Marcin2425 Zgłoś #1 Napisano 5 Stycznia 2007 Witam Podczas wjazdu na parking byl duzy spad w dol i uslyszalem 3 sygnaly i zapalila sie kontrolka ( prawdopodbnie od ukladu hamulcowego nie zdarzylem zobaczyc ktora dokladnie) zaparkowalem auto. Wrocilem po 10 min i nic juz nie piknelo przy odpalaniu autka ani nic sie nie swiecilo. Pojechalem autkie i wracajac na ten sam parking ta sama sytuacja tylko ze nie zaswiecila sie zadna z kontrolek a jedynie uslyszalem 3 sygnaly. Jak myslicie co to mzoe byc? 1.Graniczne zuzycie klockow przednich ( ogladalem je miesiac temu wygladaly na 4-5 tys jeszcze). 2 Plyn hamulcowy, przechylil sie w zbiorniczku? 3 Moze cos calkiem innego. Wasze spostrzezenia? p.s jakie klocki hamulcowe bylby najlepsze passata w korzystym stosunku jakosc/cena? Moj Passat 98 1,9 TDI (AHU) 90KM pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #2 Napisano 5 Stycznia 2007 Co do punktów 1 i2 to polecam samodzielne ogledziny i ewentualnie podjąć kroki mające na celu pomiar grubości klocków a najlepiej wymiana bo jeśli jakiś czas temu były na 4-5 tys to nie warto czekać tylko wymieniać. Co do płynu to wykonać oględziny poziomu i ewentualnie uzupełnić stan. O najlepszych klockach to można wiele powiedzieć i kazdy bedzie miał inne zdanie. W latach produkcji Twego auta klocki pochodziły z firmy TRW-Lucas a od 2000 roku klocki produkowała już firma ATE. Ten pierwszy jest tańszy lecz ja firmy ten zupełnie nie poważam a klocki ATE do tanich nie należą, niestety Jednak brać jest napewno warto. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tomcio Zgłoś #3 Napisano 5 Stycznia 2007 A co do "piknięć" to wygląda mi na olej - przód auta w dół olej w przód smok suchy = pip. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #4 Napisano 5 Marca 2010 Witam Panowie Odkopałem dosyć stary temat bo nie mogę znaleźć na forum odpowiedzi na mój problem. Wygląda on następująco: Wczoraj jechałem po sporych nierównościach i kilku krotnie zapaliła mi się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem w środku i był słyszalny trzy krotny dzwięk, po czym kontrolka zgasła i cisza w eterze. Po przejechaniu paru kilometrów sytuacja się powtórzyła. Dzisiaj natomiast jechałem spory kawałek po prostej nawierzchni, zero zakrętów, stała prędkość i sytuacja z kontrolką się znowu powtórzyła i trzy dzwięki. Czy wiecie może co się dzieje ? Dodam, że pod VAGiem nic nie ma ani jednego błędu, płyn hamulcowy na odpowiednim poziomie, klocki hamulcowe sprawdzane w zeszłym tygodniu przy okazji odkręcania kół. Ręczny hamulec nie był zaciągnięty, olej w silniku na odpowiednim poziomie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale w zeszłym tygodniu hamulec nagle zrobił się miękki i słabo hamował, po dwóch dniach jazdy podskoczyłem do kolegi i okazało się, że hamulce były zapowietrzone ale teraz jest już ok, hamują jak należy i tak jak pisałem wyżej płyn hamulcowy jest ok. Nie wiem co o tej kontrolce myśleć. W czym może tkwić problem ? Pozdrawiam Arek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2010 Witam Panowie Odkopałem dosyć stary temat bo nie mogę znaleźć na forum odpowiedzi na mój problem. Wygląda on następująco: Wczoraj jechałem po sporych nierównościach i kilku krotnie zapaliła mi się czerwona kontrolka z wykrzyknikiem w środku i był słyszalny trzy krotny dzwięk, po czym kontrolka zgasła i cisza w eterze. Po przejechaniu paru kilometrów sytuacja się powtórzyła. Dzisiaj natomiast jechałem spory kawałek po prostej nawierzchni, zero zakrętów, stała prędkość i sytuacja z kontrolką się znowu powtórzyła i trzy dzwięki. Czy wiecie może co się dzieje ? Dodam, że pod VAGiem nic nie ma ani jednego błędu, płyn hamulcowy na odpowiednim poziomie, klocki hamulcowe sprawdzane w zeszłym tygodniu przy okazji odkręcania kół. Ręczny hamulec nie był zaciągnięty, olej w silniku na odpowiednim poziomie. Nie wiem czy to ma jakieś znaczenie ale w zeszłym tygodniu hamulec nagle zrobił się miękki i słabo hamował, po dwóch dniach jazdy podskoczyłem do kolegi i okazało się, że hamulce były zapowietrzone ale teraz jest już ok, hamują jak należy i tak jak pisałem wyżej płyn hamulcowy jest ok. Nie wiem co o tej kontrolce myśleć. W czym może tkwić problem ? Pozdrawiam Arek która kontrolka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8844&highlight=opis+kontrolek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2010 15 kontrolka (czerwona z wykrzyknikiem w środku) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2010 okładziny lub brak płynu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2010 Albo rozpięty bądź luźny przewód czujnika klocków hamulcowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #9 Napisano 5 Marca 2010 Na klockach zrobiłem jakieś 2 tyś, dodatkowo w zeszłym tygodniu sprawdzałem wizualnie i są ok, płyn hamulcowy pomiędzy min max, mam gołe klocki bez żadnych kabli ani czujników wiec chyba to odpada, wcześniej też miałem gołe klocki bez żadnych kabli i nigdy mi tak nie zrobiło. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #10 Napisano 5 Marca 2010 a czujnik ręcznego , układ działa dobrze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #11 Napisano 5 Marca 2010 Ręczny wydaje się być ok, kontrolka normalnie gaśnie, żadnych problemów z tym nie ma, nic się nie zacina ani nie blokuje. Nie wiem naprawdę co o tym myśleć. Czy ta kontrolka może się również zapalić jeżeli jest coś nie tak nie związane w ogóle z hamulcami ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kalvin Zgłoś #12 Napisano 5 Marca 2010 (edytowane) Ja mam ten sam problem, co jakiś czas jak odpalam auto to pika 3 razy. Hamulce normalnie działają płyn jest i wszystko inne też a to pika i pika ... nie wiem jak do tego podejść. Edytowane 5 Marca 2010 przez kalvin Literówka ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #13 Napisano 5 Marca 2010 no bo jest właśnie od tego układu więc VAG w łapki sprawdz błędy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #14 Napisano 5 Marca 2010 No właśnie na VAGu kompletnie ani jednego błędu. Jakiś czas temu miałem 2 błędy informujące o spalonych matach grzewczych w lusterkach, po wymianie i wykasowaniu błędów na dzień dzisiejszy (sprawdzałem 3 godziny temu) nie mam ani jednego błędu na VAGu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #15 Napisano 5 Marca 2010 a wycieku nie masz lub coś z serwem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ArkadiuszB Zgłoś #16 Napisano 5 Marca 2010 Wycieków nie mam nigdzie. Jest jednak pewna sprawa, od jakiegoś czasu podczas kręcenia kierownicą słychać taki dziwny dzwięk/lekki pisk jakby jakaś guma tarła o metal, nie zawsze to słychać, najmocniej wczoraj rano jak odpaliłem autko to był to dosyć głośny dzwięk podczas pierwszego skrętu, a potem cisza. Co najciekawsze, że na wyłączonym silniku jak kręce kierownicą to tego dzwięku nie ma no chyba, że to jakiś nadzwyczajny zbieg okoliczności. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kwitecki Zgłoś #17 Napisano 5 Marca 2010 podczas kręcenia kierownicą słychać taki dziwny dźwięk/lekki pisk jakby jakaś guma tarła o metal może na którymś z wahaczy pękła guma na sworzniu i dostał się piach do środka co może właśnie powodować takie piszczenie/skrzypienie podczas skrętu/pracy wahacza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JUBY Zgłoś #18 Napisano 7 Marca 2010 Witam.mialm tak samo.w moim przypadku to był płyn hamulcowy.przepuszczał mi elastyczny wężyk od hamulców.sprawdz płyn hamulcowy.pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #19 Napisano 7 Marca 2010 Witam.mialm tak samo.w moim przypadku to był płyn hamulcowy.przepuszczał mi elastyczny wężyk od hamulców.sprawdz płyn hamulcowy.pozdrawiam do czego ten post się odnosi ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
waldek1500 Zgłoś #20 Napisano 7 Marca 2010 Ja mam ten sam problem, co jakiś czas jak odpalam auto to pika 3 razy. Hamulce normalnie działają płyn jest i wszystko inne też a to pika i pika ... nie wiem jak do tego podejść. Przy odpalaniu 3 piknięcia i lampka to 100%, że jest nienaładowany akmulator. Naładuj akmulator i przestanie piszczeć. U mine tak było.pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach