ceroone Zgłoś #1 Napisano 2 Grudnia 2009 (edytowane) Witam Mam pytanie do was pad mi łącznik stabilizatora od drążka kierowniczego znalazłem sklep akurat z mojej miejscowości, łącznik jest firmy MS master sport - i moje pytanie czy jest to w miarę względna firma 1 szt, kosztuje 40. Pozdro. Edytowane 3 Grudnia 2009 przez ceroone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Slay Zgłoś #2 Napisano 2 Grudnia 2009 Jakość adekwatna do ceny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maciej_B Zgłoś #3 Napisano 2 Grudnia 2009 Jakość adekwatna do ceny Zanim splujemy dokumentnie taką cenę to ja tylko powiem, że znalazłem Lemfordera za 59 zł. Taki strzał na szybko. Może da radę wyrwać taniej. Tak więc te 40 zł to nie taki znów szrot, ale ja bym dołozył i kupił Lemfordera. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #4 Napisano 2 Grudnia 2009 Zakupiłem dzisiaj DACHSTEIN'y po 22 zł za sztukę. Zobaczymy ile czasu wytrzymają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zaku75 Zgłoś #5 Napisano 2 Grudnia 2009 Zakupiłem dzisiaj DACHSTEIN'y To ja Cię pocieszę ponieważ mam wahacze górne 4szt z tej firmy i 40tyś km po polskich drogach i dalej cisza, dziś zakupiłem przegub z tej firmy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #6 Napisano 2 Grudnia 2009 To ja Cię pocieszę ponieważ mam wahacze górne 4szt z tej firmy i 40tyś km po polskich drogach i dalej cisza, dziś zakupiłem przegub z tej firmy. To miło. Akurat ten sprzedający jest z mojego miasta i zamierzam kupować u niego części zawieszenia oraz przeguby jeżeli zajdzie konieczność. Bo ceny ma przystępne i firma także niczego sobie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #7 Napisano 3 Grudnia 2009 Dziś zakupiłem te stabilizatory,wymieniłem znaczy jeden drugiego nie dałem rady śruba jest tak zapieczona ze ogień nawet palnikiem podgrzewałem i nic wd40 średnia pucha prawie wypsikana jakieś pomysły jak to ustrojstwo wyciągnąć dodam ze stabilizatory są od początku seryjne nigdy nie wymieniane. Wszytko trzyma górna śruba po mojej stronie od pasażera tez napotkałem opór ale szlifierka dała rade. Ale z ta śruba porostu wymiękłem...egh. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 3 Grudnia 2009 Dziś zakupiłem te stabilizatory,wymieniłem znaczy jeden drugiego nie dałem rady śruba jest tak zapieczona ze ogień nawet palnikiem podgrzewałem i nic wd40 średnia pucha prawie wypsikana jakieś pomysły jak to ustrojstwo wyciągnąć dodam ze stabilizatory są od początku seryjne nigdy nie wymieniane. Wszytko trzyma górna śruba po mojej stronie od pasażera tez napotkałem opór ale szlifierka dała rade. Ale z ta śruba porostu wymiękłem...egh. a ja myslałem ze w aucie jest 1 stabilizator a dwa laczniki a widze ze sie myliłem a tak na powaznie skoro wd-40 nie pomogło to moze coca-cola a palnik raczej to głupi pomysł przy aluminium Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #9 Napisano 3 Grudnia 2009 Skoro z jednej strony skorzystałeś z kątówki to czemu z drugiej strony masz problem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #10 Napisano 3 Grudnia 2009 Po pierwsze nie mam tam dojścia po 2 jak utnę śrubę to i tam jej nie wyciągnę z tego co trzyma ten łącznik stabilizujący... rozwiercać tez nie bardzo nie mam pomysłu jak to zrobić cola raczej nie pomoże. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 3 Grudnia 2009 ale łaczniki sa praktycznie na wierzchu to nawet jak bys uciol sruby to je zciagniesz nie ma bata musza zejsc ja tez mialem nie ruszane od nowosci (ponad 260 000 km) i psiknołem wd i poszło wiec moze jakis preparat leszy niz wd co penetruje i do dzieła Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dzikson4 Zgłoś #12 Napisano 3 Grudnia 2009 Na klucz załóż przedłużkę...kawał rury i każda śruba się podda:p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 3 Grudnia 2009 Na klucz załóż przedłużkę...kawał rury i każda śruba się podda:p najwyzej sie ukreci albo kluczsie rozwali albo nakretka obrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #14 Napisano 3 Grudnia 2009 Hmm mega żabka tez nie dała rady kurna nie wiem co robić nic muszę do kogoś jechać i niech ktoś myśli jak jak to wyciągnąć.Może maja nakładki i jakieś urządzenie które to odkręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 3 Grudnia 2009 a klucz pneumatyczny powinien pomóc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #16 Napisano 3 Grudnia 2009 ja u siebie zapieczone laczniki wypchnalem takim przyrzadem do wyciskania gałek z fiata 126p Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #17 Napisano 5 Grudnia 2009 Niestety nie posiadam pneumatyki, a także klucza z maluszka Ale dziś się umówiłem z mechanikiem na poniedziałek przekazałem cenne info ze nic śruby nie rusza i wymiana to koszt 20zl w poniedziałek będzie wszystko ok:) Dzięki za pomoc. PoOzdroo:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ceroone Zgłoś #18 Napisano 7 Grudnia 2009 Po dzisiejsze wizycie skierowano mnie na prasę. Ten mechanik nie podołał chociaż miał wyciągacz podpinany do pistoletu od odkręcania kół, prasa to koszt 90 zł czy to dużo? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 7 Grudnia 2009 A nie możesz zeszlifować BOSH-em łba śruby i potem wybić reszte z uchwytu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
M4R71N Zgłoś #20 Napisano 7 Grudnia 2009 u mnie tez poprostu obcielem srube, opuscilem auto i sruba sama wypadla... z wahaczami to ok moze byc problem ale z lacznikami nie powinien byc zaden wszystko na wierzchu, latwy dostep, nic tylko wymieniac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach