Skocz do zawartości
Grzego

Podłączenie świateł (DIODY)

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!

Chciałem zwrócić sie do Was z moim problemem, gdyż w tym temacie jestem calkowicie zielony. Krótko mowiąc ... nie moja dziedzina ;)

Szczerze mówiąc jest to pytanie do Elektryków, lub osób bawiących się prądem w naszych Passacikach ...

Ostatnio kupiłem Diody do Paska, ale za fiksa nie wiem jak je podłączyć do świateł postojowych. W Maluszku moze nie miałbym takiego problemu :) ale tutaj już mam opory, gdyz nie chce aby mi sie cos sfurało pod maską!

Chodzi dokładnie o:

1. Gdzie najlepiej podłączyć te kabelki [widoczne na zdjęciu z diodami poniżej]?

2. Czy można bezpośrednio pod wtyczke do reflektora?

3. Jeżeli tak, to czy mogę podłaczyc obie listwy z diodami pod jeden reflektor?

 

Umieściłem na zdjęciu widok wtyczki, na niej zaznaczyłem strzałkami, przy którym "otworze" po podłączeniu kabelków świeci listwa [diody]. /{ZIELONY-CZERWONY} oraz {ŻÓŁTY-CZERWONY}

 

Jeżeli ktos sie na tym zna, bardzo prosze o wytłumaczenie, w które otwory wpiąc kabelki z listwy?

 

Z góry za wszystko bardzo dziekuje. Mam tylko nadzieje że dobrze to wytłumaczyłem i bedziecie wiedzieli o co mi chodzi. Jeżeli bedzie cos nie jasne, postaram się to wytłumaczyc w jakiś lepszy sposób ... nie jestem elektrykiem i nie mam o tym zielonego pojecia ;)

POZDRAWIAM _ Grzechu!!!

P1010319 resize.jpg

P1010321 resize.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegę, najrozsądniej było by podłączyć ledy pod światła postojowe przynajmniej u mnie w moto jest w ten sposób. Z wtyczką pokazaną na zdjęciu się nie baw, popełnisz błąd i może paść elektryka, przecież tam są silniczki sterowania wysokością świateł. Ja jeszcze parę latek wstecz o mało całego auta nie spaliłem bo zrobiłem zwarcie w przedniej lampie ( będąc mądrym inaczej podłączyłem żarówkę postojowych z kierunkowskazem o efektach pisać nie muszę)