sciągnać kolo i zaciągając recznym czy odbija do konca mianowicie (ciągniesz reczny i puszczasz a potem ręką przy zacisku, spróbuj go cofnać do oporu jeżeli sie nie da to wszystko ok a jeżeli ci sie uda cofnac reką to znaczy ze zacina sie mechanizm i grzeje ci koło) [\ Mam to samo w fordzie. Zdjąłem koło i ręcznie przy pomocy młotka cofnąłem dźwignię. Poluźniłem linkę tak, że zacinający się mniej dociąga i nie blokuje. Ręczny hamuje tylko na jedno koło, a na przeglądzie rej. diagnosta grozi palcem, ale przedłuża rejestrację. Edytowane 28 Grudnia 2009 przez mirek-pas Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach