Skocz do zawartości
luksus87

Wycieraczki nie dzialaja a silnik dziala POMOCY

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mobile sluchajcie mam nie typowa sprawe, odebralem od mechanika auto zaplacilem 1000 zl:( za rozrzad i jakies tam rolki od silnika nastepnie przejechalem 50 km i kurka stanely mi wycieraczki deba ani w lewo ani w prawo, dojechalem do domu i postanowilem sie zabrac za wycieraczki juz sam, pierwsza moja teoria to bezpieczniki , zobaczylem wszystkie bezpieczniki i wszystkie byly dobre patrzylem bezpiecznik od wycieraczek ktory byl na karcie ze spisem w miejscu nr 27 jest obrazek wycieraczek ale w moich bezpiecznikach nie bylo tego bezpiecznika patrze glebiej a tam sa dwa bezpieczniki na kablach tez dobre, a wiec postanowilem powyjmowac i powkladac przekazniki powyjmowalem przekazniki pod maska i przy kierownicy wlozylem ponowni i nic ale dodama ze znalazlem przekaznik od wycieraczek bo gdy wlacze wycieraczki to pyka przekaznik, a wiec szukam glebiej:( nastepna teoria to spalony silniczek lub zatarty mechanizm od wycieraczek, po ciezkich probach dostalem sie do silniczka odkrecilem go podlaczylem pod akumulator patrze a tu silniczek dziala a wiec postanowilem przesmarowac WD40 urzadzeania od wycieraczek przesmarowalem poskladalem wszystko do kupy i **** :( tak jak bylo tak jest nadal wycieraczki nic ani w lewo ani w prawo, gadalem z mechanikiem (sasiadem) i powiedzial mi ze to wlacznik od wycieraczek ktory znajduje sie pod kierownica i trzeba odkrecac poduszke i kierownice :( mozecie mi powiedziec czy ktos mial taki problem czy ktos wie co moge dalej probowac zeby zadzialalo kolejny zanjomy mi powiedzial zebym sprawdzil czy z kostki wychodzi prad podlaczyl do zarowki ale dalem juz sobie spokoj prosze pomozcie bo ja juz nie moge tak jezdzic :( z gory dziekuje za pomoc aha dodam ze to passat B5 1.9 TDI 90 koni

Edytowane przez luksus87
opis passata

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

_tytul1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się to prawdopodobnie jest przełącznik pod kierą

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość maslog
Zgadza się to prawdopodobnie jest przełącznik pod kierą

 

A idę o zakład że to zatarte wycieraczki a nie przełącznik.WD 40 to możesz sobie psikać do skrzypiacych drzwi w szafie a nie do wycieraczek. Mnie jak zapiekło to nie mogłem ruszyć.

 

A tak wogóle to aż się dziwie że mod to zostawił. Lubi Cię:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
dodama ze znalazlem przekaznik od wycieraczek bo gdy wlacze wycieraczki to pyka przekaznik

 

chyba jest logiczne, że skoro pyka przekaźnik to przełącznik wycieraczek jest sprawny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A wczesniej wycieraczki nie chodzily ci nieco wolniej moze zatarl sie mechanizm u mnie pomoglo sciagniecie podszybia szczykawka olej do skrzyni i nasmarowanie mechanizmu i jak narazie chodzi juz pol roku bez zarzutow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro dokopałeś się do silnika trzeba było sprawdzić czy jest napięcie na kostce. Nawet podłączyć tam głupią żarówkę, jeśli nie masz miernika. Skoro jest - masz winowajcę - silnik i nic ci ni epomoże podpinanie go na krótko. Jeśli nie ma - szukamy dalej.

 

Bezpiecznik masz kolego pod numerem 24! Numer 27, to wycieraczka szyby tylnej (wnioskuję, że masz limuzynę, skoro nie masz bezpiecznika 27, jest Ci on zbędny w takim przypadku i tyle). Załóżmy, że sprawdziłęś bezpiecznik 24 i jest on OK. Co dalej?

 

Przekaźnik - czy działa. Jak popatrzysz na płytę przekaźników - zobaczysz go jako trzeci przekaźnik w dolnym rzędzie. Posłuchaj, czy pyka. Jak nie pyka - to albo on, albo manetka. Manetka z mojego doświadczenia wiem jest raczej trwałym urządzeniem. Zresztą tą od kierunkowskazów włączasz częściej i działa. Zatem podmień przekaźnik od kogoś (najpierw bezpiecznik numer 24!) i będziesz znał odpowiedź. Jeśli jednak wywalił się bezpiecznik, to czas najwyższy rozejrzeć się za nowym mechanizmem i silniczkiem (stawiają niezły opór już i niestety zrobiły mismasz w elektryce...)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
, po ciezkich probach dostalem sie do silniczka odkrecilem go podlaczylem pod akumulator patrze a tu silniczek dziala
postanowilem przesmarowac WD40 urzadzeania od wycieraczek przesmarowalem poskladalem wszystko do kupy i **** tak jak bylo tak jest nadal wycieraczki nic ani w lewo ani w prawo,

 

hehehe jak miałes silniczek na wierzchu nie wpadłeś na pomysł, żeby ramionami wycieraczek poruszać ?? :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Do kuczlaw sory juz poprawilem PRZEPRASZAM

 

DO maslog kolego kolego zatarte wycieraczki otoz nie bo gdy wyciagnelem silnik to wszystko elegancko chodzi

 

do Mr. X tez jestem tego samego zdania ze jak przekaznik pyka to ze to nie wlacznik ale mechanik tak powiedzial a wiec nie wiem co mysklec juz a wiec pisze

 

do qwertas kolego wycieraczki normalnie chodzily az nagle stanely wyciagnelem ten mechanizm z pod szybia te widelki i nasmarowalem pomimo ze dobrze chodza bez problemu

 

do Charakterek kolego zaraz sprawdze ale wczoraj sprawdzale wszystkie bezpieczniki i sa dobre a przekaznik gdy wlaczde manetke to pyka a wiec sadze ze przekaznik i manetka jest dobra a gdy rozkrece dostane sie do silnika to niestety juz silnik nie dziala pomimo ze jest dobry bo go sprawdzalem na krotlko aha i dodam ze to SEDAN

 

do Majcin kolego gdy wyciagnelem silniczek to silnik na krotko dziala ale jak podlacze silnik do kostki to juz silnik nie dziala a wiec co maja ramiona do tego??

 

pomocy znowu sie zabieram za dostanie sie do silnika a wiec piszcie to bede mial wszystkie graty na wierzchu teraz to bede probowal plisss

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
DO maslog kolego kolego zatarte wycieraczki otoz nie bo gdy wyciagnelem silnik to wszystko elegancko chodzi

 

Tak, ale załóż ramiona. Pod obciążeniem mogą nie działać....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kuczlaw sluchaj teraz dobralem sie do silnika znowu wycieraczek i tak prad na kostce jest bo emchanik sprawdzal wlacznik sprawdzal bo rozkrecilismy i tez jest dobry ale kidedy rozktrecilem wszystko i dostalem sie do silnika to sam silnik podlaczylem pod kostke i juz nie dziala silnik a wiec powiedzial ze nie wie co to moze byc i jutro ma elektryk przyjechac zobaczyc a wy co o tym sadzicie ??:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kolego wycieraczki dzialaly i nagle stanely deba? u mnie jest to samo. sam meczylem sie z tym i ile to znawcow pisalo ze mechanizm zatarty, ze piora sie zapiekly itp. Jednak u mnie (tak mysle bo przestaly stawac :P) poprostu styki nie stykaly. sprobuj najpierw poprzeczyszczac miejsca w kostce i w silniczku gdzie sa styki a nastepnie zdejmij ta plastikowa oslone na silniku i tam wyczysc styki. wlasnie w srodku mialem zielono na stykach i domyslam sie ze to bylo winne ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Obstawiam 90% na przekaźnik.

 

to inaczej jakby prad sie dostawal do silniczka? naprawde kolego sprawdz tak jak mowie bo mialem identyczny problem i po czyszczeniu wszystkiego zatrzyma sie raz w tygodniu na 5sek :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przekaznik nie bo jest dobry po pstryka a wtyki sprawdze jutro jak elektryk przyjedzie i bylo tak ze jechalem i nagle przestaly :( poprostu stanely deba :( jak te wtyki przeczyszcze i elektryk nic nie robi to nie wiem co dalej :(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie to samo sie dzialo. machaly normalnie i nagle stanely sobie na srodku i nic nie mozna bylo zrobic... rozbieralem tak samo jak ty wszystko, na krotko dzialalo i wszystko bylo ok, ramiona chodzily.pytalem na forum to oczywiscie kazdy stwierdzal to samo jak tobie ze przekaznik lub ramiona chociaz tlumaczylem ze to nie one to dalej dostawalem takie same odpowiedzi. problem ustal w 99% jak przeczyscilem te styki w srodku i na zewnatrz silniczka. Mowie teraz sie zatna na srodku raz w tygodniu ale jak lekko rusze dlaej dzialaja ok ;) widocznie moglem jeszcze czegos do konca nie doczyscic ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
M4R71N dzieki serdecznie jutro jak przyjedzie elektryk to bede rozkrecal to zobacze i przeczyszcze te wtyki od kostki i od silnika miejmy nadzieje ze zadzialaja napewno jutro napisze posta co elektryk zrobil itp a czym czyszcic te styki powiedz mi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja to wyczyscilem papierem sciernym i szczotka druciana. wyczysc to do czystego metalu a potem najlepiej jak juz bedziesz mial rozebrany ten silniczek to od razu wyczysc caly smar, potem benzyna ekstrakcyjna calosc jeszcze doczysc i naloz nowego smaru do lozysk. u mnie nie liczac wymontowania silniczka zajelo to jakies 10 min ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

narazie sie wstrzymam z tym oczyszczaniem bo jak patrzylem stymki to sa czysciutkie tylko w srodku silnika jest smar a nie mam smaru do lozysk i czekam teraz na elektryka bo ma przyjechac :( niestety nie wiem co sie dzieje z moim paskiem ale dzis padl mu akumulator :( nie moglem go rano odpalic i teraz pod prostownikiem jest akumulator mam nadzieje ze naladuje i bedzie dobrze a jak nie to jakiej firmy polecacie akumulator ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

styki w srodku miales ok? u mnie byly zielone i najprawdopodobniej one byly winne... masz tam 3 blaszki dlugie wygiete i 2 malutkie kwadraciki i one u mnie nie stykaly...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności