jwlalek Zgłoś #1 Napisano 4 Września 2009 Jak widać na załączonych zdjęciach jest to raczej jakiś pordzewiały drut a nie opaska. Czy tak powinno być czy raczej nie wygląda to na oryginał? Boję się, że podczas jazdy mogę nagle utracić całą zawartość płynu chłodniczego. Jeśli powinno być tam coś innego to czy posiada to swój nr katalogowy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
darekj61 Zgłoś #2 Napisano 4 Września 2009 Tak powinno być w oryginale. Oczywiście w oryginale nie ma rdzy. wyciągnij miarkę oleju i puść kilka kropel oleju na tą zawleczkę. Przejrzałem ETKE ale nie znalazłem tej części. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #3 Napisano 4 Września 2009 Dzięki Darku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtek_82 Zgłoś #4 Napisano 4 Września 2009 Umyłbyś ten silnik, to by było lepiej widać...!!!:D:D Pozdrawiam Kolegę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #5 Napisano 5 Września 2009 Tak powinno być w oryginale. Oczywiście w oryginale nie ma rdzy. wyciągnij miarkę oleju i puść kilka kropel oleju na tą zawleczkę. Przejrzałem ETKE ale nie znalazłem tej części. Nieprawda tak nie powinno być. Jest to przykład druciarstwa. Tam powinna być sprężyna mocująca czujnik temp. 4 o numerze 032121142 i kosztuje w ASO ok 2.82 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bodzio63 Zgłoś #6 Napisano 5 Września 2009 Oczywiście zę typowe druciarstwo,tu się zgadzam z przedmówcą.A ta sprężyna w orginale nie trzyma czujnika temperatury który jest z boku.Blokuje kruciec po założeniu na chłodnicę.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #7 Napisano 5 Września 2009 Jest to przykład druciarstwa. Poniekąd masz racje ze jest to przykład druciarstwa (ale niestety fabrycznego), tylko ze u mnie jest tak samo jak u kolegi, a sprężyny mocującej waz do chłodnicy w ETKA niestety nie ma, chociaż być powinna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #8 Napisano 5 Września 2009 No to w końcu wiemy co powinno tam być zamiast tego drutu W sumie to nawet nie wiem jak ta sprężyna wygląda więc zapytam: czy da się ją założyć bez ściągania węża z chłodnicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #9 Napisano 5 Września 2009 czy da się ją założyć bez ściągania węża z chłodnicy? Da się wymienić, generalnie to jest kwestia kilkudziesięciu sekund. A tak to wygląda w oryginale, nadgryzione przez ząb czasu Taka sama zapinkę masz na górnym wężu. ---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:50 ---------- Podjedz na jakiś szrot, może tam znajdziesz coś takiego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #10 Napisano 5 Września 2009 (edytowane) a sprężyny mocującej waz do chłodnicy w ETKA niestety nie ma, chociaż być powinna. Adamie jest. podałem nr. z ETKi oraz cenę od Gajosa. Rysunku nie wklejałem bo mam kłopoty z netem. Ale sprawdzałem i jest ta sprężyna. Proszę wklejam fotkę. Edytowane 5 Września 2009 przez J@ceq Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #11 Napisano 5 Września 2009 No wlasnie Jacku, tutaj jest mała nieścisłość z ta sprężyną, bo w ETKA opisane jest ze idzie jedna sztuka, a w rzeczywistości są dwie, do dolnego i górnego węza. A do czujnika który tam jest tez jest podobne mocowanie i jest tylko jedna taka sprężyna mocująca tyle ze plastikowa I teraz nie wiadomo o co tam chodzi. Chyba ze mam problem z właściwym odczytaniem ETKI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
J@ceq Zgłoś #12 Napisano 5 Września 2009 Ta sprężyna która jest na zdjęciu Jarka to jest sprężyna nr. 4 w ETce i której nr. podałem powyżej (zresztą widoczny na rysunku powyżej. Poza tym jest to trójnik od którego odchodzą dwa węże i otwór na czujnik płynu, mocowany na zawleczkę sprężynową.Nie wytrzymałem i poszedłem do swojego auta sprawdzić i nawet zrobiłem fotki. U mnie wygląda to tak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jwlalek Zgłoś #13 Napisano 7 Września 2009 Sprężyna zakupiona. Część o numerze 032121142 to plastikowy klips chyba właśnie do czujnika a prawidłowy nr sprężyny (zdjęcie Gurala), której potrzebowałem to 1J0121142 Dzięki wszystkim zaangażowanym za pomoc, pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #14 Napisano 16 Stycznia 2013 Podłączę się do tematu. Szukam tej zawleczki na czujnik temperatury ze zdjęcia kolegi J@ceq. Może ktoś podać jej numer? Etka w tym miejscu pokazuje mi tylko jakąś zaślepkę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gregorius4tm Zgłoś #15 Napisano 17 Stycznia 2013 zawleczke na czujnik temperatury kupujesz przeważnie z ww czujnikiem i jest ona plastikowa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Maniek01 Zgłoś #16 Napisano 17 Stycznia 2013 Temat już ogarnięty. Numer zawleczki to 032121142 razem z oringiem w ASO zapłaciłem 8,50zł. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrystianPoland Zgłoś #17 Napisano 8 Lipca 2023 bzdura 032 to plastikowa podkówka czujnika temperatury (wiem data) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach