Skocz do zawartości
Gość jarekch1

Regulacja grzania świec w TDI

Rekomendowane odpowiedzi

Gość jarekch1

Witam. Mam mały problem w czasie odpalania zimnego silnika. Gdy próbuję mojego pasia odpalić rano potrzebuje trochę kręcenia tzn. około 2-3 obroty rozrusznika. Znalazłem jednak na niego sposób: jeżeli podgrzeję go 2-3 razy, pali jako ta lala. Wiąć jaki z tego wniosek? Proszę o pomoc. Stąd moje pytanie. może wina w długości grzania (za krótki)? Sam nie wiem czekam na sugestie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha

A jak tam kondycja świec żarowych ?

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pewnie świeczki,sorry za takie pytanie ale w podpisie masz fajne parametry,coś namieszałeś? :rotfl::rotfl:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jarekch1

Sprawdzane na jesieni było ok. parametry również, sprawdzałem u Mastera. Za czas grzania świec odpowiada pewnie jakiś czujnik temperatury. Czy można go regulować?

A wracając do mocy i momentu to wirusowałem u Mastera w lecie zeszłego roku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie ma możliwości żebyś miał 364Nm przy 108KM.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jarekch1

Zdziwje cię ale.. ale.. miałem fabrycznie 90KM i 304Nm jak powiedział Master jak w książce (próba na hamowni). Później po czipowaniu ponownie hamownia i 108KM oraz 364Nm.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Może tych Nm to 204? bo jakoś sprzęgło już dawno poszło się czesać. W PD 130KM masz po wirusie 360-390Nm i 160-180KM,więc popatrz dobrze na wykres :evil:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zdziwje cię ale.. ale.. miałem fabrycznie 90KM i 304Nm jak powiedział Master jak w książce (próba na hamowni). Później po czipowaniu ponownie hamownia i 108KM oraz 364Nm.

 

Przed chipem to raczej mial 210 Nm, wiec Master cos sciemnia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

tak jak napisał pawelb6, miałeś 204Nm więc zamiast 364 Nm masz ich 264 - i to by się zgadzało, masz parametry na poziomie AFN-a.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość jarekch1

Sprawdzę wykres z hamowni i napiszę jeżeli tak jest jak mówisz sprostowanie. Ale wracając do tematu co myślisz o tym zjawisku? Jeżeli to wina świec to jakie radzicie zakupić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Sprawdzę wykres z hamowni i napiszę jeżeli tak jest jak mówisz sprostowanie. Ale wracając do tematu co myślisz o tym zjawisku? Jeżeli to wina świec to jakie radzicie zakupić?

 

polskie iskry

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Najlepiej kupić nowe,ale ja bym sprawdził najpierw,bo może wtryski?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość garczus

Polskiei iskry heh... Swiece to tylko bosh albo beru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

RogalPraga, to pojechałeś...Iskry :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl: . Bosch lub Beru :vw::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
RogalPraga, to pojechałeś...Iskry :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl: . Bosch lub Beru :vw::vw:

 

lubisz przepłacać to kupuj bosch lub beru :] , jeżeli chodzi o świeczki to iskra nie ustępuje, był temat nawet hha o tym wspomniał. Dawno temu zakupiłem w intercarsie za 15zł/szt. i drugi sezon grzeją jak głupie, widze że wierzysz w zagramaniczne a jak polskie to gów...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak OT to zakupiłem Do swojego iskry po 9 pln i jest :ok: a nie beru po 60....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość hha
jeżeli chodzi o świeczki to iskra nie ustępuje, był temat nawet hha o tym wspomniał.

 

No no :) takie rzeczy chyba nie pisałem :krzeslem:

 

Do diesla uznaję tylko świece BOSCH i BERU. Świec NGK, jakoś nie zalecam do diesla

Do benzyny uznaję tylko świece NGK. Do benzyny nie polecam takich świec jak francuskie Equem, Brisk i inne. Jakoś nie mam do nich zaufania.

 

HHA

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja jezeli mam wybór to nie biorę boscha do ręki tylko np przepływki pierburga lub właśnie świeczki iskry.......beru jak najbardziej tylko cena taka że 3 świeczki iskry kupisz za jedna beru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość biedrona

RogalPraga, jakoś w tym przypadku wolę wydać trzy razy więcej mieć spokojną głowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności