Gość janiekj Zgłoś #1 Napisano 31 Sierpnia 2009 Witam, mam taki problem ze swoim pasacikiem 1.9 TDI 110 KM 270 tys. Po wciśnieciu sprzęgła słychać piszczenie z okolic silnika, jak puszcze sprzegło to tez trochę słychać, a na biegu jak juz jadę to wszystko jest dobrze. Biegi wchodzą bez problemu, co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Czarny0122 Zgłoś #2 Napisano 31 Sierpnia 2009 Witam. Wydaje mi sie ze piszczy łożysko oporowe. Kwalifikuje sie do wymiany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość janiekj Zgłoś #3 Napisano 31 Sierpnia 2009 duzy to jest koszt? Można trochę pojeździć na takim piszczącym? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Papuszka3 Zgłoś #4 Napisano 31 Sierpnia 2009 (edytowane) Odradzam, jesli pojeździsz dłużej to docisk może również się rozlecieć. Na 100 % masz łożysko do wymiany. Choć przy takim przebiegu to raczej komplet do wymiany ( sprzęgło, docisk i łożysko) ale jak rozbierzesz to zobaczysz w jakim co jest stanie. U mnie było jeszcze koło dwumasowe ( też zaczeło się od piszczenia) i całość to 2 tys. ( tyle tylko ze przy mondeo III ) Sprawdź ceny w necie. Edytowane 31 Sierpnia 2009 przez Papuszka3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
miron77 Zgłoś #5 Napisano 31 Sierpnia 2009 sprzęgło VALEO 600pln a łożysko ok90 ale lepiej wymienić całość- po co dwa razy rozbierać auto Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fAZIK8 Zgłoś #6 Napisano 1 Września 2009 PRAWDA!Wmień wszystko za jednym razem:520::520: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kasfalt Zgłoś #7 Napisano 1 Września 2009 przy okazji sprawdź jak sie ma koło zamachowe zeby niepotrzebnych kosztów sobie nie robić jak pisali poprzednicy.wymiana sprzęgła jakies 3-4 stówki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paweł311 Zgłoś #8 Napisano 2 Września 2009 Łożysko oporowe do wymiany ,lepiej zrób to jak najszybciej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
PASEK????? Zgłoś #9 Napisano 3 Września 2009 Może być jeszcze łożysko igiełkowe do wymiany w kole zamachowym też miałem takie objawy i nie mogłem zlokalizować co mi piszczy, chrobocze przy wciskaniu sprzęgła aż tu nagle stop nie można było wrzucić biegów wymontowałem skrzynie i się okazało igiełki posypane a przy okazji wymieniłem sprzęgło i łożysko wyciskowe.Także nie zwlekaj z tym.Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau78 Zgłoś #10 Napisano 26 Września 2009 Koledzy, czy w 1.9TDi 110KM jest koło dwumasowe? czy może w 115 i 130-tkach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #11 Napisano 26 Września 2009 jest dwumasa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mihau78 Zgłoś #12 Napisano 26 Września 2009 dzięki za odp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach