Skocz do zawartości
weak_michael

Problem z odpalaniem 1,9 TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Witam szanowni forumowicze.

Od kilku miesięcy jestem szczęśliwym posiadaczem Paska 1,9 TDI 110KM AFN.

Niestety po terminowym wymianie rozrządu oraz przy okazji uszczelki pokrywy zaworów(nie wymienię nazwy zakładu,który jest za to odpowiedzialny) zaczęły się problemy.Najpierw z odpalaniem,następnie niewielkimi skokami obrotów bezpośrednio po odpaleniu a w końcu szarpaniem samochodu na niskich obrotach-do 2tys/min.Po ponownej regulacji rozrządu w innym już zakładzie szarpanie zniknęło,dynamika jazdy jest w porządku,lecz problem z odpalaniem przybrał na mocy,dziś temperatura powietrza to 10 st.C,a samochód odpalałem z 6 sek,świece wymieniłem,filtr paliwa oraz powietrza również.Poza tym wskazania spalania MFA wzrosły.Ponoć wszystkie parametry,łącznie w kątem wstrysku zostały ustawione.Polećcie proszę kompetentnego mechanika w okolicach Lublina,który to zweryfikuje...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zerknij do działu Polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Koniecznie sprawdź jeszcze raz kąt wtrysku. U mnie był minimalnie przesunięty a odpalic było ciężko.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

a wlasnie takie wymiany mialy miejsce u mnie i dalej byl problem az z dnia na dzien gorzej i gorzej z odpaleniem wreszcie zostawilem w czwartek auto u dobrego mechanika ...diagnoza poszlo male kolko na rozrzadzie

aha i kat wtrysku sie nie dal ustawic , spalanie wieksze

moze sprawdz w tym kierunku

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
(nie wymienię nazwy zakładu,który jest za to odpowiedzialny)

 

a tak jak kolega pisze to ustawiają w Seacie na Warszawskiej w Lublinie - odradzam.

 

najbliżej to ma kolega do Skrobowa :)... ale czy to ta firma nie wiem, jedni chwalą drudzy nie.

 

Pod vaga podłączyć i zobaczyć... i samemu ustawić

Edytowane przez kujon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem podobny problem po wymianie oleju i filtra paliwa.jak auto stało dłużej to ciężko miało zapalić, kręciło dłużej niż normalne okazało sie że opaska na wężu dochodzącym do filtra poluzowała sie i trzeba było kombinerkami ją docisnąć. moze u ciebie też będzie tylko taka pierdołka..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Regulacji rozrządu faktycznie dokonywałem w Lublinie na Warszawskiej przy salonie Seata,generalnie coś tam "fachowcy" skorygowali,lecz jak już wspomniałem,efekt końcowy daleki jest od zadawalającego.Raczej nie skorzystam ponownie,chyba że w ramach szeroko pojętej reklamacji.Pytanie czy to ma sens....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Raczej nie skorzystam ponownie,chyba że w ramach szeroko pojętej reklamacji.Pytanie czy to ma sens....

 

Niestety w tej firmie poprawki zawsze wychodzą jeszcze gorzej, a ile przy tym złości mechanika, bo jego umiejętności i wiedza są porównywane z przedszkolakiem. Jak kolega chce to reklamuje... jakby nie było wzięli za to kasę, niech skorygują lub od razu pokarzą na kompie ile wynosi kąt tylko w BS. Szwagier poprawiał a potem sam to ustawił bo po poprawce nie mógł odpalić. Oryginalnie prze wymianą miał 57 po wymianie 64 pojechał ustawili coś koło 10, a potem własna robota i jest 54. Gdyby to byl mój samochód to oberwałby kierownik salonu, pojechałbym z własnym kompem i pokazał robotę mechaników-partaczy, tyle że szwagier miał wyjazd i stwierdził że da spokój bo ze złości jeszcze zepsują.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
.jak auto stało dłużej to ciężko miało zapalić, kręciło dłużej niż normalne okazało sie że opaska na wężu dochodzącym do filtra poluzowała sie i trzeba było kombinerkami ją docisnąć. moze u ciebie też będzie tylko taka pierdołka..

 

Jakiego filtra kolega ma na mysli.

 

Przypinam sie pod temt. Olej i filtr wymienialem w sierpniu, ale ostatnio wymienialem filtr paliwa, powietrza. Auto jak dluzej postoi w temo. ok 10st, nie zawsze odpala za pierwszym kopem.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kąt wtrysku! ewentualnie zapowietrzony układ paliwowy - ale raczej kąt!

 

Przyjedź na spota 12.12.2009 do Lublina to Chłopaki Ci zdiagnozują auto :) na wylot :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki za zaproszenie,niegłupi pomysł z tym wylotem:629

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT:

niegłupi pomysł

 

pkt 1. jarucki zawsze ma rację

pkt 2. jak jarucki się myli wracamy do pkt 1.

 

Zapraszamy

Koniec OT!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ktoś korzystał z usług Serwisu Diesla Bosch w Skrobowie pod Lubartowem?Jakieś pozytywy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Jakiego filtra kolega ma na mysli.

 

Przypinam sie pod temt. Olej i filtr wymienialem w sierpniu, ale ostatnio wymienialem filtr paliwa, powietrza. Auto jak dluzej postoi w temo. ok 10st, nie zawsze odpala za pierwszym kopem.

Pozdrawiam

Ja założyłem filtr paliwa firmy Bosch

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czytam z uwagą wszystkie zamieszczane przez was posty. Otóż jestem szczęśliwą :-) posiadaczką Passata B6 a raczej byłam dopóki nie zaczęły się problemy z odpalaniem silnika. Auto raz pali fajnie i lekko a innym razem nie mogę go wcale odpalić niezależnie od pogody i temperatury oraz od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Wymienił mechanik świece, wymieniony był rozrząd a także filtr paliwa przy zmianie oleju. Podobno komputer nie pozuje żadnego błędu a auto dalej pali sobie jak samo chce. Katastrofa, bo strach gdzieś dalej od domu odjechać. Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić:-)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość ksawi

Witam. Ja ma tego typu problem że póki silnik nie nagrzeje sie do 90stopni to pali super ale gdy pojeżdżę dłużej to muszę go kręcić z 5 sekund. Jak juz odpali to wszytko jest ok nie traci mocy a nic. Mechanik mnie straszy że muszę wymienić motor??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

raczej cos masz z pailwem pompa kat wtrysku w tym kierunku szukaj przyczyny albo czujnik temp walniety

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
autko mam od lipca tego roku pojechałem do Skrobowa na wymianę pasków filtrów i ogólną diagnostykę silnika od tamtego czasu nic z autkiem się nie dzieje polecam zalecam umówienie się telefonicznie pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ksawi - uważam że masz już pompę wtryskową nie pierwszej świeżości (po rozgrzaniu się paliwa nie trzyma ciśnienia).Musiałbyś zwiększyć dawkę rozruchową i powinien ci dużo lepiej palić na ciepłym silniku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam. Czytam z uwagą wszystkie zamieszczane przez was posty. Otóż jestem szczęśliwą :-) posiadaczką Passata B6 a raczej byłam dopóki nie zaczęły się problemy z odpalaniem silnika. Auto raz pali fajnie i lekko a innym razem nie mogę go wcale odpalić niezależnie od pogody i temperatury oraz od tego czy silnik jest rozgrzany czy zimny. Wymienił mechanik świece, wymieniony był rozrząd a także filtr paliwa przy zmianie oleju. Podobno komputer nie pozuje żadnego błędu a auto dalej pali sobie jak samo chce. Katastrofa, bo strach gdzieś dalej od domu odjechać. Może ktoś ma jakiś pomysł co jeszcze sprawdzić:-)?

a gdy to ci sie przytrafia to pali ci sie kontrolka immo? spotkałem sie z podobnym problemem i wtedy okazało sie że moduł komfortu był do wymiany, auto raz paliło a raz nie można było go odpalić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności