skwaru Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2009 WITAM Mam problem gdyż zgubiłem niedawno kluczyki ,posiadam fejsa vag tacho 2.5 i chciałbym prosić żeby ktoś mi wytłumaczył pokoleji jak dopasować nowe klucze za pomocą tegoż właśnie fejsa gdyż nie chciał bym czegoś spier.... będe wdzięczny za każdą rade Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PaoloM86 Zgłoś #2 Napisano 1 Września 2009 daj maila wysle Ci instrukcje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #3 Napisano 1 Września 2009 to mój mail [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Adrianek13 Zgłoś #4 Napisano 1 Września 2009 witam mam ten sam problem tylko że posiadam vag.2,5 polski czy moge też prosić o instrukcje na email muszę dopasować swój klucz do paska oto mój email [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
barroz Zgłoś #5 Napisano 27 Września 2009 witam potrzebuje instrukcje do vag tacho czy mógłbym prosić o wysłanie instrukcji na meila?? [email protected] wielkie dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rm23 Zgłoś #6 Napisano 28 Września 2009 witam! mozna prosic o ta sama instrukcje ?? [email protected] dzieki wielkie !!! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mazbasi Zgłoś #7 Napisano 28 Września 2009 Również prosiłbym na [email protected] Z góry dziękuję. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
riccardoa Zgłoś #8 Napisano 28 Września 2009 Też bym był zainteresowany,jeśli to nie kłopot [email protected] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #9 Napisano 29 Września 2009 WITAM Niestety sam musiałem znależć instrukcje o to ona Instrukcja obs?ugi Tacho USB.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość skalako Zgłoś #10 Napisano 6 Października 2009 Witam, NIe moge juz sciagnac tego PDF Bylby ktos tak mily i podrzucil na maila [email protected] ? Pozdrawiam, skalako Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
makeć Zgłoś #11 Napisano 6 Października 2009 Witam, NIe moge juz sciagnac tego PDF Bylby ktos tak mily i podrzucil na maila [email protected] ? Pozdrawiam, skalako poszłopozdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cycu Zgłoś #12 Napisano 8 Lipca 2011 (edytowane) _scalone Jako że niektórzy ciekawi są podstawowych możliwości vag tacho z instrukcją jak co gdzie, zrobiłem na szybko taki maly tutorial moze komus sie przyda:) Połączenie oraz wybór licznika. Podłączamy kabelek vag tacho do gniazda usb, gdy zrobimy to prawidłowo u góry pojawi się: USB K-line Interface Connected itd. Wtyczkę OBD II podłączamy do gniazda diagnostycznego w aucie. Następnie przekręcamy kluczyk na pozycje „zapłon” i myszką wybieramy w głównym oknie programu Select ECU (w moim przypadku jest to VDO New – Passat 2003 rok, w poprzednim B5 98r miałem VDO Old, jeżeli nie wiemy jakiej firmy mamy licznik to możemy robić to metodą prób po kolei próbować się łączyć ze wszystkimi lub podłączyć VAG’a i połączyć się z grupą 17 – Instruments – tam obok nr licznika pojawi się tez producent przeważnie jest to VDO lub Magnetti Marelli) Następnie klikamy Connect Selected ECU Wyciągnięcie Pinu licznika: Klikamy Read PIN i czekamy. W tym przypadku nasz pin to: 5131 Programowanie Nowego kluczyka (przeprogramowanie starych) Mając już Pin możemy zaprogramować transponder w nowym kluczyku lub przeprogramować stare. Klikamy Program New Key. Wyskakuje nam czerwone okienko i wpisujemy kod pin licznika, w tym przypadku 5131. W okienku Number of new keys wpisujemy liczbę kluczyków (najlepiej programować wszystkie kluczyku razem tj. jeśli mamy jeden kluczyk i dorobiliśmy sobie drugi to i tak programujemy oba, czyli trzeba jeszcze zaznaczyć opcje usunięcia starych kluczyków z pamięci w tym celu zaznaczamy erase old keys) i zaznaczamy channel 21. Klikamy OK i teraz UWAGA: Stosujemy się do instrukcji wyświetlanych na ekranie czyli: Kluczyk który jest wsadzony w stacyjce przekręcany w pozycje OFF ale go NIE wyciągamy, następnie pozycja „zapłon” odpalamy auto, gasimy i wyciągamy kluczyk. Jeżeli programujemy 2 kluczyki to gdy wyciągniemy pierwszy szybko wsadzamy drugi i również odpalamy auto. Z doświadczenia wiem ze czasem się coś pokićka i może migać kontrolka immo i auto albo chodzi albo nie, w obu przypadkach należy przeprowadzić procedurę programowania od początku włącznie z usunięciem z pamięci starych kluczyków. Zmiana przebiegu: Klikamy Change Mileage, wyskakuje nam czerwone okienko i wpisujemy przebieg jaki chcemy i nastepnie Continue. Zczytywanie i wczytywanie wsadu licznika (to już raczej dla zaawansowanych lubiących ryzyko bo można sobie namieszać) Gdy jesteśmy połączeni z naszym licznikiem, klikamy Read EEprom i czekamy aż na ekranie pojawi się Done! (może to trochę potrwać dlatego trzeba być cierpliwym) Aby zapisać nasz wsad na dysku wybieramy z górnego Menu File->Save File Wybieramy katalog gdzie chcemy zapisać zawartość licznika, wpisujemy nazwę oraz warto wybrać typ pliku jako *.bin ponieważ wtedy będziemy chcieli go edytowac w programie np. WinHex. Warto sobie zrobić jeszcze jedna kopie zapisanego pliku w razie gdyby coś poszło nie tak w trakcie modyfikacji wsadu, wtedy zawsze będzie furtka powrotna. Wczytywanie wsadu (np. gdy zmodyfikujemy go WinHex’em) Oczywiście musimy być połączeni z licznikiem. Klikamy File->Read File i wybieramy pożądany plik: W głównym oknie pokaże adres do wybranego pliku, naciskamy wtedy Write EEprom i tutaj tez chwilkę to zejdzie wiec cierpliwości. Generalnie taka instrukcje obiecałem koledze "chagi", ale może komus tez sie przyda Edytowane 10 Lipca 2011 przez GURAL Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #13 Napisano 8 Lipca 2011 A tu jak by ktoś chciał do pobrania http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=646468#post646468 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Michal-LKR Zgłoś #14 Napisano 21 Lipca 2011 (edytowane) Czy Vag Tacho 2.5 będzie chodził pod Win7 64 bit? Bo podłączam pod gniazdo USB i mi nic nie wykrywa i coś nie mogę zainstalować sterowników. Edytowane 21 Lipca 2011 przez Michal-LKR Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenobi40 Zgłoś #15 Napisano 7 Grudnia 2011 Witam, wybaczcie że odświeżam, ale czy ta instrukcja będzie też działać przy przepięciu licznika z B5 do T4? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #16 Napisano 7 Grudnia 2011 Będzie tylko wydaje mi się ze trzeba wsady pozamieniać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenobi40 Zgłoś #17 Napisano 7 Grudnia 2011 Właśnie WSAD jaki mam wgrać posiadam, z tym nie ma problemu, jedyne co, to właśnie nie wiem w jaki sposób wgrać należy, czy i jak trzeba edytować i tak dalej. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
skwaru Zgłoś #18 Napisano 8 Grudnia 2011 Tu masz kolego dokładnie opisane jak zczytać i wczytać i jak edytować wsad http://forum.vw-passat.pl/showthread.php/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
alvaro Zgłoś #19 Napisano 8 Grudnia 2011 Panowie a ja mam problem poniewaz vag tacho 2.5 nie moze sie polaczyc z moim licznikiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kenobi40 Zgłoś #20 Napisano 8 Grudnia 2011 Tu masz kolego dokładnie opisane jak zczytać i wczytać i jak edytować wsadhttp://forum.vw-passat.pl/showthread.php/52106-Wymiana-licznika-bez-FIS-na-FIS-passat-3B-i-3BG Tak tak, to wiem, czytałem ten temat, ale chodzi mi o to, czy wszędzie edycja jest taka sama (w moim przypadku T4), czy są to jakieś dane przeznaczone typowo do jednego modelu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach