piotr647 Zgłoś #1 Napisano 16 Września 2009 jestem odd nie dawna posiadaczem passata z 1991 z silnikiem 1,9 td. mam taki problem mianowicie miga mi kontrolka plyn chlodzacego co mam sprawdzic zeby przestala migac???? pomozcie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #2 Napisano 16 Września 2009 co mam sprawdzic Wyszukiwarkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #3 Napisano 16 Września 2009 sprawdź poziom płynu chłodniczego w zbiorniczku wyrównawczym! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polarek Zgłoś #4 Napisano 16 Września 2009 Przy założeniu, że poziom płynu jest ok sprawdź połączenie przy czujniku poziomu płynu w zbiorniku wyr. Kostka, piny, kable itp. Przerwa w obwodzie = migająca kontrolka na desce. Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
auchi007 Zgłoś #5 Napisano 16 Września 2009 a jak stan płynu chłodniczego bedzie oki i połaczenie kostki tez bedzie ok to masz do wymiany deske rozdzielczą. w srodku licznika jest układ odpowiedzialny za prace wskazniów i całego układu kontrolnego. przegrzał się i .... strzelił ( całe szczęście bedzie jak bedzie to co piszą chłopaki powyżej ) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robe73 Zgłoś #6 Napisano 16 Września 2009 Wykręć licznik i popraw luty przy wtyczce w którą podpinasz kable,jak by padł stabilizator na płytce to by ci nie działał wskaźnik paliwa i tamp.silnika.Na forum było to opisywane wiele razy wpisz w wyszukiwarkę "zimne luty "i tam znajdziesz opis co robić krok po kroku.Przerabiałem to rok temu jak kupiłem paska,nie kombinuj więcej tylko lutownica w rączki i do dzieła. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
martinezcb Zgłoś #7 Napisano 17 Września 2009 U mnie problemem swojego czasu był sam zbiorniczek, zwykle na ujemnych temperaturach rano przy odpalaniu auta czasem włączała się kontrolka, i to tylko raz z rana. Zwarłem na 2 dni wtyczkę wchodzącą do zbiorniczka i problem zniknął, więc wyczyściłem odkamieniaczem zbiorniczek wyrównawczy, i po tej operacji skończyły się pomrugiwania. Moja propozycja - wyciągnij wtyczkę ze zbiorniczka i zewrzyj styki, zobaczysz czy problem zniknie, czy nie, jeśli zniknie, kłopot robi zbiorniczek, jeśli nie, to problem z przewodami lub licznikami, jak koledzy piszą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
undefinedman Zgłoś #8 Napisano 17 Września 2009 mi mrugała, bo mi płyn ubywał, niestety miałem jedno z najgorszych chyba usterek - wymiana nagrzewnicy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach