Skocz do zawartości
marcin-biały

Wyrzuca płyn chłodniczy

Rekomendowane odpowiedzi

czy ktoś może mi pomóc wyrzuca płyn chłodniczy raczej przez korek temp. 90 stopni przewód górny twardy duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym i bulgotanie w nagrzewnicy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

...uszczelka pod głowicą bądź sama głowica pęknięta

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeżeli auto się nie przegrzewa to tylko walnięta głowica lub uszczelka mogą powodować opisane objawy przez ciebie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy termostat otwiera przepływ na chłodnicę.

* ile *C pokazuje wskazówka, czy jest na czerwonym polu?

* czy dolny wąż przy chłodnicy też jest gorący ?

* czy pracują wentylatory

Nic o tym nie napisałeś.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

temperatura 90 stopni przez czały czas w trasie 3500kilometrów non stop. duże ciśnienie w zbiorniczku twardy przewód górny i pieni się płyn chłodniczy. i ciągle przelewa się w nagrzewnicy. Pob odkręceniu korka podnosi się poziom około 2-3 cm

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy korek od zbiorniczka wyrównawczego puszcza przy nagrzanym silniku

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------- Post added at 15:17 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

 

To Ja nie wiem dlaczego tak się dzieje.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moze chlodznica zamulona,lub jakis wyciek ktory bardzo szybko odparowywuje jak silnik jest goracy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a może pompa wody odmawia posłuszeństwa, tylko że wtedy temp by rosła powyżej 100stopni

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

---------- Post added at 19:48 ---------- Previous post was at 19:44 ----------

 

Dzisiaj, 13:22

...uszczelka pod głowicą bądź sama głowica pęknięta

 

Stag 4/ Skorpion GT/ Magic Jet pojedyncze

 

Też mi się tak wydaje a dodam że nie zawsze da się np kompem sprawdzić uszczelkę bo zależy gdzie Ci pójdzie uszczelka lub pęknie ścianka między kanalikami i sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju nie zbiera Ci się takie jakby "mleko"

A tak na marginesie to nie zalałeś czasem płynu do spryskiwaczy do układu chłodzenia przez pomyłkę?

Edytowane przez waldi2807

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
temperatura 90 stopni przez czały czas w trasie 3500kilometrów non stop. duże ciśnienie w zbiorniczku twardy przewód górny i pieni się płyn chłodniczy. i ciągle przelewa się w nagrzewnicy. Pob odkręceniu korka podnosi się poziom około 2-3 cm

Kolego mialem identyczne problemy. Diagnoza... Wymiana uszczelki pod glowica, planowanie samej glowicy, sprawdzenie jej szczelnosci oraz co wazne sprawdzenie czy wszystkie kanaly sa drozne w glowicy.

Przykro mi to mowic lecz pojdziesz w koszta...

Pozdrawiam...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja miałem ten sam problem i okazało sie,ze jest mała szczelina na kanale wodnym i cisnienie dostaje sie do układu chłodniczegi i dlatego wybija wode.Ogrzewanie bedzie działac tylko troche słabiej.Jedyne wyjscie to demontaz głowicy sprawdzenie czy nie ma szczelin.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moj pasek jeszcze stoi na warsztacie

rowniez mialem bulgotanie i woda mi uciekala ale nie przez korek tylko przez zaworek pod zbiorniczkiem, na trasie co jakis czas (150-200km) musialem plynu dolewac.

okazalo sie ze uszczelka jest walnieta:/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

miałem dokładnie to samo !!!!napewno to jest uszczelka pod głowicą !!! nie miej złudzeń i że to coś innego...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego ,miałem takie same objawy- diagnoza ; wypalona uszczelka na trzecim garze , parę stówek poleciało. Paski podobno tak mają gdy auto ma przejechane ponad 200kk.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dziękuje wszystkim za porady po zdjęciu głowicy okazało się wypalona uszczelka przy trzecim garze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mi również wyrzuca płyn zbiorniczkiem, około 0.1 l na 30-40 kilometrów. Jednak w przeciwieństwie do poprzednika żadnych innych obiawów nie ma. Auto się nie przegrzewa nie dymi, wskazówka dochodzi do 90 stopni i stoi jak wryta, płyn jest czysty nie bąbluje, po przygazowaniu stan się nie podnosi, węże ok, olej również w normie. Wymieniłem już korek zbiorniczka i termostat (po sprawdzeniu stare okazały się również sprawne).Jedyne co mie zastanawia to to, że po przejechaniu okoła 100 km. dolny wąz był nadal zimny, nagrzał się tylko około 5-10 cm od wylotu termostatu. Nie wiem czy to normalne, zaznaczam, że było około -10 stopni. Wygląda na zapchaną chłodnicę ale wtedy auto chyba by się przegrzewało ? Również obawiam się, że to uszczelka tylko boję się że po wymianie będzie dalej to samo.

Edytowane przez gregdet

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności