Skocz do zawartości
piotr.82

dziwny dzwiek z okolic turbiny 1.8 Turbo

Rekomendowane odpowiedzi

witam

od niedawna na zimnym silniku po zapaleniu slysze z okolic turbiny dziwny dzwiek swist <<wycie>> trwa to tylko w pierwszej fazie ssania zanika wraz z spadkiem obrotow(jesli odpale silnik i po paru sekundach zgsze to slychas jeszcze ten dzwiek ktory powoli zanika) jeden blad na vagu

16795 - Secondary Air Injection System: Incorrect Flow Detected

P0411 - 35-00 - -

Edytowane przez piotr.82

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przejzalem forum o tym jednak nie znalazlem nic o tym dzwieku z tych okolic

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta pompa do secondary,najprawdopodobniej załapała jakiejś wody i robi bzzzzzzzzzzzzz przez ok 30 sek,dopóki nie zejdzie ze "ssania".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

tak wlasnie takie cos wydaje i ustaje wraz z spadkiem obrotow po ssaniu

 

---------- Post added at 11:53 ---------- Previous post was at 11:47 ----------

 

czyli pompa pracuje a ten blad to musze sprawdzic zawory specjalny

-&gt; sprawdzić zawór wylotowy obiegu wtórnego powietrza

-&gt; sprawdzić przewody i połączenia pomiędzy podzespołami

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ponownie mam pytanie zwiazane z tą pompą.

Do tej pory pracowała głośno i dośc szybko aż do wczoraj gdy podczas porannego rozruchu słychac jak pracuje baaardzo powoli, tak jaby miała sie zatrzeć.

Pytanie mam takie: czy jesli wogóle nie załączy sie to ma to jakis wpływ na prawidlowe funkcjonowanie tego obiegu i czy mozna ja wyjąc i jezdzic bez niej?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pytanie mam takie: czy jesli wogóle nie załączy sie to ma to jakis wpływ na prawidlowe funkcjonowanie tego obiegu i czy mozna ja wyjąc i jezdzic bez niej?

Tak.Zaczną ci się pojawiac błędy typu:niewydolność katalizatora,sygnał sondy za niski,kilka dni temu w dziale kody usterek ktoś opisywał własnei już problem z najprawdopodobniej walniętą pompką.http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=978037#post978037

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności