Skocz do zawartości
MAJOWY115

Płyn g12 nie dochodzi do nagrzewnicy Passat B5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Problem w moim pasku polega na tym że słabo grzeje ogrzewanie w kabinie.Zacząłem szukać przyczyny od sprawdzenia czy wogóle płyn dochodzi do nagrzewnicy i sie okazało że kiedy ściągam obydwa węże z nagrzewnicy na zapalonym silniku to płyn prawie nie leci,dopiero jak dam więcej gazu to leci ale z przerwami.nie wiem czy to pompa wody?jak wymieniałem rozrząd to pompa wyglądała na sprawna,było to gdzieś około miesiąca jak go wymieniałem.co może być przyczyna że słabo leci płyn przez te węże?termostat jest nowy,autko trzyma temperature 90 stopni i nic sie nie przegrzewa i tym podobne.

Edytowane przez MAJOWY115

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam .Sprawdż droznosc przewodów od nagrzewnicy w strone silnika( 2 przewody sprawdż) jak bedzie ok to masz pompe do wymiany moja nowa i nie grzało taki objaw miałem .Ale i eksplatowane maja problem taki że wirniki sie psują i spadaja lub sie niekręca tylko slizgaja. Jak kupiłem rówiella to jest ok z ogrzewaniem.Pozdro :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

OK.w niedziele bede wymieniał pompe,bo też mi znajomy doradził że to raczej własnie w niej tkwi problem.dam znac jak ja wymienie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompa i termostat wymienione i dalej to samo.czy termostat montujemy dlusza strona do silnika czy do krucca,ja zamontowałem dlusza do silnika.dodam ze jak wyjmuje termostat to obieg jest normalny.4 nowe i zaden nie otwiera?????

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja zakładałem wehlera i nie ma z nimi problemu bo to szło na 1 montarz VW . Tym trzpieniem do silnika a tym dużyn kapeluszem na oring i kruciec plastykowy .Pozdro

 

---------- Post added at 20:48 ---------- Previous post was at 20:46 ----------

 

Zagotuj wode w czajniku i wrzuc ten termostat do wody ( nalej do jakiegoś garczka ) i zobaczysz czy się otwiera dla pewnosci ;) i sam sie przekonasz co jest grane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

gotowałem i wszystkie sie otwieraja.a dolny waz jest caly czas zimny,taki ma byc?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dolny wąż powinien być zimny do 87 stopni a wtedy sie zaczyna otwiera termostat i dolny wąż powinien się nagrzewać ( po przekroczeniu tych 87 stopni)

 

---------- Post added at 21:03 ---------- Previous post was at 21:00 ----------

 

Żeby wymusić szybsze nagrzanie się silnika powłanczaj światła ( długie również) i zobaczysz jak dojdzie wskazówka do 90 na liczniku to zobacz czy dolny wąż się robi ciepły

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja dzisiaj wymienilem termostat i temperatura 90 na vag-u a nawet czasami 93,5 jak mu dam w podloge i waz na dole zimny przed wymiana bylo wszystko ok bo sprawdzalem tak stary termostat i juz przy 75°dolny waz robil sie cieply a teraz zimny ogrzewanie jest ok grzeje nawet przy nawiewie na max-a sciagalem waz z nagrzewicy ten z dziurka i na wolnych obrotach leci plyn tak polowa rurki jest jeszcze troche zapowietrzony ale gdzies czytalem ze sie odpowietrza sam macie jakies pomysly co to moze byc bo juz jestem zdesperowany wyciagnac termostat jesze raz bo moze sie przyciol albo cos

ps.termostat orginal z aso

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To niewiem czy kupywac nadal termostaty(to bedzie juz 5 z koleji) i moze trafie na dobry,bylem tez u 2 mechanikow i rece rozkladaja.ale jedno mnie dziwi ze przez obydwa weze z nagrzewnicy nie leci plyn ani grama.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro już 5 termostatów kupiłeś wiec daj im już spokój. Zainteresuj się przewodami - czy nie są zapchane. A w zbiorniczku wyrównawczym masz gorący płyn, jak się silnik nagrzeje?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zimny jest.własnie nie wiem czy mały obieg nie jest zatkany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po długich i monotonnych poszukiwaniach usterka zdjagnozowana.zatkany mały obieg.przetkałem go wężem ogrodowym pod ciśnieniem,i teraz płyn zasuwa.ale najgorsze przede mną,okazało sie tez ze jest nagrzewnica zakamieniona ,ponieważ słabo grzeje.jutro zabieram sie za wymiane.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z ogrzewaniem. Gdy sciaglem weze z nagrzewnicy okazalo sie ze plyn dociera nie ciagle a z przerwami. Gdy wlalem plyn prosto w weze to podniosl sie poziom w zbiorniczku ponad max. Nie wiem gdzie szukac dodam ze pompa wody wymieniana w marcu z calym rozrządem i termostat rowniez zalozony wahlera. Prosze o jakies pomysly.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności