patrick031992 Zgłoś #1 Napisano 24 Października 2009 Witam! Mam problem z nawiewem w passacie b4. Problem wygląda tak, iż powietrze wydostaje się tylko z kratek, a z otworów przy szybie i przy nogach niestety już nie. Proszę o pomoc! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #2 Napisano 24 Października 2009 Najpierw odczytaj błędy z climatronik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
glusio Zgłoś #3 Napisano 24 Października 2009 Przeczytaj cały temat http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=16416 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrick031992 Zgłoś #4 Napisano 24 Października 2009 Dzięki wielkie. A, zapomniałem dodać, ze czasami w kratkach pojawiają się kawałki czarnej, klejącej gąbeczki. Czy to może mieć związek z awaria? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #5 Napisano 24 Października 2009 gabka to z klapek i raczej nie powinna byc tego przyczyna choc jak gdzies wlazla i zaklinowala klapke ale malo prawdopodobne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #6 Napisano 24 Października 2009 A jak z podciśnieniem jest?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
patrick031992 Zgłoś #7 Napisano 24 Października 2009 O co konkretnie pytasz JACU6X6 bo nie zrozumialem pytania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
uszek Zgłoś #8 Napisano 24 Października 2009 czy dochodzi podcisnienie do silniczka regulacji klapy o to chodzi i wogole czy dochodzi do modulu podcisnienia i czy sam modul jest sprawny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #9 Napisano 25 Października 2009 Właśnie o to co mateusz napisał ale nie rowijałem bo było już wielokrotnie na ten temat na forum. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
monter Zgłoś #10 Napisano 25 Października 2009 Ale podciśnienie nic do tego nie ma, rozdziela tylko powietrze na nogi lub szybę. Silniczek elektryczny steruje powietrzem na kratki lub nogi/szyba ---------- Post added at 10:12 ---------- Previous post was at 10:07 ---------- patrick031992 przyjrzyj się silniczkowi klapy głównej, tutaj masz zdjęcie gdzie go szukać: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=246077&postcount=33 A najlepiej odczytaj błędy z climatronika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #11 Napisano 21 Marca 2010 Ponieważ nie znałazłem dokładnie takiego samego problemu podepnę się tutaj. Mam dwa błędy w climatronicu: 4131 - silnik nastawnika klapy spiętrzajacej 3224 - wyłącznik ciśnieniowy klimatyzcji Znalazłem i przeczytałem to: http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=246077&postcount=33 Jednak niewiele wniosło to do sprawy? Gdzie szukać tych rzeczy w aucie? Dodam, że niewiem ile jest czynnika w klimie (dopiero się wybieram na test i nabicie); Dzięki za pomoc i pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #12 Napisano 21 Marca 2010 (edytowane) wyłącznik ciśnieniowy jest mniej więcej w miejscu w którym przewody od klimy wchodzą z komory silnika do kabiny (wkręcony w jeden z przewodów ma kostkę 4 pinową) -wskazuje ciśnienie w układzie klimy. może oznaczać brak gazu w klimie silnik nastawnika klapy spiętrzającej steruje klapką która jest pod filtrem przeciw -pyłkowym a silniczek jest z boku tej klapki - od środka auta patrząc - po zdjęciu osłony przykrywającej dmuchawę nawiewu; silniczek jest po prawej stronie skrzynki nawiewu coś nie potrafię się wysłowić - tu masz obrazkowo -element nr1 http://forum.vw-passat.pl/showpost.php?p=246077&postcount=33 ale nie wiem czy wyciągniesz go bez wyjmowania całej skrzyni nawiewu (sprawdź kostkę łaczeniową). Po przekręceniu kluczyka klapka pod filtrem przeciwpyłkowym powinna się poruszyć (procedura sprawdzenia sprawności układu) nie spiesz się z napełnianiem układu najpierw raczej musisz zrobić silniczek klapy Edytowane 21 Marca 2010 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sarmik Zgłoś #13 Napisano 21 Marca 2010 O to właśnie chodziło. Przyajmniej wiadomo czego szukać. Dzięki wielkie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #14 Napisano 21 Marca 2011 witam może mi ktoś powiedzieć jak sie dostac do silnika nastawienika klapy do regulacji temperatury w passacie b4 dodam ze mam climatronic Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
druidionin Zgłoś #15 Napisano 21 Marca 2011 witam może mi ktoś powiedzieć jak sie dostac do silnika nastawienika klapy do regulacji temperatury w passacie b4 dodam ze mam climatronic Czytaj wyżej i odwiedź zamieszczone linki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MaTi2741 Zgłoś #16 Napisano 21 Marca 2011 potrzebuje silnika nastawienika klapy do regulacji temperatury jezeli ktoś ma niech pisze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sision Zgłoś #17 Napisano 30 Września 2011 Przeczytałem kilka tematów tutaj na forum - wiem już, co oznacza błąd 4131, gdzie jest owy silniczek, gdzie jest klapka, jak się do tego dostać. Ale zapytam jeszcze inaczej - mam ten błąd od samego początku, czyli ponad dwa lata i klima normalnie działa, więc czy za wspomnianym tutaj "sprawdzeniem" układu po zapłonie owy silnik i klapka mają jakieś zadanie? Powiem wprost - skoro normalnie układ działał, to nie wiem, czy mam to robić już, czy sobie mogę poczekać ileś tam czasu i się nie martwić (tak - wiem, nie martwiłem się już dwa lata ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach