Skocz do zawartości
sumara1202

Wysoka temperatura cieczy chlodzacej

Rekomendowane odpowiedzi

witam wszystkich,mam problem z moim paskiem a mianowicie z temperatura plynu chlodzacego bo powyzej 110 km/h temp.wzrasta do 120 stopni i po chwili maleje i znow w gore i tak w kolko.przy jazdzie po miescie jest ok ,dodam ze termostat nowy,z gory dzieki za odpowiedzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a czujnik wymieniłes ? odpiołes VAG zeby błedy zczytac ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik wymieniony jakies 3 miechy temu bo byl blad na kompie teraz bledow brak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może wariować czujnik,wentylator Ci się załącza?Płynu rozumię że masz prawidłową ilość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

poziom plynu ok. wentylator pracuje non stop bo jest na pasku i sprzegle (nie elektryczny)

 

---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:24 ----------

 

moze pompa juz niewydajna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może poprostu układ jest zapowietrzony...Prędkość wentylatora się nie zmienia??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ale wentylator ma sprzegło wiskotyczne które lubi sie psuc

sprawdz błedy i czujnik płynu chłodzacego

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do wisko-jest to możliwe.Posprawdzaj jeszcze raz wszystko dokładnie+VAG

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bledow brak,a jak moge sprawdzic to sprzeglo czy jest dobre czy nie a czujnik wydaje mi sie ze ok po tamperatura rosnie tylko powyzej 100 km/h a gdyby byl to czujnik to by wariowal przy roznych predkosciach a nie tylko powyzej 100..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To - że masz nowy termostat - to nie oznacza ze jest dobry. Jeśli tak ci lata wskaźnik to wina termostatu. A w sumie też i czujnika - bo ci zawyża wskazania. Pewnie kupowałeś czujnik po numerze seryjnym a nie po kolorze czujnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czujnik płynu nie ma zwiazku z predkoscia auta tylko z temp cieczy a co do wiskozy to poszukaj na forum był cały watek o tym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A co z tym wentylatorem,zmienia się prędkość??Szybkość obrotów wisko zależy od temp.silnika i jak jest ciepły powinien wentylator ciężej chodzić niż przy zimnym silniku(w wisko jest bimetal).Sprawdź to,możesz nawet "ręcznie"pokręcić wentylatorem

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czujnik wydaje mi sie ze ok po tamperatura rosnie tylko powyzej 100 km/h a gdyby byl to czujnik to by wariowal przy roznych predkosciach a nie tylko powyzej 100..

Rosnie? Czy raczej maleje? Bo to dziwne trochę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha dodam jeszcze ze podczas trasy wlasnie tak mi sie dzialo i na postoju wyjolem termostat i temp.puzniej ok tylko ogrzewania nie mialem a po wsadzeniu termostatu znow to samo i dodam jeszcze ze waz ten co jest za termostatem jest ciagle zimny a przeciez po otwarciu termostatu powinien sie nagrzec (termostat ok bo sprawdzelem go w ::czajniku::

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no chyba nie oki bo jesli po wyjeciu było oki a jak wrócił na miejsce znowu było to samo falujaca temp to chyba nie jest oki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No tak - ale ze wzrostem prędkości to ewentualnie temperatura powinna ci maleć a nie rosnąć. A przy nagrzewnicy oba przewody masz gorące? No a jeśłi za termostatem masz zimny przewód to termostat po prostu nie puszcza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pisze kolega sumara1202 myślę że jednak termostat.Takie sprzwdzanie nie będzie dokładne...A jak wspomniał Danek75 przy większej prędkości temp.powinna raczej spadać...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

na forum o termostatach wyczytalem ze jesli termostat jest walniety to przy duzej predkosci temperatura raczej maleje a nie rosnie a wogole to moim zdaniem to pompa nie daje rady bo nawet po wyjeciu termostatu powinna pchac wode do nagrzewnicy a tak nie bylo chyba ze sie myle

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a moze to nagrzenica jest problemem skoro po wyjeciu termostatu nuie miałes ciepłego powietrza

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak by to byla nagrzewnica to ztermostatem czy bez to by grzala albo nie

 

---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:00 ----------

 

ma ktos jeszcze jakis pomysl czy wymieniac wszystko po kolei,termostat,czujnik....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności