Skocz do zawartości
tomno

niskie zawieszenie

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie i proszę o radę. Otóż kupiłem paska B5, 2001r., avant, 1,8T jest fajny tylko zawieszenie ma niskie. Wiem że niektórzy lubią nisko jeździć ale ja boję się szorowania po nierównościach naszych polskich dróg.

Czy jest możliwe podniesienie auta bez wymiany sprężyn?, np: zamiana felg na większe. Obecnie mam zimę R15 195/65 na aluskach.

Czy można to zawieszenie podnieść na gwincie, proszę o pomoc. Pozdrawiam.

Edytowane przez tomno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jeśli masz gwinta to oczywiście podnosisz na gwincie i po kłopocie.nie licz wtedy na jakis szalony komfort.jeśli masz obniżony jedynie na spręzynach to wymiana spręzyn na serie i juz masz wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otóż kupiłem paska B5, 2001r., avant,

:rotfl:

 

Kolego a jesteś pewien , że masz gwinta ?? Bo nie napisałeś , że owe zawieszenie posiadasz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A jakie powinno być oryginalne zawieszenie w tym modelu?

Czy ma jakiś kolor czy inne symbole?

I gdzie najlepiej kupić? I jeszcze jedno, gdzie znajdę regulację gwintu?

Niestety z zawieszeniem jestem na bakier...:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I jeszcze jedno, gdzie znajdę regulację gwintu?

..na obudowie amortyzatora

 

A jakie powinno być oryginalne zawieszenie w tym modelu?

 

..zwykłe, znaczy nie gwint

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, wczoraj dopiero sprawdziłem jest gwint na amortyzatorach,

sprężyny są koloru niebieskiego. Ustawienie jest jakieś 2/3 od dołu gwintu.

Żeby podnieść auto trzeba odkręcić kontrę i nakrętką w dół czy w górę???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w górę

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Żeby podnieść auto trzeba odkręcić kontrę i nakrętką w dół czy w górę???

w górę, potem dokrecasz kontre

 

z tyłu natomiast rozkręcasz tależyk

 

---------- Post added at 12:07 ---------- Previous post was at 12:06 ----------

 

nie licz wtedy na jakis szalony komfort.

przeciez rozkrecenie gwintu to nie zaspawanie amortyzatorów, napewno będzie bardziej komfortowo niz kolega miał teraz....

 

---------- Post added at 12:08 ---------- Previous post was at 12:07 ----------

 

Tomek, jakiej firmy masz wogóle gwint (powinieneś mieć przebicie z firmą na amortyzatorach)?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie miałem czasu sprawdzać nazwy firmy:(:(. Na pewno w górę?

to chyba ściśnie sprężynę i obniży jeszcze bardziej? A nie w dół to wtedy

sprężyna rozpręży się i będzie wyżej?:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Otóż kupiłem paska B5, 2001r., avant, 1,8T

jeśli avant to audi ;)

jeśli variant to passat :)

tak na przyszłość

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To z przyzwyczajenia mam też audika w avancie...

Ale z tym łosiem to chyba za grubo, nie... Panie Moderatorze...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OT

Ale z tym łosiem to chyba za grubo

jeśli nie wysyłasz pustych PW to chyba proste że nie tyczy się Ciebie proste prawda :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Na pewno w górę?

to chyba ściśnie sprężynę i obniży jeszcze bardziej? A nie w dół to wtedy

sprężyna rozpręży się i będzie wyżej?

masz kręcic w górę tak jak pisali poprzednicy, jak nie wierzysz to spróbuj na jednym kole pokręcic w dół to zobaczysz co się dzieje

pozdr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nie miałem czasu sprawdzać nazwy firmy(. Na pewno w górę?

to chyba ściśnie sprężynę i obniży jeszcze bardziej? A nie w dół to wtedy

sprężyna rozpręży się i będzie wyżej?

tak napewno w góre, ścisnie wtedy bardziej sprezyne przez co sprezyna będzie miała wiekszy nacisk na budę, która przez to podniesie się w górę. jeśli byś dał na dół, sprezyna się rozpręży i auto siądzie niżej... ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
sprężyny są koloru niebieskiego.

 

Zapewne kolega ma gwinta FK, ale to tylko takie moje spostrzeżenie:)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zapewne kolega ma gwinta FK, ale to tylko takie moje spostrzeżenie

czemu zakładasz, ze FK? po kolorze sprężyn? a może w takim razie ma gwint KONI?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
czemu zakładasz, ze FK? po kolorze sprężyn? a może w takim razie ma gwint KONI?

 

Być może ma Koni, lub Bilsteina, ale jak napisałem to tylko moje zdanie. Poprostu taką miałem pierwszą myśl( może dlatego, że sam mam gwinta FK). Z góry przepraszam za swoją ocenę.

 

Ps: Browar dla tego kto ma rację:zdrowko:

Ps1: kręcisz w górę, czyli w lewą stronę kluczem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Jak odkręcisz koło / ew. skręcisz kołami na maksa w bok to zrób zdjęcie i będziemy wiedzieć co posiadasz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jak będzie chciał sie pochwalić jaki ma zawias zrobi zdjęcie i da znać przez PW komuś z administracji forum.

zamknięte

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności