Gość zllew Zgłoś #1 Napisano 21 Grudnia 2006 Witam. Wyczytalem na 4um ze da sie pomierzyc opornosc czujnikow rozbierajac kostke pod tylnym siedzeniem. Wartosc powinna wynosić coś ok. 1200 Ohm. Tak tez zrobilem. Teraz rodzi sie pytanie: ktory kabelek odpowiada za ktory czujnik (na kabelkach sa oznaczenia 1,2,3,4). Pomiary wyszly mi: 1: 1030, 2: 1900, 3: nic, 4: 1030. Prosze o porade. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jakubbbb Zgłoś #2 Napisano 21 Grudnia 2006 Najlepiej pojechać podpiąć pod komputer koszt wymiany i podpięcia 140zł. Ja tak zrobiłem walnięty jeden czujnik. Jak chcesz sprawdzać miernikiem to poprostu zdejmnij koło wyjmnij wtyczke z czujnika i pomierz czy jest głuchy czy dobry. I tak z karzdym po kolei. POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zllew Zgłoś #3 Napisano 21 Grudnia 2006 No pomierzylem, dwa mają ten sam opór, jeden ma większy a jeden wcale. Ten wcale to zapewne padnięty, tylko co z tym co ma większy opór?? A co do kompa to byłem i koleś nie poradził sobie, nie wykrył nawet mojego Pasiora. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #4 Napisano 21 Grudnia 2006 rezystencja czujnika powinna wynosić od 1000 do 1300 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chazir Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2006 Mam tak samo, lewy przód uwalony, prawy tył 1900ohm. Przód już zamówiłem, z tyłem na razie czekam. Jeśli nie będzie działać to zamówię tył, tylko mam problem bo mam okrągłe wtyczki i nie mogę znaleźć w rozsądnej cenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zllew Zgłoś #6 Napisano 21 Grudnia 2006 A kiedy bedziesz mial przod? Wtedy sie okaze czy tyl tez jest do wymiany. Bede wdzieczny za info Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość chazir Zgłoś #7 Napisano 22 Grudnia 2006 dzisiaj nie dotarł więc dopiero po świętach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jakubbbb Zgłoś #8 Napisano 22 Grudnia 2006 Miałem to samo pojechałem do kolesia na komputer i nie wykrył ABSu. Okazało się że ma za słaby sprzęt jakieś badziewie. Pojechałem gdzie inndziej i się połończył. Jak wiesz który czujnik padnięty to go wymień bez tracenia kasy na podłańczanie. Popsuty jest ten który nic niewykazuje. Koleś uktórego wymieniałem czujnik też tak sprawdzał jak Ty aby się upewnić czy to aby nie kabel uszkodzony ale naszczęście był to tylko czujnik. PASSAT B4 1.8 ABS 94r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zllew Zgłoś #9 Napisano 22 Grudnia 2006 No ale jeden tylni czujnik pokazuje mi za duza opornosc okolo 1900, tak wiec nie wiadomo czy jest sprawny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jakubbbb Zgłoś #10 Napisano 22 Grudnia 2006 zllew, Jak chcesz to moge dać Ci namiar na gościa który mi robił. To jest miejscowość 2km od Opola. Ja za podłończenie do kompa i wymiane czujnika zapłaciłem 140 zł. Czujnik przedni u niego kosztuje 70zł na allegro przedni 25zł a tylni koło 110zł ale niewiadomo co one są warte. POZDRO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #11 Napisano 22 Grudnia 2006 ja kupiłem czujnik do przodu na allegro i jestem z niego zadowolony nic złego się z nim niedzieje. zakładałem go pół roku temu i narazie działa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zllew Zgłoś #12 Napisano 22 Grudnia 2006 No przedni kupie bo padniety jest. Problemem jest ten tylni ktory wskazuje tak wysoki opor. Czy bedzie on sprawny?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość brateczek Zgłoś #13 Napisano 11 Stycznia 2007 Witam! Dolacze sie do dyskusji. Wlasnie mierze sobie opornosci na kazdym czujniku z osobna. LP ok, wiec zabralem sie za LT no i klops, tam nie ma zadnej wtyczki, a kabelek idzie gdzies gleboko i nie wiem jak mam zmierzyc ten opor. Druga sprawa, ze probowalem to mierzyc na kostce, ale u mnie nie ma oznaczen 5,23,7,25,4,22,6,24 wiec nie wiem gdzie mierzyc. Sa niby 1, 2, 3, 4 ale nie wiem do krotych kol odnosi sie ktory kabelek. Bede wdzieczny za kazda pomoc. Pozdrawiam! Passat B4 94t TDI 1z Variant Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość bigkamil Zgłoś #14 Napisano 11 Stycznia 2007 z tyłu kostki od czujników są pod tylną kanapą. takie czarne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jaro803 Zgłoś #15 Napisano 11 Stycznia 2007 Wyjście przewodów od tylnych czujników ABS znajdują się pod kanapą z tyłu. Mają takie same wtyczki jak przednie więc można łatwo znalęźć. Odnośnie ABS-u ja także mam problem mam padnięty przedni prawy czujnik. Mam czujniki okrągłe z przewodem który kończy się na błotniku. ABS jest firmy ATE i czujniki też ale są drogie około 200-300zł. Mam takie pytanie czy te czujniki z Allegro za jakieś 30 zł. działałyby u mnie. Jeśli przerobiłbym mocowanie i podłączył przewód od oryginalnego czujnika do tego złącza, które mają. Czy ma to szansę zadziałać Może już ktoś tak zrobił, bo nie uśmiecha mi się wydawać 300zł. na czujnik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hk48m Zgłoś #16 Napisano 11 Stycznia 2007 Jeśli przerobiłbym mocowanie i podłączył przewód od oryginalnego czujnika do tego złącza, które mają. Czy ma to szansę zadziałać Może już ktoś tak zrobił, bo nie uśmiecha mi się wydawać 300zł. na czujnik W wielu wypadkach wadliwe działanie czujnika spowodowane jest uszkodzeniem samego przewodu. Więc może się okazać lipa jak przełożysz Nie wiem jak to jest z montowaniem czujników z b4. Ogólnie pasują ale martwi mnie ten przewód. Bo musi mieć określoną oporowość aby wszystko gładko działało. Czy ktoś na forum wkładał czujnik z b4 do b3 ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 11 Stycznia 2007 Czy ktoś na forum wkładał czujnik z b4 do b3 ?? Nie jestem pewien na 100% ale nie pasują te od B4 dlatego do B3 są takie drogie, było juz o tym kiedyś na forum Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hk48m Zgłoś #18 Napisano 11 Stycznia 2007 Nie jestem pewien na 100% ale nie pasują te od B4 dlatego do B3 są takie drogie, było juz o tym kiedyś na forum No właśnie coś mi tak szumiało w głowie ale nie mogłem znaleźć a archiwum. A u mnie ABS się naprawił . Po wymianie amorków, wszystko wróciło do normy. Może wystarczyło przełożyć przewód i wszystko zadziałało. Czyli teraz to jestem pewny, że to sam przewód, a nie czujnik. I wydaje mi się, że to właśnie większość problemów. Te czujniki są na tyle proste, że raczej nie mogą się zepsuć. Ewentualnie mocno zabrudzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość zllew Zgłoś #19 Napisano 12 Stycznia 2007 No a jednak mi sie zepsul. Czekam na nowy, po wymianie napisze czy pomoglo. Pozdr Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jaro803 Zgłoś #20 Napisano 12 Stycznia 2007 Ja przedwczoraj czyściłem czujnik. Przed czyszczeniem zmierzyłem opór i był dużo poniżej 1000, ale po przeczyśzczeniu pokazał mi 1050, więc myślałem, że będzie OK. Jednak po przejechaniu kilku metrów kontrolka zapaliła się ponownie i już nie zgasła. Jutro wyjmę cały przewód i sprawdzę czy nie ma widocznych uszkodzeń. Znalazłem na szrocie rozbitego passat z dobrym czujnikiem (sprawdziłem omomierzem) ale podobno nie da się go wyjąć nie uszkadzając. Jeśli ktoś to zrobił to proszę o radę jak :?:. Jeżeli nie to wymienię całą piastę z łożyskiem i nie będę demontował czujnika, facet chce za całość 100zł. właśnie się zastanawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach