palec Zgłoś #1 Napisano 3 Września 2009 Witam szanownych forumowiczow. Stalem sie szczesliwym posiadaczem passka V6 z 2000 roku. Niestety ma jedna wade, skrzynia biegow - tiptronic:/ Wszystko jest ok podczas wrzucania D lub R a takze. Problem polega na tym ze autko na 4tym i 5tym biegu wpada w jakas dziwna padaczke w zakresie obrotow 1400-1900, czasami 1600-1800. Nie wiem co jest nie tak, silnik zdrowy zadnych bledow na VAG, turbina pompuje jak oszalala:]. Prosze o pomoc. Dziekuje z gory. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kot_ik Zgłoś #2 Napisano 3 Września 2009 na 90% konwerter do wymiany lub regeneracji, w mniejszym stopniu może być płyta sterująca i zawory na niej, poszukaj kolego było na forum dużo o tym... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #3 Napisano 3 Września 2009 na 90% konwerter do wymiany lub regeneracji, kolega już podpowiedział ja jeszcze dodam, że część już tej przypadłości powinno być wyczuwalne na 3 biegu po załączeniu lock-up. Dodatkowo, zacznij od poziomu oleju w skrzyni i dyferencjale.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
palec Zgłoś #4 Napisano 3 Września 2009 I tu macie Panowie niestety racje a szczegolnie kujon. Martwi mnie tylko koszt naprawy:/ Moze wiecie ile mnie to moze kosztowac?? Dzieki za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kujon Zgłoś #5 Napisano 3 Września 2009 Problem polega na tym ze autko na 4tym i 5tym biegu wpada w jakas dziwna padaczke w zakresie obrotow 1400-1900, czasami 1600-1800. nie zapomnij jeszcze że w tych wypadkach sprzęgło- konwerter jest spięte na stałe czyli może także przenosić drgania z silnika jak takowe występują... musisz być pewny że wszystkie poduszki pod silnikiem jak i skrzynią są dobre, jak i wydech który też lubi w tych zakresach nieźle wprowadzać drgania.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bor0wy Zgłoś #6 Napisano 4 Września 2009 Rowniez proponuje sprawdzic poduszki. Mam ten sam problem w innym samochodzie skrzynia manualna. Jade sobie i tak 1900rpm zaczyna dlawic/trzasc/skakac samochod jak go zwal tak go zwal. Jak szybko przechodze przez ten zakres obrotow ok, jak schodze bez gazu tez ok. Ale jak trzymam sampochod w tym zakresie obrodow to wlasnie dlawi sie. I na pewno mam rozwalona poduszke. A czy jak wylaczasz silnik to trzesnie troche samochodem/silnikiem? Jesli tak to bankowo poducha. Przy tym silniku masz 4 poduszki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
blazejzet Zgłoś #7 Napisano 6 Września 2009 proponuje kolego abyś od razu udał się do renomowanego warsztatu od automatów, bo ja tez miewałem problem z tą skrzynią i "niby" dobry mechanik na początku mówił że z naprawą nie będzie miał problemów ale że będzie jedynie kosztowna... no i sie nie mylił... on z naprawą problemów nie miał, bo juz naprawiał 2 razy (2 x 700zł... częsci nie liczę)... mechanik zaczął mówić że po prostu stara jest skrzynia i to dlatego... ale samochód znalazł sie u niego na 2gi dzien po "naprawie" i od teraz bedzie to juz jego problem czy ja naprawi czy nie bo ja dalej płacił nie będę!!! do tej pory poszło ok 4000zł+laweta 150km + nerwy a to wszystko działo się od pierwszej naprawy!!!! wyszło na to że samochód mam 4miesiące a w warsztacie stoi juz prawie 2!!!! REASUMUJĄC: jedź od razu do porządnej firmy tylko od automatów, tam dostaniesz gwarancję, zapłacisz wcale nie drożej, a będziesz miał spokój i oszczędzisz nerwów!!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach