Skocz do zawartości
dj_jim

Odkręcający się filtr oleju

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Mam passata 1.8 20V ADR 1998r sedan w którym samoistnie sam odkręca się filtr oleju, a co za tym idzie gubi olej, czy ktos wie co może byc przyczyną? i jak temu zaradzić? po przejechaniu około 500km muszę dokręcić ręką mocno filtr, a i tak zawsze jest zapocony. Zaczeło sie do dziać po dłuższej trasie około 1100km i jak dojechałem pod dom, to bagnet był suchy. używam filtrów filtrona

 

Dzieki za wszelkie porady.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam passata 1.8 20V ADR 1998r sedan w którym samoistnie sam odkręca się filtr oleju, a co za tym idzie gubi olej, czy ktos wie co może byc przyczyną?

????? jestem mechanikiem samochodowym już kilka lat i bardzo mnie zastanawia twój przypadek z tym filtrem.Zawsze przed założeniem nowego trzeba uszczelkę posmarować olejem i dokręcić mocno ręką.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kup drugi filtr, najlepiej MANN-a, posmaruj trochę nową uszczelkę olejem i dokreć to potem za pomocą paska klinowego na przykład.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja też się z tym pierwszy raz spotkałem, mam jeszcze toledo , którym zrobiłem 60 tys km i nigdy nic sie nie działo, może w silniku wytwarza się jakies podciśnienie? Filtr zawsze smarowany olejem przed założeniem. Spróbuje wymienic na jakiś bardziej markowy filtr, może to cos pomoże.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

2 mozliwe przyczyny:

1. albo gwint zerwany w filtrze - kup nowy filtr (zakladajac, ze masz dobry filtr zalozony)

2. albo uszkodzony gwint w podstawie filtra - podstawa filtra do wymiany...

 

trzeba ogladnac i zdecydowac, co jest rzeczywista przyczyna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam