maly3310 Zgłoś #1 Napisano 12 Listopada 2009 Witam. Kolega poprosił mnie o zapytanie się o przekladke Anglika do Passata b5 po liftingu. Poniewaz kupił anglika po przekladce i w drzwiach kierowcy nie ma zamka, wklada kluczyk i przekreca a nie zamyka ani nie otwiera drzwi. chcialby to zrobic aby otwierac np kluczykiem drzwi? Czy trzeba wymienic wszystkie zamki + stacyjke czy da rade dorbic jakos zamek do drzwi zeby np pasował do klyczyka ktory jest? Czekam na wasze wypowiedzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #2 Napisano 12 Listopada 2009 Jezeli wklada kluczyk i przekreca go to chyba zamek tam siedzi.Moze sam zamek jest odpiety trzeba rozebrac boczek i bedzie wiadomo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #3 Napisano 12 Listopada 2009 Jezeli wklada kluczyk i przekreca go to chyba zamek tam siedzi.Moze sam zamek jest odpiety trzeba rozebrac boczek i bedzie wiadomo. No wlasnie wydaje mi się, że podczas przekladki jak czytalem to zazwyczaj nie przekladają zamków ze strony kierowcy (angielskiego) na kierowce europejskiego. Ma tez zamek od srodka na zamykanie tylnej klapy i wlewu paliwa wklada kluczyk tam w zamek przekreca i nic wszystko dalej jest otwarte.Nie wiem czy jest mozliwosc np dorobienia samego zamku pod kluczyk czy jakos wkladki czy trzeba wymienic wszystkie zamki np z wersji ueropejskiej + stacyjke?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
muniekwawa Zgłoś #4 Napisano 12 Listopada 2009 prawdopodobnie zamka to sie niedorobi do klucza,takie walki to sie robilo na zamkach do kluczy nacinanych,w paskach sa to klucze grawerowane.Tylko najpierw trzeba sie upewnic czy sa zamki bo jesli tak to po co kombinowac? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #5 Napisano 12 Listopada 2009 Wydaje mi sie ze gdyby byl zamek to wtedy by nie mozna bylo przekrecic zamka albo by sie otwieraly drzwi i zamykaly blokady bagaznika i wlewu paliwa. Jak moge łatwo zdemontowac boczki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość wocek86 Zgłoś #6 Napisano 12 Listopada 2009 można dorobić wkładkę pod kluczyk! taka przyjemność kosztuje 50-70zl za jedną wkładkę w Częstochowie przy TESCO, wiem że dorabiają również w gliwicach na giełdzie!podejrzewam że w innych miastach również dorabiają pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #7 Napisano 12 Listopada 2009 (edytowane) można dorobić wkładkę pod kluczyk! taka przyjemność kosztuje 50-70zl za jedną wkładkę w Częstochowie przy TESCO, wiem że dorabiają również w gliwicach na giełdzie!podejrzewam że w innych miastach również dorabiają pozdrawiam Czyli moge np kupic jakis zamek do drzwi przod L na Allegro i dac dorobic komus wkladke pod kluczyk? czy mozna uzyc ten zamek co jest w praych drzwiach (przypuszczam ze znajduje sie tam po przekladce) Edytowane 12 Listopada 2009 przez maly3310 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #8 Napisano 12 Listopada 2009 Zamek na pewno jest tylko pewnie brakuje czegoś w wkładce. Bo drzwi z pilota zamykają się czy w ogóle nie można ich zamknąć? Tutaj jak widzisz na fotce, ta zaznaczona część wchodzi w odpowiednie miejsce w zamku i podaje sygnał, czy zamknąć czy otworzyć. Wykręć wkładkę i zobacz co tam się kryje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #9 Napisano 13 Listopada 2009 Bo drzwi z pilota zamykają się czy w ogóle nie można ich zamknąć? Drzwi z pilota zamykaja sie i otwierają. A co moze być na końcu tego zamka?,A co moze byc np z tym ze w drzwiach od srodka ma tez zamek pod guzikami szyb ale na tylna klape i wlew paliwa wklada kluczyk przekreca i zawsze jest otwarte? Chyba bedzie musial jechac do kogos kto posiada srubokrety z gwiazdka bo jednak nie posiada takowych a niechcialbym zeby cos zepsuc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dyzmond Zgłoś #10 Napisano 13 Listopada 2009 Mi Mechanik w takiej sytuacji kupił cały zamek za 150 zł (nowy) i zamienił. Nie wiem, czy coś przekładał z poprzedniego zamka, zapewne tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #11 Napisano 13 Listopada 2009 (edytowane) Błądzicie wszyscy Już to pisałem w poście o przeróbce anglika. Po czym poznać. Tu jest kliniczny przypadek. Tak na szybciocha. W Naszych Passatach zamki po stronie kierowcy i pasażera różnią się. Podobnie jak z tyłu różnią się zamki prawy i lewy. To zrozumiałe. Ale jest coś, co wyróżnia zamek kierowcy. W przypadku kontynentu jest to zamek lewy, w angliku - prawy. To coś zaznaczyłem na rysunku: W to coś włazi ta część wkładki, którą zaznaczył w poście zima18. Czyli wkładka obraca tym czymś i to coś poprzez układ mikrowyłączników otwiera nasz samochód. I dlatego ten zamek nazywa się Master. On rządzi pozostałymi. W aucie jest jeden master i tylko od kierowcy. W przypadku anglika master zostaje z prawej. Co robią przedsiębiorczy Polacy, by ukryć, że to angol? Przerabiają wkładki do takiej postaci: I najczęściej taką wkładkę daje się paluchami wyjąć... Bo troszkę nie pasi uchwytami. Wbrew pozorom nawet zaślepki tylne są jako lewa i prawa. Tak więc by to zrobić porządnie musisz kupić mastera od kierowcy (lewego) i slave od pasażera (prawego zamiana nic nie da - nie pasują) i dorobić wkładkę by była cała. Lub też kupić wkładkę z zaślepką i otwierać auto tylko z pilota. Edytowane 13 Listopada 2009 przez Charakterek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #12 Napisano 13 Listopada 2009 Mi Mechanik w takiej sytuacji kupił cały zamek za 150 zł (nowy) i zamienił. Nie wiem, czy coś przekładał z poprzedniego zamka, zapewne tak. Czyli kupil Ci tylko nowy nie używany zamek od drzwi nic więcej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #13 Napisano 13 Listopada 2009 a mozna zamontowac w samochodzie dwa mastery? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #14 Napisano 13 Listopada 2009 Czyli jak np kupie zamek master i slave to moge dorobic zamek wtedy pod kluczyk do drzwi? Czy mzoe byc taki master ze slavem http://www.allegro.pl/item807185472_centralny_zamek_2_drzwi_7kg_master_slave_sklep.html Czy raczej ten nie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darius Zgłoś #15 Napisano 13 Listopada 2009 Witam. U mnie koleżka zmienił zamek i wsadził ze starego zamka wkładkę i wszystko OK. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #16 Napisano 13 Listopada 2009 Witam.U mnie koleżka zmienił zamek i wsadził ze starego zamka wkładkę i wszystko OK. No tak Darius ale on miał europejczyka a tu jest mowa o Angliku więc zamek z prwych drzwi(kierowcy) nie bedzie pasował do lewych drzwi w europejczyku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zima18 Zgłoś #17 Napisano 13 Listopada 2009 No tak Darius ale on miał europejczyka a tu jest mowa o Angliku więc zamek z prwych drzwi(kierowcy) nie bedzie pasował do lewych drzwi w europejczyku Ale Darek napisał o samej wkładce, a nie o zamku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Charakterek Zgłoś #18 Napisano 13 Listopada 2009 a mozna zamontowac w samochodzie dwa mastery? Nie wiem jak Ci to komfort przyjmie. Bo w masterze jest cały sterownik do centrala. Czyli masterem się cały samochód otwiera i zamyka. I nie jestem pewien, czy zamknie drugiego mastera. Próbować możesz... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
stanley Zgłoś #19 Napisano 14 Listopada 2009 A co moze byc np z tym ze w drzwiach od srodka ma tez zamek pod guzikami szyb ale na tylna klape i wlew paliwa wklada kluczyk przekreca i zawsze jest otwarte? Tzn jak przekręcisz ten zamek w środku, nad przyciskiem otwierania tylnej klapy, to co jest zawsze otwarte? bo ten zamek przy tym przycisku odpowiada za to, że jak jest w jednej pozycji, to za pomocą tego przycisku nie otworzysz tylnej klapy (przycisk ten jest zablokowany, tak jakby nie działał) a w 2 położeniu możesz za pomocą tego przycisku otworzyć tylną klapę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maly3310 Zgłoś #20 Napisano 14 Listopada 2009 No wlasnie w kazdym położeniu jak jest mogę go przekrecic i otworzyc tylna klape Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach