pozycjoner Zgłoś #1 Napisano 19 Października 2009 (edytowane) Witam filtr cząsteczek stałych zapchany 2 miesiące temu zregenerowany był do 4% po miesiącu znów 65% zapchany wypalanie VCDS pomogło do 8% i po 2 tygodniach znów 63% wiecie może gdzie jest błąd Passat B6 3c 2.0 TDi 170 km z 2006r. Edytowane 19 Października 2009 przez pozycjoner Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartek.w Zgłoś #2 Napisano 19 Października 2009 A jaki styl jazdy, jakie obroty? Miasto czy trasa? I zmień opis bo na pewno nie masz common raila tylko pompowtryski. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozycjoner Zgłoś #3 Napisano 19 Października 2009 Miasto i trasa tak mam pompowtryski i jeżdzę raczej spokojnie. A teraz do 2500 obrotów się silnik kręci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #4 Napisano 19 Października 2009 jeżdzę raczej spokojnie jak do tego 80% miasto, albo trasa ze stala predkoscia obrotowa kolo 2000 to masz przyczyne... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozycjoner Zgłoś #5 Napisano 20 Października 2009 Nie jeżdze tak jak piszesz normalnie jeżdze do 5000 - 5500 obrotów i tak się filtr zapycha więć nie wiem co jest nie tak samochód 2 razy w serwisie aso i dalej filtr zapycha się. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #6 Napisano 20 Października 2009 Nie jeżdze tak jak piszesz normalnie jeżdze do 5000 - 5500 obrotów a po co go tak wysoko kręcisz ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #7 Napisano 20 Października 2009 tak się filtr zapycha więć nie wiem co jest nie A jakim olejem masz zalany silnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #8 Napisano 21 Października 2009 za gorami to troche daleko.sprawa raczej na warsztat a nie na forum bo nic nie zrobisz sam.Wszystko do opanowania chyba ze w sterowniku masa dochodzi do 60 gram. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #9 Napisano 21 Października 2009 normalnie jeżdze do 5000 - 5500 obrotów zdjąłeś blokadę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartolini1978 Zgłoś #10 Napisano 22 Października 2009 Zauważyłem ze przy częstym niedogrzaniu samochodu filtr czyści się co 250-350 km (podnoszą się obroty do 1000 ) na trasie co 800-1000km Rozmawiałem z Panem Markiem z MT i powiedział ze kiedyś przy słabym paliwie na trasie do Gdańska czyścił się jego Seat 4 razy Po wgraniu programu mój Passat czyści się częściej . Zastanawiam się nad wycięciem tego GUFNA ale mam obawy ze się straszny Batory z niego zrobi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pozycjoner Zgłoś #11 Napisano 23 Października 2009 zdjąłeś blokadę? Nie taki kupiłem. ---------- Post added at 09:43 ---------- Previous post was at 09:41 ---------- warsztat a nie na forum bo nic nie zrobisz sam.Wszystko do opanowania chyba ze w sterowniku masa dochodzi do 60 gram. Byłem 4 razy u mechaników 2 razy w aso i nikt nie wie co z nim jest sam sobie wypalam filtr średnio co miesiąc. ---------- Post added at 10:03 ---------- Previous post was at 09:43 ---------- A jakim olejem masz zalany silnik? Castrol coś tam do diesla w aso wymieniali. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Endrju Zgłoś #12 Napisano 23 Października 2009 (edytowane) Castrol coś tam do diesla w aso wymieniali.Chodziło mi o normę do silnika z DPF-em musi byc olej z normą 507.00 a w ASO też potrafią strzelic babola więc lepiej sprawdż. Edytowane 23 Października 2009 przez Endrju Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wazzi Zgłoś #13 Napisano 23 Października 2009 Cytat:Napisał azrael zdjąłeś blokadę? Nie taki kupiłem. Cos chyba pomieszales kolego, bo zaden diesel nie kreci sie do 5500 obrotow, czerwone pole zaczyna sie juz od 4500 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
loost Zgłoś #14 Napisano 23 Października 2009 W ostateczności można się pozbyć DPF'a, ale co na to ekolodzy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
point Zgłoś #15 Napisano 24 Października 2009 zastanawiam sie własnie nad wyprogramowaniem z komputera dpf-a filtra czasteczek stałych, czy ktos ma jakies doswiadczenia z takim zabiegiem? jakie moga byc konsekwecje, ewentualne minusy. W prawdzie to nie passat tylko vw t5 2.5 tdi 130km ale moze ktos sie juz tym zajmowal. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosiel Zgłoś #16 Napisano 24 Października 2009 jest kilka firm ktore maja juz emulatory dpf.poszukaj w necie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach