Skocz do zawartości
norbii

nie pali na gorąco po wymianie pompowtryskiwaczy

Rekomendowane odpowiedzi

przepraszam jezeli powielam temat ale mam taki problem

mam passata 1,9 tdi 130 KM i ostatnio jadąc zaczął szarpać silnik więc mechanik sprawdził i wyszło ze nie pali 3 cylinder więc wskazał na pompowtryskiwacz, jak wyjmował to jeden sie rozsypał. wyszło ze 2 są uwalone. zdecydowałem kupić 4 szt znalazłem po 500 zł wprawdzie ja miałem symbol AA a kupiłem AG nie wiem czy dobrze zrobiłem ale sprzedawca twierdzi ze nie ma znaczenia ale ok mechanik założył.odebrałem samochód wydawało sie ze wszystko ok ale jadąc od niego na gorącym silniku odpalając bardzo ciężko pali normalnie musze wciskać gaz do dechy i wtedy zapala. nie wem czy cośc trzeba wyregulować czy te pompowtryskiwacze nie są takie jak były AA???? czy ktoś miał taki przypadek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pompki regulowane?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no właśnie nie wiem czy mechanik zrobił wszystko co się powinno robić przy wymianie pompek, jezeli wiesz coś więcej to prosze napisz mi ja zapytam jutro mechanika

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

wracam właśnie od mechanika i nic się nie zmienilo w temacie. Jak jest zimny to pali od razu jak się zagrzeje to próbuje zapalić i odrazu gaśnie. Jak juz zapali to pali normalnie ma moc jeździ normalnie.

Ustawienia pompek są zgodnie z ustawieniami opisanymi wyżej, na kompie zero błedów.

Czy miał ktos taki przypadek?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem ale mi to wyglada na jakis problem z paliwem a raczej z pompą vaku??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

problem został rozwiązany moze sie przyda to komuś.

przyczyną było wyrobienie sie śrub regulacyjnych pompowtrysków. po wymianie na nowe i wyregulowaniu 180 st. samochód pali dobrze

pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ktore to sruby?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na pewno chodzi o śrubę + nakrętkę na górze pompowtrysku, te którymi reguluje się skok tłoczka we wtrysku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem ktore to sruby ale pierwsze słysze zeby sie je wymienialo - w tylu PDkach co mialem i tylu przypadkach co mialem nie spotkalem sie zeby te sruby byly problemem.

 

Moze mi to ktos wytlumaczyc co ta sruba ma wspolnego z ta sytuacja? Tam jest zapas gwintu na tyle duzy zeby miec szeroki zakres regulacji. Poza tym ustawia sie je 225 st.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mógłby ktoś rozwinąć temat wymiany tych śrub ? Czytałem że jest to przypadłość AJM śruby regulacyjne się wyrabiają silnik zaczyna stukotać i może to doprowadzić do uszkodzenia pompowtryskiwacza. Ale temat jest dość tajemniczy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mógłby ktoś rozwinąć temat wymiany tych śrub ? Czytałem że jest to przypadłość AJM śruby regulacyjne się wyrabiają silnik zaczyna stukotać i może to doprowadzić do uszkodzenia pompowtryskiwacza. Ale temat jest dość tajemniczy.

tzn:?: wie ktoś coś o tym:?: :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności