Skocz do zawartości
pawelekk

Seterownik zamka - problem nie do obejścia

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panowie. Kupiłem sobie ostatnio sterownik centralnego zamka z pilotem do swojego Passka 1.9 tdi AFN. Miałem uszkodzoną wkładkę zamka kierowcy i musiałem otwierać drzwi kluczykiem od strony pasażera. Dlatgo zaopatrzyłem się w pilota. Wczoraj mi mechanik podłączył. Wszystko ładnie pięknie chodziło aż do dzisiaj. Przepalil się bezpiecznik odpowiedzialny za centralny zamek (był założony za słaby wczoraj na próbę, zapomniałem go zmienić i dzisiaj nie dał rady i padł) i niestety nie moge otworzyć drzwi z pilota. Otwieram kluczykiem od strony pasażera ale tylko te jedne drzwi. Reszta zamków stoi w bezruchu (z pilota otwiera się tylko nadal klapa bagażnika). A wiecie gdzie są bezpieczniki - koło drzwi kierowcy - a tych nie mogę otworzyć. Powiedzcie mi jak mogę otworzyć choćby jakimś impulsem centralny zamek aby otworzyć te cholerne drzwi od kierowcy i dostać się do skrzynki od bezpieczników ?? Czy jest na to wogóle jakaś szansa? Jestem załamany...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przepraszam, może pytanie wyda się głupie, ale nie możesz otworzyć drzwi kierowcy od środka? Czy wkładka Ci na to nie pozwala? ;)

Sprawdź czy przycisk do otwierania centralnego u kierowcy działa?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
przepraszam, może pytanie wyda się głupie, ale nie możesz otworzyć drzwi kierowcy od środka?

 

Drzwi w pasku ryglują się przy zamykaniu z zewnątrz, wtedy od środka możesz targać za klamkę do woli, podobnie z przyciskami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hmm, w takim razie przepraszam za pytanie wynikające z mojego braku wiedzy :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sprobuj sciagnac boczek od drzwi to wtedy moze ci sie uda cos podlaczys na krotko albo odryglowac drzwi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

no raczej boczku nie zdejmie przy zamkniętych drzwiach...

pomyślał bym o odłączeniu akumulatora na jakiś czas, żeby sie te wszystkie hydrauliczne rygle nie dopompowywaly...

 

może podróż do kogoś znającego temat z vagiem, w celu odryglowania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pomyślał bym o odłączeniu akumulatora na jakiś czas, żeby sie te wszystkie hydrauliczne rygle nie dopompowywaly...

Ale w B5 wszystko jest elektryczne, to co miało by się dopompować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zrobione. Mój mechanik zrobił to w 10 min ale nie chce powiedzieć jak :) Powiedział, że potrzebowal około 2 m kabelka

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Cytat:

Napisał Desper Zobacz post

pomyślał bym o odłączeniu akumulatora na jakiś czas, żeby sie te wszystkie hydrauliczne rygle nie dopompowywaly...

Ale w B5 wszystko jest elektryczne, to co miało by się dopompować.

a to dziwne, dopiero co gdzieś tu wyczytałem że w b5 wszystko jest pneumatyczne...

to jak w końcu jest?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Elektryczne.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności