typhoon Zgłoś #1 Napisano 4 Listopada 2009 Taka sytuacja - Auto gaśnie mi po zatankowaniu paliwa, nie mogę odpalić, zaciągam auto pod dom, grzebie grzebie i wychodzi mi że nie mam przejścia przez pompę paliwa, diagnoza PADŁA, zamawiam nową, i przy okazji Kabelek VAG zamontowałem nową pompe paliwa i auto nie odpaliło nadal brak zasilania na pompe paliwa, ale skoro kupiłem sobie kabelek za 50 pln to podłączyłem do kompa i samochodu i wyszło to...... 00283 P1711 Sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód) zakres / działanie – G47 WYKASOWAŁEM BŁĘDY i auto odpaliło odrazu po przekreceniu kluczyków, troszkę pomieliło i silnik zakręcił, nawet sie przejechałem po uliczkach. To było wczoraj Dzisiaj odpalam auto za pierwszym razem ale po przejechaniu dosłownie 20 m silnik gasnie i nie moge go odpalić, dokładnie taki sam objaw jak za pierwszym razem. Nie sprawdzałem jeszcze VAgiem ale powiedzcie co to może być i jak temu zaradzić, czy to jest czujnik abs czy cos innego?? i czy taki objaw z tym nieodpalaniem to normalne. z góry dziekuję Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter_ok1 Zgłoś #2 Napisano 5 Listopada 2009 Nie chce cie martwić, ale abs nie ma nic wspólnego z tym czy auto odpala czy nie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
typhoon Zgłoś #3 Napisano 5 Listopada 2009 No to to ja wiem ale dlaczego po wykasowaniu tego błędu auto odpala??? i dlaczego jak błąd wystąpi auto gaśnie? Dlatego zadaje to pytanie Dodam jeszcze że Vag nie pokazuje żadnych innych błędów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marecek Zgłoś #4 Napisano 5 Listopada 2009 No to to ja wiem ale dlaczego po wykasowaniu tego błędu auto odpala??? i dlaczego jak błąd wystąpi auto gaśnie? Dlatego zadaje to pytanie może to ma związek nie z kasowaniem błedu, tylko czasem, jaki minął pomiędzy kolejnymi próbami odpalenia auta? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riffo Zgłoś #5 Napisano 6 Listopada 2009 ja napisze ci z doswiadczenia ze nie raz po wymianie pompy samochod chodzi nawet 10min. i zgasnie, przyczyna - zapowietrzony ukł. paliwowy. a jak by nie patrzec ABS chyba nic nie ma do tego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #6 Napisano 6 Listopada 2009 00283 - Sygnał prędkości kół ABS #1 (lewy przód) zakres / działanie – G47 To nie gasi silnika, zrób Autoscan !!! Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach