dawidgsm Zgłoś #1 Napisano 11 Września 2009 Potrzebuje rozpiske pinów przepływomierzy klapowych 4 pinowych i 5 pinowych. i czy jest możliwość podłączenia 5 pinowego do gniazda 4 pinowego,mam passata b3 z 4 pinowym,a drugą przepływke z opla i jest 5 pinowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #2 Napisano 11 Września 2009 W omedze 2.0 pinów jest 5, z tym że nr 1 jest nieużywany co daje 4 opel: 1 nie używany, 2 - klapa, 3 - zasilanie VAF (5V), 4 - masa, 5 - czujnik temperatury powietrza VW PF: 1 - czujnik temp., 2 - klapa, 3 - zasilanie VAF (5V), 4 - masa w oplu piny są numerowane normalnie, w VW od prawej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #3 Napisano 13 Września 2009 Właśnie jeszcze jedno,ta numeracj pinów,liczy sie patrząc na przepływke czy na kostke?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ormowiec Zgłoś #4 Napisano 13 Września 2009 Na przepływomierzu (gniazdo) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #5 Napisano 13 Września 2009 Na przepływomierzu (gniazdo) jak kolega napisał od prawej zgadza sie, ale i tam sa oznaczone numery takze widać wszystko, co do podłączenia takiej przepływki to moze numery porównac, ale chociaz jak ormowiec napisał ze kolejnosc pinów odpowiada za cos innego, ja mam PF sinik i zamontowałem sobie przepływke termiczną i z zadnymi klapkami sie nie mecze, ale kolego jak byś potzrebował to moge ci załatwić klapke za 250 zł, jak najbardziej sprawne do VW, jak cos to na PW pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #6 Napisano 14 Września 2009 Rozpisz sie na temat termicznej.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #7 Napisano 14 Września 2009 No własnie pisz o tej termicznej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #8 Napisano 16 Września 2009 A wiec podsyłam fotkt jak to wyglada w realu:D operacja nie jest skomplikowana ale bardziej kosztowna, ja zdecydowałem sie na to bo jedna klapka poszła w powietzre a druga kupiłem bubel:D koszt tego w zaleznosci od czesci to: nowa puszka filtra powietzra ok 20 zł przepływka ok 100 zł ja mam od audi 1.8 blos do gazu 250 zł i płytka regulacyjna 200 zł, całe serce przepływki ktore zmienia wszystkie parametry zrobiłem na tym zestawie ponad 20 tys, zero zadnych strzałów, do tego czas reakcji drutu jest znacznie szybszy niz klapy, co za tym idzie auto jest bardziej zrywne, nowy mieszalbik od gazu(BLOS) spisuje sie rewelacyjnie, jezdzac z predkoscia ok 120 km/h spalanie wynosi ok 10 litrów, a jak jade ze gaz ledwo ledwo to zapominam o stacji, na pełnym zbiorniku ok 37 litrow moge zrobic 400 km co koszt wynosi ok 70 zł, co jesce ogolnie wszystko ok:D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dawidgsm Zgłoś #9 Napisano 17 Września 2009 a pokaż jak wygląda reszta elektroniki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
buki Zgłoś #10 Napisano 17 Września 2009 no jutro zrobie fotke, do płytki ida kable idace dod starej przepływki a wychodza juz do termicznej, cała operacja ma sens jak zasilanie na przepływce klapkowej ma zasilanie nie całe 5 Volt, ale skoro umnie tyle jest to zapewne w innych paskach tez jest:D płytka jest tylko połaczona kalbem z masa i hermetycznie zamknieta, i schowana zaraz przy sterowniku, najlepeij tam zeby był jak najszybszy sygnał płytki ze sterownikiem, płytka ma wymiary ok 4x10 cm , jak zrobie zdjecie to odrazu wrzucę hej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #11 Napisano 3 Października 2009 Lepiej powiedz gdzie to kupiles i za ile. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #12 Napisano 5 Grudnia 2009 Może tak w końcu opiszesz gdzie i za ile kupić "płytke" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach