Skocz do zawartości
Joke

listwy i progi GT passat B3

Rekomendowane odpowiedzi

witam panowie ma ktoś moze jakieś zdjęcia jak i co trzeba mieć żeby to wszystko pozakładać??? jak są zakładane ranty na błotniki? Jak listwy na drzwiach? Prosił bym o pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uchwyty klejone do karoserii zasuwasz za nie listwe i wskakuje w dziury w drzwiach podobnie z nadkolami te dodatkowo przykręcasz wkrętami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mówisz że są klejone a listwy wskakują w które otwory te na górze po wąskich listwach?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie oryginał i wygląda to tak, na nadkolach na nity, na progach nity (chyba też trochę klejone i skręcane) , na drzwiach na plastikowych zatrzaskach( do kupienia są te zatrzaski bo mi już mi kilka puściło-dwuczęściowe) i chyba gdzieś się też trafi jakiś blachowkręt.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wyciągałem taki cały komplet.Hokeje oryginalnie są na nity lub plastykowe kołeczki na dole błotnika uchwyt.Na drzwiach po oryginalnych wąskich listwach a na dole klejone do drzwi uchwyty plastykowe 1cm od rantu drzwi i rozstawione tak jak widać od wewnętrznej strony listwy.Dotyczy to wszystkich 4 drzwi a w sumie tych platyków jest 5 na przednich i chyba 3 na tylnych drzwiach.Progi są montowane od góry do listwy plastykowej 1cm od rantu górnego i idzie ta listwa po całym progu.Oryginalnie na nity można na taśmę 2 stronną lub silikon.Od dołu progu są przypawane blachowkręty zakłada się na nie próg i przykręca plastykowymi nakrętkami.To wszystko mozna oczywiście pokombinować i samemu coś podziałać ale musi to być mocne żeby nie zerwało progu.Posiadam kompletne progi oryginalne plastykowe i te listwy jak by kto chciał.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest troche roboty ale warto.polecam je pomalowac na czarno np.czarna farba podkladowa i wygladaja jak nowe.zobacz u mnie.raz na dwa lata taki zabieg i jest dobrze.

w tym roku moze zrobie u siebie odnowienie dla perfekcji.

pozdarwiam

maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

troche roboty z tym jest nie powiem. ale warto. Najbardziej to mnie przerazają te progi. jest jakaś listwa mocowana na próg ro blachy najpierw. Pytanie jak to rozebrać zeby czegoś nie spieprzyć. A orientujecie sie może jaka cena może być całego pakietu??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja za caly komplet zaplacilem 180 zl

delikatnie sie obchodz z tym a efekty sa super.zobacz u mnie.na prog mozesz dac jakas listwe gumowa dla pewnosci.ja do klejenia używałem kleju czarnego do klejenia szyb.dobry jest i tworzy po wyschnieciu mase czarna i estetycznie to wyglada.

pozdrawiam

maciek

 

---------- Post added at 08:46 ---------- Previous post was at 08:44 ----------

 

jezeli chcesz to zobacze u mnie na szrocie czy nie bedzie calego kompletu bo przyjechal w moim miescie na szrot g60 wiec moze miec.jak cos napisz pw.

pozdraiwam

maciek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

spoko Maciek ja mam całego GT z jasnym wnętrzem do przełożenia jak coś bo stoi i niszczeje u mojego mechanika. Tylko czy czegoś nie spierdziele zdejmując to:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim 1.9 td miałem wąskie listwy ale jakiś frajer przeciągnął mi hakiem po tylnych i przednich drzwiach pod listwą, i tańszym rozwiązaniem były szerokie listwy, i konserwacja uszkodzenia niż klepanie, i lakierowanie u lakiernika ( wtedy jeszcze nie umniałem lakierować ). Za komplet na allegro zapłaciłem 150 zł + kilka zatrzasków które złamałem i taśma piankowa dwustronna. W sumie 170zł. Co do przekładki wszystko pasuje. dół połapałem na taśmę a na błotnikach na wkręty. Oprócz tego że wyszło taniej niż naprawa to wygląda moim zdaniem lepiej. Co do trwałości już drugi rok jest ok.

heh kto jest w temacie myśli że mam GT :P Dopóki nie usłyszy kle kle kle :P

Pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja też niose sie z zamiarem TD także wiesz:) ale jak narazie to po polsce jezdze i zero konkretów. Ale już drugi na części jest i obiecał mi częsci z niego gość:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

czy listwy GT z sedana pasują do kombi? Numery ETKI są takie same, tyle że w tylnym sierpie - zakolu dodana jest literka A dla kombi i nie wiem czy podejdzie.

 

Dodatkowo, w jaki sposób montuje się nakładki na progi, tam jest taka listwa zaczepowa na taśmę dwustronną a na nią się zatrzaskuje ten próg? Czy sierpy trzeba montować na wkręty do blachy, co wiąże się w "niszczeniu" nadkola, czy może pasują one w gotowe miejsca na które montuje się wewnętrzne nadkole?

 

porównując zdjęcia:

http://moto.allegro.pl/item986856532_volkswagen_vw_b3_passat_gt_1_wl_od_1993.html

http://moto.allegro.pl/item986191190_sprzedam_wv_passat_b3_g60_gt.html

wychodzi mi, że listwa tylna od sedana jest krótsza, znaczy się ten sierp jest krótszy.

Edytowane przez Nuttie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w sedanie mam zamontowane z kombiaka i pasowały bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kurde :) ale na zdjęciach widać wyraźnie że sierp tylni jest krótszy w sedanie niż w kombi.

 

A jak mocowałeś progi (to poszerzenie) trzeba coś wiercić? Miałeś gotowe gwintowniki z dołu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jutro biorę się i ja za montaż. tylko mam mały problem. z przodu na rantach mam dziury na kołki a z tyłu nie. nie chce dziurawić nadkoli. myślałem o taśmie dwustronnej zęby oblepić od wewnątrz sierp. taśma jest super mocna bo testowałem:D w wy co polecacie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sierp od wewnatrz az tak dobrze nie przylega do nadkola zeby to zlapalo na tasmie ale moge sie mylic, mozna to zrobic przykrecajac do rantu wkretem z wiertelkiem tylko pozniej wykrecic i dac silikonu pomiedzy sierp a rant, nastepnie wkrecic spowrotem i daje to zabezpieczenie przed woda itp. Z zewnatrz ladnie kamuflujemy wkreta tez czarnym silikonem lub kupujemy wkrety w kolorze czarnym, ja robilem na srebrnych bo nie moglem dostac czarnych z wiekszym łepkiem, sierp musi sie trzymac bo podjedziesz na myjke i pospadaja :mlask

 

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w sumie racja. chociaż mam taśmę piankowa 2mm około wiec złapie i trzyma okropnie. w poniedziałek zrobię. jak będzie łatwo zerwać to dowalę wkręty chociaż z dwa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności