Skocz do zawartości
juman

Brak stopów + kontrolki

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. Oto mój problem. Pewnego razu kumpel zwrócił mi uwagę, że nie mam lewego stopu. Jeździłem z tym kilka tygodni, aż w końcu zapaliła mi się lampka od ABS/ESP (żółty wykrzyknik w trójkącie i strzałką dookoła), i po chwili zaczęła migać lampka od świec. Wtedy zauważyłem, że został mi tylko środkowy stop. Po wymianie żarówek, prawy stop zaczął działać, natomiast lewy dalej nie działał. Kontrolki zniknęły. Ale chciałem jeszcze ten lewy zrobić. Poruszałem trochę żarówką, nie pomogło. Zacząłem sprawdzać miernikiem, wyniki były dziwne, co chwile inny.. Postanowiłem sprawdzić na prawym stopie, tam też wyniki dziwnie skakały, ale najgorsze że i ten (prawy) stop przestał działać. I znowu kontrolki się zapaliły. Przedmuchanie i poruszanie wtyczką nic nie dało, wiec się poddałem. Na końcu zauważyłem, że i środkowy stop nie reaguje na hamulec, tylko się po przekręceniu kluczyka na zapłon zarży po bokach. Poczytałem kilka postów na forum, kupiłem włącznik od świateł stop, wymieniłem go, ale niestety problem pozostał, światła dalej nie działają i kontrolki się świecą. Ja już nie mam pomysłów. Miał ktoś może podobną sytuację, może ktoś wie co to może być? Będę wdzięczny za jakąś pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

podpiąć auto pod kompa, może dowiesz się czegoś więcej.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie zapomniałem napisać, że VAG wywala dwa błędy:

Na silniku: 16955 - Brake Switch (F): Implausible Signal P0571 - 35-00 - -

na ABS: 00526 - Brake Light Switch-F 36-00 - Open Circuit

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to juz wiesz...ja tez miałem ten switch od świateł walniety ...ale w moim przypadku tylko wyskoczył z zatrzasków wiec obeszło sie bez wymiany ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
włącznik od świateł stop

 

Rozumiem że przez to chciałeś napisać czujnik stopu ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Tak, właśnie jego miałem na myśli:) Marmsn, możesz napisać co to ten switch, ponieważ myślałem że to chodzi właśnie o ten czujnik.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w moim przpadku dokładnie miałem takie same objawy jak ty tylko ze + zawsze po pierwszym czy drugim hamowaniu od włączenia silniika te kontrolki sie pojawiały ale tez raz jedno nie świeciło raz drugie i raz środkowe...tak to o ten czujnik mi chodzi co jest pod a raczej nad pedałem hamulca ...jesli ściągniesz osłone a raczej szufladke pod kierownicą która jest mocowana na chyba 4 wkrętach to go zobaczysz....http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1158315

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To właśnie ten czujnik wymieniłem na kupiony w ASO (1K2 945 511 RDW), ale po wymianie problem pozostał.

I dodam, że u mnie kontroli świecą już od przekręcenia kluczyka (od świec włącza się po chwili), i nie mają żadnych przerw w świeceniu.

Edytowane przez juman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
możesz napisać co to ten switch

Switch = włącznik

ETKA opisuje to jako włącznik świateł stop.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisałeś ze "na ABS: 00526 - Brake Light Switch-F 36-00 - Open Circuit"

 

Wiec tu tez masz odpowiedz opec circuit co oznacza otwarty obwód a jesli miałes rożne pomiary na obydwóch lampach to znaczy ze masz jakies luzne połączenie bądź przerwany ksbel ktory styka minimalnie i stąd różne wyniki pomiarów a zatem tez komputer je rownież odebral i zapamiątał ...nie musiały byc w tej samej chwili tylko troszke wcześniej.... a pamiec zapisała sygnał błądu.....

 

---------- Post added at 19:28 ---------- Previous post was at 19:23 ----------

 

f36-00 oznacza średnio dokładna lokalizacje usterki....ale jakie miejsce ten kod oznacza nie wiem....proponuje zacząć jeszcze raz od włącznika....potem przejść do połączen świateł czy;li kostki....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm... To może być jakiś trop. Tylko dziwne, że wszystko było dobrze (ze środkowym i z prawym), dopóki nie zacząłem miernikiem sprawdzać. No trudno, dam go elektrykowi, niech on popatrzy.

Edytowane przez juman

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a jak zaciągniesz ręczny, tylko na zapłonie, bez odpalania auta ? co się dzieje ?

myslę tu o włączniku kontrolki ręcznego a ten od pedału hamulca narazie zostaw.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak zaciągnę to zapala się kontrolka od ręcznego, jak spuszczę gaśnie, reszta bez zmian.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dobra myśl tylko ze moim zdaniem inne kontrolki ci sygnalizuja bledy recznego a inne esp abspozatym hamulec recznego a raczej czunik czy tez wlacznik światel recznego nie wlączaja żadnych świateł zewnetrznych tylko kontrolke na desce.....tak jest u mnie...

 

---------- Post added at 19:46 ---------- Previous post was at 19:45 ----------

 

i w dodatku to jest całkowicie oddzielny obwód.....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wczoraj przestal dzialac srodkowy stop a normalne swiatla byly wiec wyciaglem spalony stop i dzisiaj kupilem nowy podlaczylem zeby sprawdzic czy dziala ok dziala przykrecilem do klapy i jeszcze raz proba i zero reakcji zaden stop nie swieci ,podlanczam kompa blad czujnik stopu a byl wymieniany dwa miescace temu to troche dziwne ze tak szybko sie popsul orginal z aso ,druga sprawa to sprawdzilem miernikiem napiecie we wtyczce i po przekreceniu kluczyka w ktoryms z tych srodkowych pinow normalnie 12v a po wylonczeniu zaplonu 0,17v to troche dziwne bo przecierz stop dziala tez bez kluczyka i teraz niewiem w czym problem ,moze ktos mi napisac zasade dzialania tego czujnika ktory pin od czego gdzie wchodzi napiecie a gdzie wychodzi to sobie bym sprawdzil ten czujnik

 

problem rozwiazany spalony bezpiecznik widocznie wczoraj zle posprawdzalem ale dziwi mnie to ze wyskoczyl blad czujnika stopu, niepotrzebnie go wyciagalem dobrze ze nie kupilem drugiego

Edytowane przez fredi1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hej, Naprawde sory jak dubluje temat ale wpisywalem w wyszukiwarce i nie widzialem moje problemu.

Nie pala mi sie dwa swiatla stopu (na szybie sie pali) za to pala sie dwie kontrolki ESP oraz migaja swiece zarowe.

Jak wyczytalem wczesniej ze to prawdopowodnie czujnik stopu pod hamulcem to dzis wymienilem i nic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zajrzeć, czy na wejściu do włącznika jest zasilanie. Później w ECU silnika blok 6 czy widzi wciśnięcie pedału. Jak widzi to ugnita wiązka na progu idąca na tył. Chyba, że kupiłeś Toprana i od nowości nie działa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A żarówki stopu ok?

Po wyjeciu ich mialem te same objawy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tak żarówki sprawdzałem, Zobacze dzis co Marcin radzi. dziękówa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności