Michał87 Zgłoś #1 Napisano 27 Października 2009 Wymienili mi pasek rozrzadu i kolo napinajace i teraz jak odpalilem auto to jest klekotanie silnika i bardzo glośno chodzi .PassaT B5 1.9 TDi 90KM.Co moze byc powodem tego klekotania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #2 Napisano 27 Października 2009 Kąt wyprzedzenia wtrysku (początek tłoczenia) trzeba sprawdzić i ewentualnie wyregulować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtasman1 Zgłoś #3 Napisano 27 Października 2009 Kolega wyzej prawdopodobnie ma racje. A jak z odpalaniem, pali normalnie czy trzeba go dluzej krecic? Podlacz vaga i bedziesz wiedzial jaki powinien byc a jaki jest teraz. U mnie w 2.5 jest 2.4stopnia, nie wiem jak jest w 1.9. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michał87 Zgłoś #4 Napisano 27 Października 2009 Odpala bez problemu tylko klekocze i jest głosny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jackrally Zgłoś #5 Napisano 27 Października 2009 Podłączaj pod VAGa, TDI Timing i będziesz wiedział na czym stoisz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #6 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) to samo u mnie klekocze jak stado bocianow he he a kat ustawia sie tylko vagiem i juz? co do odpalania to trza ok 5 sek krecic... nie wiem po czym mi tak klekocze bo rozrzad, olej,docisk sprzegla, pompe wtryskowa robilem w jednym czasie . ---------- Post added at 20:14 ---------- Previous post was at 19:27 ---------- mam taki dzwiek Edytowane 27 Października 2009 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
misiu passat Zgłoś #7 Napisano 27 Października 2009 A czy ktoś sprawdził szczelność kolektorów. Nieszczelność na uszczelce pod kolektorem powoduje odgłos stuku w silniku. Podobny do klepiących samolegulatorów Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #8 Napisano 27 Października 2009 ciekawe czy wymieniali na blokadach czy na mazak. kat wtrysku tez pewnie sie rozjechal. eh mechanicy z koziej wólki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #9 Napisano 27 Października 2009 (edytowane) podejrzewam, ze mi na mazaka Edytowane 27 Października 2009 przez szynder Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #10 Napisano 27 Października 2009 podejrzewam, ze mi na mazaka u ciebie to chyba nawet jest przestawiony o 1 zabek, bo dlugo kreci i klepie. popraw, bo szkoda silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
domalek24 Zgłoś #11 Napisano 21 Stycznia 2010 witam.mam podobny problem. po wymianie rozrzadu na mazak oczywiscie auto mi ciezko pali i dosc glosno chodzi. mechanik, ktory to wymienial powiedzial ze jest wszystko ok, a gdy sprawdzilem go na blokadach to okazalo sie ze jest ustawiony do tej "kreski" na wale a nie do punktu "0" Czy tak ma byc? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach