Gość Shaggy Zgłoś #1 Napisano 27 Stycznia 2006 Witam mam zamiar zmienic zegaru w swoim passacie. Posiadam standardowe zegary (tj licznik zegar analogowy itp) chcialbym zamienic te zegary na ver z obrotomiezem. Jak wyglada przelozenie zegarow tz czy nie trzeba przekladac kostki , wyprowadzac kabli na obrtomiez itp?? Passat jest z 93 z silnikiem ABS Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sl@wek Zgłoś #2 Napisano 27 Stycznia 2006 Siem!!! http://vw-passat.pl/viewtopic.php?t=458&highlight=obrotomierz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Shaggy Zgłoś #3 Napisano 27 Stycznia 2006 No wlasnie niezbyt rozumiem z tego opisu ;/ bo tam jak zrozumial jest zamiana zegara na obrotomiez a ja chce cale zegary przelozyc i czy z tym sie cos wiaze przerobienie ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #4 Napisano 27 Stycznia 2006 Jeśli chcesz wstawić zegary z: -obrotomierzem -dwoma kontrolkami kierunkowskazów -prędkościomierzem wykorzystującym czujnik Halla to: -sygnał dla obrotomierza podłączasz do pinu nr 10 wielozłącza deski -kontrolka lewego kierunkowskazu pin nr 22 -kontrolka prawego kierunkowskazu pin nr 24 -sygnał dla prędkościomierza z czujnika na skrzyni biegów pin nr 27 Chyba, że potrzebujesz bogatszy opis, ale to powinno wystarczyć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omus Zgłoś #5 Napisano 5 Marca 2006 Ja prosiłbym o dokładniejszy opis, nie mam jeszcze licznika ale są też chyba takie z jedna lampką kierunkowskazu i obrotomierzem... zależy mi na samym obrotomierzu... kupiłbym po prostu całe zegary i wymienieł... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #6 Napisano 5 Marca 2006 Do licznika z zegarem analogowym nie wsadzisz obrotomierza i odwrotnie. Z zacisku "W" alternatora prowadzisz przewód do pinu nr 10 wielozłącza i po bólu. NIE PROWADŹ TEMATU W KILKU TOPICACH Opis pinów deski rozdzielczej 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej MASA* 2 - Niski poziom płynu chłodzącego 3 - MASA (31) 4 - MFA Reset 5 - MASA (31)* 6 - MFA Memory - przełącznik 1 > 2 (lub reset)* 7 - Sygnał prędkości pojazdu z deski rozdzielczej dla Gala/GSR 8 - Sygnał z czujnika ciśnienia oleju 1,4 (1,8) bar 9 - Sygnał z czujnika ciśnienia oleju 0,3 bar 10 - Sygnał dla obrotomierza (1) 11 - STAŁY PLUS (30) 12 - Oświetlenie deski rozdzielczej (58b) 13 - PLUS PO ZAPŁONIE (15) 14 - NC 15 - MFA Mode* 16 - Kontrolka ładowania (61) 17 - Czujnik temperatury oleju* 18 - Niski poziom płynu hamulcowego, hamulec ręczny ((!)) 19 - Czujnik temperatury zewnętrznej sygnał(+) 20 - Kontrolka świec żarowych (Diesel) lub MIL 21 - Wskaźnik poziomu paliwa 22 - Kontrolka lewego kierunkowskazu 23 - Wskaźnik temperatury płynu chłodzącego 24 - Kontrolka prawego kierunkowskazu 25 - Kontrolka świateł drogowych 26 - NC lub wskaźnik zużycia paliwa 27 - NC lub sygnał predkościomierza ze skrzyni biegów 28 - NC lub przełącznik A/T wyświetlacza *) tylko we wskaźnikach MFA Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
omus Zgłoś #7 Napisano 5 Marca 2006 przepraszam, ten topik znalazłem po założeniu swojego... :613: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #8 Napisano 5 Marca 2006 Nikt się nie obraził -mam nadzieję :643: , jednakże koncentrowanie postów zawęża późniejsze poszukiwania ułatwiając i umilając nam wszystkim życie. :641: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #9 Napisano 7 Lipca 2006 Do licznika z zegarem analogowym nie wsadzisz obrotomierza i odwrotnie. nie rozumiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #10 Napisano 8 Lipca 2006 to jest tak, jabyś się uparł i usiłował wywrócić hełm na lewą stronę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #11 Napisano 8 Lipca 2006 to jest tak, jabyś się uparł i usiłował wywrócić hełm na lewą stronę. Ja mam paska z końca 92 roku, silnik ABS 1.8 i widziałem zegary na allegro też od 1.8 z 94 roku z obrotomierzem i zastanawiam się czy by nie pasowały bo kostki są chyba takie same i prędkościomierz tez tak samo wyskalowany, ktoś napisał że trzeba tylko kabelek z alternatora poprowadzić do pinu w kostce i bedize działał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2006 Jeśli kostka jest taka sama, to wystarczy,jak napisałeś -poprowadzić przewód z alternatora w przypadku diesla lub z modułu zapłonu w przypadku benzyny. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=113824548 http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1353151 A TAKI TERAZ MAM Z tego co widze to jak by linka byla troche inna ale chyba mi sie zdaje albo kawalek pancerza zostal Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JAFO Zgłoś #14 Napisano 8 Lipca 2006 Jeśli masz ten z otomoto, a chcesz zainstalować ten z allegro, to nie ma problemu. Podciągasz sygnał do obrotomierza i hula. Widzę, że oba maja dwie kontrolki kierunkowskazów, więc ten problem odpada. Poza tym poczytaj FAQ 35i. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nuttie Zgłoś #15 Napisano 9 Lipca 2006 czyli liczniki od b4 podejda do b3 bez problemu jezeli chodzi o przypadek "mefyoo"? Mam tak samo, dwa kierunki, vmax 220 i zegar analogowy a chcialbym miec z obrotkiem. Rozumiem ze najlepiej szukac tak samo wyskalowanego, 2 kierunki no i obrotek, a zegar cyfrowy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #16 Napisano 16 Lipca 2006 Jeśli masz ten z otomoto, a chcesz zainstalować ten z allegro, to nie ma problemu.Podciągasz sygnał do obrotomierza i hula. Widzę, że oba maja dwie kontrolki kierunkowskazów, więc ten problem odpada. Poza tym poczytaj FAQ 35i. Z kąd trzeba pociągnąć ten sygnał do obrotomierza ? i ktory pin idzie do obrotomierza w pasku 1.8 benzyna ? Jak mam znaleźć któe to jest FAQ 35i ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #17 Napisano 16 Lipca 2006 mefyoo, TU Jędrus, można było podwiesić tą ankietę z FAQ,pamiętasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #18 Napisano 16 Lipca 2006 a 35i ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #19 Napisano 16 Lipca 2006 a 35i ? Ty trzeźwy jesteś? B3 i B4 to 35I :614: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość mefyoo Zgłoś #20 Napisano 16 Lipca 2006 myślałem że to 35 i to odnosi się konkretnie do tego czego szukam, ciężko było podać http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=1253 Czy ktoś podłączał już w benzyniaku obrotomierz i wie który to kabelek od modułu zapłonu trzeba podłączyć do pinu 10 ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach