fabka10024 Zgłoś #1 Napisano 6 Września 2009 W pasacie mam mianowicie problem idzie mi na max 140 na 5 biegu a obroty mam 3 500 obrotów na mniejszych biegach bez problemu osiaga 4000 obrotów.Co to moze byc jakas blokada czy cos.Sprzegło raczej sie nie ślizga nie zauważyłem.Spalanie w granicach 5-6 litrow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
m4ka Zgłoś #2 Napisano 6 Września 2009 A na obroty się wkręca dalej ? odcina zapłon ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabka10024 Zgłoś #3 Napisano 7 Września 2009 nie odcina Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Leszek304 Zgłoś #4 Napisano 7 Września 2009 Na samo "dzień dobry" posprawdzaj przewody (te wężyki ciśnieniowe) czy nie ma gdzieś przetarcia, dziury itp. Zakładam że filtry masz "świeże". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vwiater Zgłoś #5 Napisano 7 Września 2009 (edytowane) stawiam na n75 poczytaj troche jest tego duzo na forum na ten temat just kidding Edytowane 9 Września 2009 przez vwiater Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
r0mek Zgłoś #6 Napisano 7 Września 2009 (edytowane) stawiam na n75 poczytaj troche jest tego duzo na forum na ten temat A gdzie jest N75 w TD? Edytowane 7 Września 2009 przez r0mek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #7 Napisano 7 Września 2009 stawiam na n75 Pamiętaj ze tam są aż 2,wiec na który stawiasz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabka10024 Zgłoś #8 Napisano 8 Września 2009 Co to jest te n75 czy to nie jest przypadkiem taka kostka z ktorej ida przewody jeden do turbo a drugi od egr a ja mam zołty od turbo a czarny jest podlaczony gdzies indziej bo egr mam zaslepiony. Co zrobic z tym zaworem wymienic czy wyczyscic ---------- Post added at 20:01 ---------- Previous post was at 19:57 ---------- a co mazwór do tego jak tam nie ma komputera a to wszystko dzieje sie tylko na 5 biegu reszta biegow ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mcgregor88 Zgłoś #9 Napisano 8 Września 2009 koledzy sobie żartują, w 1.9td nie ma zaworu n75. Od kolektora dolotowego do takiej gruszki na pompie wtryskowej "idzie" wężyk - sprawdź czy np. nie jest przetarty Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fabka10024 Zgłoś #10 Napisano 8 Września 2009 Przewod jak dotykam jest mokry moze miec to wplyw na mala predkosc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marcian Zgłoś #11 Napisano 10 Września 2009 Jakie są skutki nieszczelnego przewodu idącego do gruszki (EGR) ? i jak ta część się nazywa do kupna jako nowa, czy droga, i jak to się wymienia. Bo u mnie przy samej gruszcze był wężyk z oplotem oplot się ze starości zeszmacił i czasami plastikowy wężyk potrafi się odłączyć od zaworu, ale żadnych spadków mocy nie zauważam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #12 Napisano 12 Września 2009 Jakie są skutki nieszczelnego przewodu idącego do gruszki (EGR) ? Pozytywne EGR nie muli ci motoru spalinami i nie zasyfia kolektora dolotowego Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artkon Zgłoś #13 Napisano 12 Września 2009 Panowie a czy w TD jest przepływka? Może ona jest winna? PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
InTheDark Zgłoś #14 Napisano 12 Września 2009 (edytowane) PozytywneEGR nie muli ci motoru spalinami i nie zasyfia kolektora dolotowego Tak ale za to cały czas turbina pracuje, nawet jak stoisz na światłach. Szybko może Ci się uszkodzić. Ja natomiast mam taki problem że turbina nie włącza się w ogóle, dopiero przy 3000obr. Może to być wina N239? Proszę mi powiedzieć jak powinna być poprawnie podłączona. Edytowane 12 Września 2009 przez InTheDark Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
souler Zgłoś #15 Napisano 12 Września 2009 n75 i przeplywka w aaz macie humor guys. ty lepiej pompe obejrzyj i powiedz mi czy masz oryginalnie zabezpieczona srube dawki. ewentualnie daj zdjecie pompy. kat wtrysku tez dobrze by bylo sprawdzic. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
aardvark Zgłoś #16 Napisano 13 Września 2009 Tak ale za to cały czas turbina pracuje, nawet jak stoisz na światłach. Ja to pod światłami trzymam prawą szkitę na hamplu :rotfl: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach