Gość Baggio Zgłoś #1 Napisano 20 Grudnia 2006 Kupiłem passka 99rok. 1.8 (125KM)przebieg 150tys.Czy mam wymienic pasek rozrządu pasek alternatora pasek klimatyzacji rolka napinająca pasek rozrządu rolka prowadząca pasek rozrządu napinacz hydrauliczny z rolką napinacz paska alternatora napinacz paska klimatyzacji świece Czy moze tylko niektóre z tych rzeczy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #2 Napisano 20 Grudnia 2006 ad1- wymień ad2-nie musisz ad3- nie musisz ad4- wymień ad5- wymień ad6- wymień ad7- nie musisz ad8- nie musisz ad9- wymień Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Baggio Zgłoś #3 Napisano 20 Grudnia 2006 THX Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #4 Napisano 20 Grudnia 2006 *ad10- nie musisz (ale możesz) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yassek Zgłoś #5 Napisano 21 Grudnia 2006 A pompę wody może bym dodał, bo jak padnie później to jest trochę zabawy, tj. taka sama robota od nowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy Zgłoś #6 Napisano 21 Grudnia 2006 jesli pompa wody nie cieknie i niema luzow to poco wymieniac?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #7 Napisano 21 Grudnia 2006 jesli pompa wody nie cieknie i niema luzow to poco wymieniac?? Ale może się zatrzeć, i tak jak yassek radzi - jak już rozgrzebane, to robić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
yassek Zgłoś #8 Napisano 21 Grudnia 2006 jesli pompa wody nie cieknie i niema luzow to poco wymieniac?? Ale może się zatrzeć, i tak jak yassek radzi - jak już rozgrzebane, to robić. Tym bardziej że nie kosztuje majątek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gulinski Zgłoś #9 Napisano 22 Grudnia 2006 Pompa wody jest w najniższym punkcie w bloku silnika z tego względu gomadzą sie tam zanieczyszczenia itp. Blok silnika nie ma drenu, dlatego nalezy wykożystać sposobność dostępu do pompy, wymontować ją i oczyścić gniazdo, wymienić płyn chłodzący. Jeżeli w gnieździe pompy stwierdzi się obecność zanieczyszczeń, popmę wymieniamy. Stan pompy w dużej mierze zależy od tego jak dokładnie przeprowadzano obsługę terminowa samochodu. Jeżeli zaniedbywano terminowe wymiany płynu w ukł chłodzenia (co 2 -lata) to jest duże prawdopodobieństwo, że w ukł mamy syf. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lysy Zgłoś #10 Napisano 22 Grudnia 2006 jeszcze jedno pytanko,czy po wymianie rozrzadu nalezy cos ustawiac?np. pompe paliwa? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Duży Zgłoś #11 Napisano 22 Grudnia 2006 czy po wymianie rozrzadu nalezy cos ustawiac?np. pompe paliwa? Pewnie masz taki silnik jak ja - po wymiane rozrządu nic nie musisz ustawiać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Dark Zgłoś #12 Napisano 29 Grudnia 2006 hello JA tak sie sklada ze wymienialem wszystko tzn wszystkie rolki,napinacze i paski epolecalbym tak samo musialem tez wymiec\nic wiskoze i wentylator bo mialem pekniety calkowity koszt u mnie lacznie z robocizna to 2tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Baggio Zgłoś #13 Napisano 1 Stycznia 2007 A zna ktoś dobrego mechanika który wymienia rozrządy?chodzi mi w okolicach Sosnowca,Bedzina,Dąbrowy Górniczej? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
zuse Zgłoś #14 Napisano 1 Stycznia 2007 Ja w swoim AWX przy 180tys wymienilem: - pasek rozrzadu; - rolke napinajaca; - rolke ...ta druga; - POMPE PL. CHLODZACEGO; - pasek wieloklinowy klimy; - pasek wieloklinowy alternatora; - plyn chlodzacy G12PLUS; Powiem tak pompa byla OK ale jak juz rozbebrany zostal caly pszod to lepiej wymienic. W servisie VW powiedziano mi, ze w przewodniku technologicznym obslugi VW PASSAT 1,9 TDI jest zalecana...po 180 tys km. ...a zrobisz jak chcesz W KONCU TO TWOJ SAMOCHOD, jak o niego zadbasz tak bedzie Ci slużyl !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #15 Napisano 1 Stycznia 2007 A zna ktoś dobrego mechanika który wymienia rozrządy?chodzi mi w okolicach Sosnowca,Bedzina,Dąbrowy Górniczej? W Katowicach i Chorzowie są conajmniej 3 warte polecenia warsztaty HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Baggio Zgłoś #16 Napisano 3 Stycznia 2007 a gdzieś blizej?a jak nie ma blizej to mogłbyś podać numery tele do tych warsztatów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #17 Napisano 3 Stycznia 2007 a gdzieś blizej?a jak nie ma blizej to mogłbyś podać numery tele do tych warsztatów. Katowice za daleko? Za Sosnowca to 10 minut jazdy. Nie mam pytań np. Chorzów ul. Wojska Polskiego 20 - Auto-elektro-Serwis Katowice ul. Truskawkowa HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek Zgłoś #18 Napisano 3 Stycznia 2007 Tak blisko Hani.... Wstaw wodę zaraz będę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Danek75 Zgłoś #19 Napisano 3 Stycznia 2007 Nie mam DIESLA, ale tak się temat przewija i mam pytanie - a dlaczego jak pompa wody sama z siebie "zdechnie", to pomimo nowego paska rozrządu - trzeba go znowu wymieniać? To jest chore ! Przecież pasek napędza pompę, wiec przy jej wymianie powinno się nałożyć napęd pompy (czyli pasek - nie nowy, a ze tak powiem - obecny ) - i hula. No jeśli się mylę, to niech mnie ktos z błędu wyprowadzi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość hha Zgłoś #20 Napisano 3 Stycznia 2007 Jest taka zasada, że raz naciągnięty pasek rozrządu nie naciąga się ponownie a jak ma już nalatene powyżej 20,000 km to dyskwalifikacja zupełna do ponownego użycia. Oczywiście jak pasek ma kilka tysięcy kilometrów lub nawet 10,000 to można się pokusić o ponowne założenie takiego paska. Raczej nic nieoczekiwanego nie powinno się stać. HHA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach