Skocz do zawartości
Lech R

B3 - pogonić już czy robić?

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam passata B3 z 88-go, któremu dolega:

- wgięty z tyłu zderzak i latający plastik na zderzaku (chwilowo ściągniety taśmą, nie przeszkadza mi)

- bardzo zużyte fotele, zwłaszcza kierowcy

- do wymiany uszczelki pod miską olejową i pokrywą zaworów

- do wymiany pompa wspomagania (pompę mam)

- rwąca się podsufitka

- problem z wolnymi obrotami (miesiąc po wymianie krokowca na nowy po odpaleniu obroty na zimnym ustawiają się na 3 tys, i nie chcą zejść. Po nagrzaniu i zgaszeniu na dwie trzy minuty, po ponownym odpaleniu obroty są OK)

- do roboty są hamulce z tyłu ( standart)

 

Z fajnych rzeczy:

Zrobione zawieszenie (całe nowe)

Hamulce przód

Nowy rozrusznik

 

I tak:

Zastanawiam się czy go pogonić teraz natychmiast za marne pieniądze, bo mam okazję wziąć na jakiś czas fiestę z 96 roku w rozliczeniu ( coś tam by trzeba zrobić - plastiki porysowane ale parę miesięcy można pojeździć, zwłaszcza że auto za grosze) i za kilka miesięcy jak zbiorę kasę kupić B4 w dizelku albo już B5??

Czy może robić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koszty naprawy nie beda wielkie,a wiesz co masz.zrob to co wymaga szybkiej naprawy i smigaj dalej.masz auto oplacone i zarejestrowane.a nie masz pewnosci za ile sprzedasz paska,a jak bedzie ktos sie znal to bedzie szukal pewniejszego auta.ja zwykle tak mialem,ze remontowalem co sie dalo,a pozniej po taniosci sprzedawalem i wciaz bylem do tylu.najbardziej zaluje viki,ktora mialem 5 lat temu.stare auta maja urok hehe

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
wgięty z tyłu zderzak i latający plastik na zderzaku (chwilowo ściągniety taśmą, nie przeszkadza mi)

Wypchnąć na gorąco, a latający plastik to wnioskuję ze kratka z przodu góra 45 zł

- bardzo zużyte fotele, zwłaszcza kierowcy

Ja zapłaciłem tapicerowi 80 zł za obszycie obu boczków siedziska i oparcia .

- do wymiany uszczelki pod miską olejową i pokrywą zaworów

Azbestowa pod miskę góra 40 zł, pod klawiaturę metalowo gumowa tyle samo.

- rwąca się podsufitka

Dobry klej i strzykawka -powiedzmy 20 zł.

- problem z wolnymi obrotami (miesiąc po wymianie krokowca na nowy po odpaleniu obroty na zimnym ustawiają się na 3 tys, i nie chcą zejść. Po nagrzaniu i zgaszeniu na dwie trzy minuty, po ponownym odpaleniu obroty są OK)

Reset kompa i ustawienie zapłonu , u mechanika (lampa stroboskopowa) może z 50 zł.

- do roboty są hamulce z tyłu ( standart)

komplet bebnów i klocków 200 zł plus przewody elastyczne 60 zł.

- do wymiany pompa wspomagania (pompę mam)

Pompę masz a nowa 250 zł

Suma 45+80+80+20+50+260=535 zł bez pompy wsp.

Czy to dużo?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zostawił.

Siedzenia używki koło 100zł na szrocie;

Uszczelki to ok 160zł i wymiana własnoręcznie, uszczelka miski to z kanału a reszta małe piwko (kup od razu klej wysoko temp.-czerwoną bądź czarną cena koło 20zł);

Hamulce to dobre używki koło 100zł za komplet plus okładziny z 50zł;

Servo używka w dobrym stanie ze 100zł może mniej

 

Jak byś brał od jednego gościa to na bank byś miał taniej.

Tu masz telefon co jak graty kupuje to mego passka, tylko niewiem czy wysyła spedycją, tel:502-240-604; gościu swego czasu miał całego passka B3 naczęści, sorry nie cały bo ja brałem tylne amory ze sprężynami:D. Miał też 1/3 passka b4 z ładnymi przednimi siedzeniami, serwo o heble tez się pewnie znajdą. Dzwoń i taruj się:D

POZDRO

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobić rzeczy niezbędne do bezpiecznej jazdy, a do reszty się przyzwyczaić i jeździć. Sam swojego passata chciałem już sprzedać, ale ostatnio założyłem, że jeszcze jakiś czas nim pojeżdżę i tego się trzymam, robię przy nim wszystko co trzeba i wiem co mam. Auta z ogłoszeń też nie są idealne i po zakupie też czekają wydatki i opłaty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czwartek spędziłem w warsztacie, porobiłem uszczelki, wspomaganie i na razie jeździ.

W sumie uszczelki, oleje filtry i wymiana pompy + płyn do wspomagania + zmiana opon - 400 złotych. Wydam jeszcze 500 na hamulce i pierdoły, ale nie jest źle. Z plastikami powalczę na wiosnę :) Auto trochę gnije, ale jak na moje użytkowanie (budowlaniec - koniarz) to spisuje się super. Żałuję tylko zgazowania.

Gdybym kupił 1,9 TDI sprowadzony to pewnie dołożyłbym z 5 tysi na dzień dobry w zawieszenie i klimę, jeśli silnik okazałby się zdrowy.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności