weak_michael Zgłoś #1 Napisano 21 Listopada 2009 Witam szanowni forumowicze. Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Paska 1,9 TDI 110KM AFN. Niestety po terminowym wymianie rozrządu oraz przy okazji uszczelki pokrywy zaworów(nie wymienię nazwy zakładu,który jest za to odpowiedzialny) zaczęły się problemy.Najpierw z odpalaniem,następnie niewielkimi skokami obrotów bezpośrednio po odpaleniu a w końcu szarpaniem samochodu na niskich obrotach-do 2tys/min.Po ponownej regulacji rozrządu w innym już zakładzie szarpanie zniknęło,dynamika jazdy jest w porządku,lecz problem z odpalaniem przybrał na mocy,dziś temperatura powietrza to 10 st.C,a samochód odpalałem z 6 sek,świece wymieniłem,filtr paliwa oraz powietrza również.Poza tym wskazania spalania MFA wzrosły.Ponoć wszystkie parametry,łącznie w kątem wstrysku zostały ustawione.Polećcie proszę kompetentnego mechanika w okolicach Lublina,który to zweryfikuje... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #2 Napisano 21 Listopada 2009 zerknij do działu Polecam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
SCRK Zgłoś #3 Napisano 21 Listopada 2009 Koniecznie sprawdź jeszcze raz kąt wtrysku. U mnie był minimalnie przesunięty a odpalic było ciężko. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wrobelix Zgłoś #4 Napisano 21 Listopada 2009 Witam a wlasnie takie wymiany mialy miejsce u mnie i dalej byl problem az z dnia na dzien gorzej i gorzej z odpaleniem wreszcie zostawilem w czwartek auto u dobrego mechanika ...diagnoza poszlo male kolko na rozrzadzie aha i kat wtrysku sie nie dal ustawic , spalanie wieksze moze sprawdz w tym kierunku pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #5 Napisano 21 Listopada 2009 (edytowane) (nie wymienię nazwy zakładu,który jest za to odpowiedzialny) a tak jak kolega pisze to ustawiają w Seacie na Warszawskiej w Lublinie - odradzam. najbliżej to ma kolega do Skrobowa ... ale czy to ta firma nie wiem, jedni chwalą drudzy nie. Pod vaga podłączyć i zobaczyć... i samemu ustawić Edytowane 21 Listopada 2009 przez kujon Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #6 Napisano 21 Listopada 2009 Ja też miałem podobny problem po wymianie oleju i filtra paliwa.jak auto stało dłużej to ciężko miało zapalić, kręciło dłużej niż normalne okazało sie że opaska na wężu dochodzącym do filtra poluzowała sie i trzeba było kombinerkami ją docisnąć. moze u ciebie też będzie tylko taka pierdołka.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #7 Napisano 21 Listopada 2009 Regulacji rozrządu faktycznie dokonywałem w Lublinie na Warszawskiej przy salonie Seata,generalnie coś tam "fachowcy" skorygowali,lecz jak już wspomniałem,efekt końcowy daleki jest od zadawalającego.Raczej nie skorzystam ponownie,chyba że w ramach szeroko pojętej reklamacji.Pytanie czy to ma sens.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #8 Napisano 21 Listopada 2009 Raczej nie skorzystam ponownie,chyba że w ramach szeroko pojętej reklamacji.Pytanie czy to ma sens.... Niestety w tej firmie poprawki zawsze wychodzą jeszcze gorzej, a ile przy tym złości mechanika, bo jego umiejętności i wiedza są porównywane z przedszkolakiem. Jak kolega chce to reklamuje... jakby nie było wzięli za to kasę, niech skorygują lub od razu pokarzą na kompie ile wynosi kąt tylko w BS. Szwagier poprawiał a potem sam to ustawił bo po poprawce nie mógł odpalić. Oryginalnie prze wymianą miał 57 po wymianie 64 pojechał ustawili coś koło 10, a potem własna robota i jest 54. Gdyby to byl mój samochód to oberwałby kierownik salonu, pojechałbym z własnym kompem i pokazał robotę mechaników-partaczy, tyle że szwagier miał wyjazd i stwierdził że da spokój bo ze złości jeszcze zepsują. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leo Zgłoś #9 Napisano 22 Listopada 2009 .jak auto stało dłużej to ciężko miało zapalić, kręciło dłużej niż normalne okazało sie że opaska na wężu dochodzącym do filtra poluzowała sie i trzeba było kombinerkami ją docisnąć. moze u ciebie też będzie tylko taka pierdołka.. Jakiego filtra kolega ma na mysli. Przypinam sie pod temt. Olej i filtr wymienialem w sierpniu, ale ostatnio wymienialem filtr paliwa, powietrza. Auto jak dluzej postoi w temo. ok 10st, nie zawsze odpala za pierwszym kopem. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #10 Napisano 22 Listopada 2009 kąt wtrysku! ewentualnie zapowietrzony układ paliwowy - ale raczej kąt! Przyjedź na spota 12.12.2009 do Lublina to Chłopaki Ci zdiagnozują auto na wylot Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #11 Napisano 22 Listopada 2009 Wielkie dzięki za zaproszenie,niegłupi pomysł z tym wylotem:629 pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jarucki Zgłoś #12 Napisano 22 Listopada 2009 OT: niegłupi pomysł pkt 1. jarucki zawsze ma rację pkt 2. jak jarucki się myli wracamy do pkt 1. Zapraszamy Koniec OT! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #13 Napisano 22 Listopada 2009 Ktoś korzystał z usług Serwisu Diesla Bosch w Skrobowie pod Lubartowem?Jakieś pozytywy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #14 Napisano 9 Grudnia 2009 Jakiego filtra kolega ma na mysli. Przypinam sie pod temt. Olej i filtr wymienialem w sierpniu, ale ostatnio wymienialem filtr paliwa, powietrza. Auto jak dluzej postoi w temo. ok 10st, nie zawsze odpala za pierwszym kopem. Pozdrawiam Ja założyłem filtr paliwa firmy Bosch Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sara Zgłoś #15 Napisano 11 Grudnia 2009 Witam. Czytam z uwagą wszystkie zamieszczane przez was posty. Otóż jestem szczęśliwą :-) posiadaczką Passata B6 a raczej byłam dopóki nie zaczęły się problemy z odpalaniem silnika. Auto raz pali fajnie i lekko a innym razem nie mogę go wcale odpalić niezależnie od pogody i temperatury oraz od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Wymienił mechanik świece, wymieniony był rozrząd a także filtr paliwa przy zmianie oleju. Podobno komputer nie pozuje żadnego błędu a auto dalej pali sobie jak samo chce. Katastrofa, bo strach gdzieś dalej od domu odjechać. Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić:-)? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość ksawi Zgłoś #16 Napisano 11 Grudnia 2009 Witam. Ja ma tego typu problem że póki silnik nie nagrzeje sie do 90stopni to pali super ale gdy pojeżdżę dłużej to muszę go kręcić z 5 sekund. Jak juz odpali to wszytko jest ok nie traci mocy a nic. Mechanik mnie straszy że muszę wymienić motor?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #17 Napisano 11 Grudnia 2009 raczej cos masz z pailwem pompa kat wtrysku w tym kierunku szukaj przyczyny albo czujnik temp walniety Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
arekcezar Zgłoś #18 Napisano 11 Grudnia 2009 autko mam od lipca tego roku pojechałem do Skrobowa na wymianę pasków filtrów i ogólną diagnostykę silnika od tamtego czasu nic z autkiem się nie dzieje polecam zalecam umówienie się telefonicznie pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jacekp14_2005 Zgłoś #19 Napisano 12 Grudnia 2009 Ksawi - uważam że masz już pompę wtryskową nie pierwszej świeżości (po rozgrzaniu się paliwa nie trzyma ciśnienia).Musiałbyś zwiększyć dawkę rozruchową i powinien ci dużo lepiej palić na ciepłym silniku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cedro23 Zgłoś #20 Napisano 13 Grudnia 2009 Witam. Czytam z uwagą wszystkie zamieszczane przez was posty. Otóż jestem szczęśliwą :-) posiadaczką Passata B6 a raczej byłam dopóki nie zaczęły się problemy z odpalaniem silnika. Auto raz pali fajnie i lekko a innym razem nie mogę go wcale odpalić niezależnie od pogody i temperatury oraz od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Wymienił mechanik świece, wymieniony był rozrząd a także filtr paliwa przy zmianie oleju. Podobno komputer nie pozuje żadnego błędu a auto dalej pali sobie jak samo chce. Katastrofa, bo strach gdzieś dalej od domu odjechać. Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić:-)? a gdy to ci sie przytrafia to pali ci sie kontrolka immo? spotkałem sie z podobnym problemem i wtedy okazało sie że moduł komfortu był do wymiany, auto raz paliło a raz nie można było go odpalić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach