Skocz do zawartości
Gość paciek88

Wycieraczki zatrzymują sie i buczą

Rekomendowane odpowiedzi

Gość paciek88

Witam mam następujący problem posiadam passata b3 i ostatnio jadąc w deszczu na włonczonych wycieraczkach nagle wycieraczki staneły i cos zaczeło buczeć wyłonczyłęm je i zatrzymałem sie gdy wycieraczki zatrzymają sie i popchne je ręką to dojeżdżają do góry potem na dół i przy ponownym ruszeniu do góry zacinają sie po jakis 10 cm i buczą przypuszczam że buczy śilnik od wycieraczek czy nie wiek ktoś co może je zatrzymywać jak to naprawić i ile moze to kosztować dziękuje za wszelkie odp i Pozdrawiam!!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

proponuje rozebrać wszystko wyczyścić i nasmarować pewno zasniedziało sie. Szczególnie te wielokliny gdzie zakłada sie ramie wycieraczki. Roboty nie jest dużo. Pamietaj zeby sobie zaznaczyć jak ramie było zamontowane poprzednio.

Pozdrowionka :hurra::vw:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj w deszcz miałem podobnie a mianowicie na najszybszym pracowały bez zastrzeżeń a na ciągłym i czasowym zawieszały się. W trybie czasowym jak dochodziły do wyłączenia się podnosiły się o ok 1 cm do góry i już wiedziałem że nie będą działać, wtedy tryb max > wyłączenie w odpowiednim momencie i dopiero coś z tego było. Nie pomogło sprawdzenie przekażnika i bezpieczników. Zaczynam po świętach od rozebrania przełącznika a następnie od przekładni i ramion które idą od silniczka bo możliwe że mają tam luzy i Tobie tez proponuję to przejrzeć no i zacznik od przekaźnika bo mógł się u Ciebie sypnąć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie, słuchajcie rainmana777 - On musi wiedzieć!!! :ok:

 

Ja też stawiam na zapieczone bolce z wielowypustem na których osadzone są ramiona. Na początek proponuję zdjąć cięgna z mechanizmu (pod maską, od silniczka) i ręcznie sprawdzić jak pracują wycieraczki. Najlepiej wszystko wytargać, rozebrać, wyczyścić i przesmarować.

 

Kolejny słaby element to kółko z bieżniami w mechaniźmie. Wytrą się trochę, później sobie zaiskrzy i pa. Dopóki wycieraczki chodzą lekko, to przerwę w zasilaniu są w stanie "przelecieć", a jak opór jest większy to poprostu stają.

 

Temat przerabiałem w wieelu róznych markach - zawsze było to samo.

 

Powodzenia :ok:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności