Skocz do zawartości
Michał87

Problem po wymianie paska rozrzadu B5

Rekomendowane odpowiedzi

Wymienili mi pasek rozrzadu i kolo napinajace i teraz jak odpalilem auto to jest klekotanie silnika i bardzo glośno chodzi .PassaT B5 1.9 TDi 90KM.Co moze byc powodem tego klekotania?:confused:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kąt wyprzedzenia wtrysku (początek tłoczenia) trzeba sprawdzić i ewentualnie wyregulować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolega wyzej prawdopodobnie ma racje. A jak z odpalaniem, pali normalnie czy trzeba go dluzej krecic? Podlacz vaga i bedziesz wiedzial jaki powinien byc a jaki jest teraz. U mnie w 2.5 jest 2.4stopnia, nie wiem jak jest w 1.9.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Odpala bez problemu tylko klekocze i jest głosny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Podłączaj pod VAGa, TDI Timing i będziesz wiedział na czym stoisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to samo u mnie klekocze jak stado bocianow he he :) a kat ustawia sie tylko vagiem i juz?

co do odpalania to trza ok 5 sek krecic...

nie wiem po czym mi tak klekocze bo rozrzad, olej,docisk sprzegla, pompe wtryskowa robilem w jednym czasie .

 

---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 19:27 ----------

 

mam taki dzwiek

Edytowane przez szynder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś sprawdził szczelność kolektorów. Nieszczelność na uszczelce pod kolektorem powoduje odgłos stuku w silniku. Podobny do klepiących samolegulatorów

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ciekawe czy wymieniali na blokadach czy na mazak. kat wtrysku tez pewnie sie rozjechal. eh mechanicy z koziej wólki...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podejrzewam, ze mi na mazaka

Edytowane przez szynder

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
podejrzewam, ze mi na mazaka

 

u ciebie to chyba nawet jest przestawiony o 1 zabek, bo dlugo kreci i klepie. popraw, bo szkoda silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam.mam podobny problem. po wymianie rozrzadu na mazak oczywiscie auto mi ciezko pali i dosc glosno chodzi. mechanik, ktory to wymienial powiedzial ze jest wszystko ok, a gdy sprawdzilem go na blokadach to okazalo sie ze jest ustawiony do tej "kreski" na wale a nie do punktu "0" Czy tak ma byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności