szczetke Zgłoś #1 Napisano 17 Grudnia 2009 witam mam do założenia alarm seo perfect i chce odciąć dopływ paliwa czy można założyć elektrozawór przy pompie paliwa bez szkody do pompowtryskiwaczy ewentualnie czy odcięcie pompy zgasi silnik czy to niezaskutkuje jakimś błędem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #2 Napisano 17 Grudnia 2009 Kolego ja mam założony taki zawór na paliwie od roku i wszystko jest ok . Jak auto zgaśnie po odcięciu czasami miga kontrolka świec żarowych i silnika ale po odblokowaniu i odpaleniu wszystko wraca do normy . Trzeba pamiętać tylko żeby parę razy włożyć i wyjąć kluczyk bez odpalania aby napełnić filtr paliwa (lepiej zapali i nie katuje się aku oraz rozrusznika ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #3 Napisano 17 Grudnia 2009 a przerabial ktos odciecie zalozone pod czujnikiem na pedale sprzegla? Przeciez zeby odpalic manuala trzeba wdusic sprzeglo, wiec mozna by zrobic tam odciecie jesli komp nie wyrzuci bledu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
76marek Zgłoś #4 Napisano 18 Grudnia 2009 Najlepiej obetnij sterowanie przekaznika ktory "pyka" przy zapalaniu.Jak obetniesz to nie sieje bledu.Niestety nie pamietam numeru tego przekaznika jest z lewej strony za schowkiem kierowcy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
norbi108 Zgłoś #5 Napisano 7 Maja 2017 Witam Czy ktoś ma pomysł na odcięcie/zabezpieczenie w silniku 2.0 tdi 170 common rail? Wiem że takie auto ma już instalację CAN więc nie chcę jakiegoś babola zrobić. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
73greniu Zgłoś #6 Napisano 8 Maja 2017 Panowie, a jakby tak zrobić dodatkowe zabezpieczenie na hamulcu ręcznym? Jak silniczki od ręcznego zaciągną ręczny to nie ruszysz ani metra, więc może jakiś ukryty włącznik bez którego nie odblokujesz hamulca? Wydaje mi się, że to realne i dobre rozwiązanie ale czy mozliwe technicznie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
atmosferyczny Zgłoś #7 Napisano 8 Maja 2017 Już na tym forum jest co najmniej jeden użytkownik B6, co tym się cieszy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BociekCC Zgłoś #8 Napisano 8 Maja 2017 Jak składałem swojego i nie miałem jeszcze dywanu to trochę pogrzebałem przy przewodach wychodzących na tylne silniczki ręcznego. Teraz na noc zostawiam go na ręcznym i "tak jakby na odłączonych przewodach od zacisków". Nawet jak odpali (przy obd też pomodzone) to będzie ciągnął zablokowany tyłek, chyba że szybko ściągnie silniczki i popuści tłoczki, ale jeszcze w prawym progu idzie przewód od pompy paliwa elektrycznej.... więc jak już wszystko wyssa co ma na i przy silniku to motor klapnie gdzieś na zakręcie, do tego automatyczny gaz pieprzowy w kabinie połączony z blokadą centralego zamka i przyciskiem ręcznego aby auto szybko się zatrzymało. Takie po prostu podstawowe sprawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radekrp90 Zgłoś #9 Napisano 9 Maja 2017 Do tego gazu dodałbym jeszcze rodzinkę skorpionów. Pytanie z innej beczki - odcięcia itp... ale czy to nie generuje błędów? I czym to wysterować? Przełącznik - uciążliwe, dodatkowy kluczy - po co skoro już jeden oryginalny pilot jest. Najlepiej to jakaś karta. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomnik Zgłoś #10 Napisano 9 Maja 2017 Pytanie z innej beczki - odcięcia itp... ale czy to nie generuje błędów?Jeśli nawet to co ...? Błąd zarejestrowany w sterowniku nie ma wpływu na dalszą pracę silnika, po ustaniu usterki. Polecam alarmy(podłączane pod szynę CAN) /blokady z funkcją antyporwaniową i antynapadową. Funkcje te dezaktywowane są dodatkowym, bezobsługowym(nic nie musisz naciskać) transmiterem noszonym przez kierowcę. Kluczyk do auta możesz zawsze oddać na perswazję proszącego, nie ujedzie daleko... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach