marianek59tm Zgłoś #1 Napisano 28 Listopada 2009 Gdzie powinna być zamontowana ta guma??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polarek Zgłoś #2 Napisano 28 Listopada 2009 Wygląda jak guma drążka stabilizatora przedniego. Czyli jest to element zawieszenia. Powinny być dwie takie. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
shared Zgłoś #3 Napisano 28 Listopada 2009 Na stabilizatorze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #4 Napisano 28 Listopada 2009 jest to guma stabilizatora, są dwie takie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marianek59tm Zgłoś #5 Napisano 28 Listopada 2009 Koledzy a jeszcze byłbym wdzięczny jakbyście mi powiedzieli w którym miejscu na drążku stabilizacyjnym to ma być umieszczone Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 28 Listopada 2009 Jak wejdziesz pod autko to napewno zauważysz Są dwie-jedna z prawej strony drążka,druga z lewej.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MARCIN TDI 96` Zgłoś #7 Napisano 29 Listopada 2009 Przy Ramie pod autem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #8 Napisano 29 Listopada 2009 tu masz pokazane gdzie to ma byc http://img194.imageshack.us/img194/2905/beztytuuzhq.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martivw75 Zgłoś #9 Napisano 29 Listopada 2009 Podepne się po temat .Da się tą gume wymienić bez sciągania stabilizatora ,czy ona jakoś jest przecięta i nie trzeba ja wsuwać zaczynając od koncówek stabilizatora?.Z góry dzięki za odpowiedz.PozdraVWiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 29 Listopada 2009 na pierwszym foto kolegi który załozył temat widac wyrznie ze jest przecietawiec wystarczy odkrecic blachy trzymajace i troche odgiac i ja wymienisz bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #11 Napisano 29 Listopada 2009 (edytowane) jest ona z jednej strony rozcięta co ułatwia montaż. Problem może się pojawić przy dokręcaniu metalowej opaski 9 - wkładka gumowa stabilizatora 15 - opaska wkładka niby się różni numerem katalogowym prawa 357411313A lewa 357411314A ale w rzeczywistości nie widziałem żadnej różnicy Edytowane 29 Listopada 2009 przez adams Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #12 Napisano 30 Listopada 2009 Bez opuszczania sanek na dół ani rusz, bo nie podniesiemy tej opaski trzymającej tą gumę od góry. Więc kolej rzeczy jest taka: 1. odkręcić śrubkę tej metalowej opaski. 2. odkręcić łącznik stabilizatora (ten przy wahaczu) żeby móc ruszać sobie stabilizatorem. 3. odkręcać śruby sanek powoli, jednocześnie podpierając sanki lewarkiem, żeby nas nie zabiło. 4. podnieść tą blaszkę do góry, zapamiętać ułożenie gumki i wydłubać ją. 5. i teraz nie klnąć za głośno, tylko próbować nadziać nową gumkę w odpowiedni sposób przed chwilą zapamiętany. 6. tutaj nieoceniona pomoc 2 osoby do kręcenia stabilizatorem (góra-dół/przód-tył), chyba że montujący ma ze 4 ręce i robi w kanale Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin007 Zgłoś #13 Napisano 1 Grudnia 2009 Ja wymieniałem te gumy i szczerze powiem ze niejest tak łatwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
damianko Zgłoś #14 Napisano 1 Grudnia 2009 Ja wymieniałem te gumy i szczerze powiem ze niejest tak łatwo jeśli odkręcisz łączniki stalilizatora to jest bardzo łatwo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 1 Grudnia 2009 Bez opuszczania sanek na dół ani rusz, no raczej sie chyba da bez opuszczenia sanek tylko wiecej gimnastyki i pomyslec trzeba Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #16 Napisano 1 Grudnia 2009 no raczej sie chyba da bez opuszczenia sanek tylko wiecej gimnastyki i pomyslec trzeba Nie da się. Za mało miejsca żeby bez ingerencji w śruby sanek wymienić te gumy. Nie trzeba ich odkręcać, tylko poluzować tylne śruby (te przy gumach) i opuścić trochę w dół. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Paradoks Zgłoś #17 Napisano 2 Grudnia 2009 Jest opis jak to zrobić, wystarczy tylko wejść do warsztatu i poczytać.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebam Zgłoś #18 Napisano 2 Grudnia 2009 no raczej sie chyba da bez opuszczenia sanek tylko wiecej gimnastyki i pomyslec trzeba Nie da sie, bo bez opuszczenia sanek nie podniesiesz tej blaszki dociskającej gume od góry, a co za tym idzie nie wydłubiesz gumy, a o założeniu nowej nie wspomnę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
grzesiekryn Zgłoś #19 Napisano 5 Grudnia 2009 ja wymieniłem bez opuszczania sanek ale nie powiem że to było łatwe była ostra gimnastyka w kanale oczywiście z czujnikiem (czyt. młotkiem) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach