sumara1202 Zgłoś #1 Napisano 25 Listopada 2009 witam wszystkich,mam problem z moim paskiem a mianowicie z temperatura plynu chlodzacego bo powyzej 110 km/h temp.wzrasta do 120 stopni i po chwili maleje i znow w gore i tak w kolko.przy jazdzie po miescie jest ok ,dodam ze termostat nowy,z gory dzieki za odpowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 25 Listopada 2009 a czujnik wymieniłes ? odpiołes VAG zeby błedy zczytac ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #3 Napisano 25 Listopada 2009 czujnik wymieniony jakies 3 miechy temu bo byl blad na kompie teraz bledow brak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #4 Napisano 25 Listopada 2009 Może wariować czujnik,wentylator Ci się załącza?Płynu rozumię że masz prawidłową ilość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #5 Napisano 25 Listopada 2009 poziom plynu ok. wentylator pracuje non stop bo jest na pasku i sprzegle (nie elektryczny) ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:24 ---------- moze pompa juz niewydajna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #6 Napisano 25 Listopada 2009 Może poprostu układ jest zapowietrzony...Prędkość wentylatora się nie zmienia?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 25 Listopada 2009 ale wentylator ma sprzegło wiskotyczne które lubi sie psuc sprawdz błedy i czujnik płynu chłodzacego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #8 Napisano 25 Listopada 2009 Co do wisko-jest to możliwe.Posprawdzaj jeszcze raz wszystko dokładnie+VAG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #9 Napisano 25 Listopada 2009 bledow brak,a jak moge sprawdzic to sprzeglo czy jest dobre czy nie a czujnik wydaje mi sie ze ok po tamperatura rosnie tylko powyzej 100 km/h a gdyby byl to czujnik to by wariowal przy roznych predkosciach a nie tylko powyzej 100.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #10 Napisano 25 Listopada 2009 To - że masz nowy termostat - to nie oznacza ze jest dobry. Jeśli tak ci lata wskaźnik to wina termostatu. A w sumie też i czujnika - bo ci zawyża wskazania. Pewnie kupowałeś czujnik po numerze seryjnym a nie po kolorze czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #11 Napisano 25 Listopada 2009 czujnik płynu nie ma zwiazku z predkoscia auta tylko z temp cieczy a co do wiskozy to poszukaj na forum był cały watek o tym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #12 Napisano 25 Listopada 2009 A co z tym wentylatorem,zmienia się prędkość??Szybkość obrotów wisko zależy od temp.silnika i jak jest ciepły powinien wentylator ciężej chodzić niż przy zimnym silniku(w wisko jest bimetal).Sprawdź to,możesz nawet "ręcznie"pokręcić wentylatorem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #13 Napisano 25 Listopada 2009 czujnik wydaje mi sie ze ok po tamperatura rosnie tylko powyzej 100 km/h a gdyby byl to czujnik to by wariowal przy roznych predkosciach a nie tylko powyzej 100.. Rosnie? Czy raczej maleje? Bo to dziwne trochę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #14 Napisano 25 Listopada 2009 aha dodam jeszcze ze podczas trasy wlasnie tak mi sie dzialo i na postoju wyjolem termostat i temp.puzniej ok tylko ogrzewania nie mialem a po wsadzeniu termostatu znow to samo i dodam jeszcze ze waz ten co jest za termostatem jest ciagle zimny a przeciez po otwarciu termostatu powinien sie nagrzec (termostat ok bo sprawdzelem go w ::czajniku:: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 25 Listopada 2009 no chyba nie oki bo jesli po wyjeciu było oki a jak wrócił na miejsce znowu było to samo falujaca temp to chyba nie jest oki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #16 Napisano 25 Listopada 2009 No tak - ale ze wzrostem prędkości to ewentualnie temperatura powinna ci maleć a nie rosnąć. A przy nagrzewnicy oba przewody masz gorące? No a jeśłi za termostatem masz zimny przewód to termostat po prostu nie puszcza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #17 Napisano 25 Listopada 2009 Z tego co pisze kolega sumara1202 myślę że jednak termostat.Takie sprzwdzanie nie będzie dokładne...A jak wspomniał Danek75 przy większej prędkości temp.powinna raczej spadać... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #18 Napisano 25 Listopada 2009 na forum o termostatach wyczytalem ze jesli termostat jest walniety to przy duzej predkosci temperatura raczej maleje a nie rosnie a wogole to moim zdaniem to pompa nie daje rady bo nawet po wyjeciu termostatu powinna pchac wode do nagrzewnicy a tak nie bylo chyba ze sie myle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 25 Listopada 2009 a moze to nagrzenica jest problemem skoro po wyjeciu termostatu nuie miałes ciepłego powietrza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sumara1202 Zgłoś #20 Napisano 25 Listopada 2009 jak by to byla nagrzewnica to ztermostatem czy bez to by grzala albo nie ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 22:00 ---------- ma ktos jeszcze jakis pomysl czy wymieniac wszystko po kolei,termostat,czujnik.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach