Skocz do zawartości
Gość dan03

falujące obroty vw passat b6 2.0 tfsi

Rekomendowane odpowiedzi

Gość dan03

Witam.posiadam passata 2.0 tfsi.problem tego typu że falują obroty w różnych odstepach czasu(pomaga mocne przegazowanie).wszyscy rozkładają ręce.wymienione został świece,cewki,przepustnica.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego przykro mi że nie znam odpowiedzi na twój kłopot z passatem ale wiem że to forum to Nie śmietnik i zgodnie z regulaminem nie wolno zakładać takich samych tematów co kilka dni. Na następnej stro nie jest identyczny temat założony przez Ciebie.Na przyszłość używaj wyszukiwarki bo o ile pamiętam to jest kilka tematów związanych z Twoim zagadnieniem a jeśli nie to edytuj już raz założony temat a nie powielasz ten sam robiąc zamieszanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

z jakiego miesiąca masz passata 2007 ? rok

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam podobny problem. Passat 2006r. 2,0tfsi 200km

 

Przy zimnym silniku przez 3-7 minut jest wszystko ok, po tym zaczyna falowanie i coraz gorzej. Po godzinie jazdy już nawet może wachać od 700 do 3500obr/min.

Stojąc w korku na "D" i też po 5-iu minutach nagrzaniu silnika szarpie.

 

Czy ktoś kojarzy co może być przyczyną?

 

Poniżej wideo mojego auta:

 

Pzdr

Edytowane przez hyestar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Witam, mam podobny problem. Passat 2006r. 2,0tfsi 200km

 

Przy zimnym silniku przez 3-7 minut jest wszystko ok, po tym zaczyna falowanie i coraz gorzej. Po godzinie jazdy już nawet może wachać od 700 do 3500obr/min.

Stojąc w korku na "D" i też po 5-iu minutach nagrzaniu silnika szarpie.

 

Czy ktoś kojarzy co może być przyczyną?

 

Poniżej wideo mojego auta:

 

Pzdr

 

Jakieś błędy w sterowniku silnika?przyczyn może być wiele chociażby lewe powietrze.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem lewe powietrze na uszczelce kolektora dolotowego i obroty mi skakały miedzy 800 a 1200 wiec warto to sprawdzić .

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja miałem lewe powietrze na uszczelce kolektora dolotowego i obroty mi skakały miedzy 800 a 1200 wiec warto to sprawdzić .

 

Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek biorę na warsztat to sprawdze a jak nie lewe powietrze to co może być przyczyną?

Znajomy oglądając to wideo mówi że to "przepustnica". O ile to możliwe?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzięki za odpowiedź. W poniedziałek biorę na warsztat to sprawdze a jak nie lewe powietrze to co może być przyczyną?

Znajomy oglądając to wideo mówi że to "przepustnica". O ile to możliwe?

 

Na podstawie wideo można baaaaaaardzo gdybać i przypuszczać,jak nie ma błędów to prosta sprawa:sciągnij osłonę silnika i w momencie jak faluje pomału stopniowo przysłaniaj otwór przepustnicy ręką do momentu aż wyrówna obroty,w ten sposób silnik ssie powietrze sobie "gdzieś tam" a nie przepustnicą dlatego wariuje,ale zaczął bym od kompa,analizy błędów,bloków,ewentualnie nastawy przepustki,pozdro.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zawór odmy skrzyni korbowej - Stawiam 99.9% że to pomoże a pieniądze gówniane.

1989.jpg

 

Odepnij waż i zatkaj palcem, jesli obroty przestana wariować, masz odpowiedź.

Edytowane przez Doran

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Zawór odmy skrzyni korbowej - Stawiam 99.9% że to pomoże a pieniądze gówniane.

[ATTACH=CONFIG]113766[/ATTACH]

 

Odepnij waż i zatkaj palcem, jesli obroty przestana wariować, masz odpowiedź.

 

Dziękuję wszystkim za podpowiedzi a szczególnie dziękuję użytkowanika "Doran". Problemem był "Zawór odmy skrzyni korbowej" cena nowego to 162zł w serwisie VW. Po tym autko chodzi jak zegarek.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem ten sam problem z silnikiem 2.0TFSI.

Falujące obroty od 800 do 1200 na rozgrzanym silniku.

Dodatkowo nieprzyjemne szarpniecie/zadławienie silnika/ przy ujęciu gazu podczas jazdy.

Dzięki powyższym informacjom oraz informacjom z forum "Elektroda.pl"

/kolega tam bardzo dokładnie opisał poszukiwania usterki i swoje testy

m.in. jazdę przez cztery dni z zaślepionym dolotem od zaworu odpowietrzenia skrzyni korbowodowej do kolektora ssącego/

po wymianie zaworu /zakup tylko w serwisie 160 PLN/ samochód jeździ jak należy.

Dziękuję wszystkim którzy pisali na ten temat.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Pytanie do Wszystkich co wymienili "odmę" i mają spokój - czy powinno syczeć z odmy po wyłączeniu silnika?

 

 

Mam A6 2.0TFSI BPJ i mam takie same objawy ale dodatkowo wyskakuje bląd P2279 i zapala się kontrolka silnika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W dniu 31.01.2014 o 21:29, Doran napisał:

Zawór odmy skrzyni korbowej

U mnie faluje tylko przez pierwsze 20-30sek na zimnym silniku, do momentu az zacznie schodzic z obrotow. Pozniej jest OK.

To tez winny bedzieten zawor?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności