Navkol Zgłoś #1 Napisano 29 Sierpnia 2009 (edytowane) Wczoraj zainstalowałem tempomat. Wszystko hula, ale zaświeciła się kontrolka poziomu płynu spryskiwaczy, która nie zgasła pomimo dolania płynu do max. Co mogłem s@#$$ić Czy VAG powinien pokazać jakiś błąd Jeśli podepnę furaka pod kompa to gdzie szukać usterki (w engine czy gdzieś indziej) PZDR Edytowane 29 Sierpnia 2009 przez Navkol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #2 Napisano 29 Sierpnia 2009 Może kolego sprawdź, bo ja tak miałem w golfie że jak wyjełem czujnik to był cały pokryty kamieniem od wody. Po usunięciu kamienia wszystko wróciło do normy. A błędu i tak nie pokazywał. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #3 Napisano 29 Sierpnia 2009 sprawdź,[...] czujnik to był cały pokryty kamieniem od wody. Ale czemu aqrat sie pali po moim grzebaniu ? (pytanie retoryczne - wiadomo ) Gdzie szukać tego czujnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #4 Napisano 29 Sierpnia 2009 Gdzie szukać tego czujnika czujnik płynu jest umiejscowiony na zbiorniku płynu spryskiwaczy ( zerknij na post 92 , pierwsze zdjęcie tam gdzie idzie wiązka ) : http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=24462&page=5 . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2009 (edytowane) DŻONY - THX Jak się do niego dobrać Czy po ściągnięciu nadkola dam radę Czy ten czujnik jest jedynie wciśnięty czy wkręcony w zbiornik Jaka jest zasada działania tego czujnika Edytowane 29 Sierpnia 2009 przez Navkol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pvd Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2009 Czujnik jest wciskany jak dobrze kojarze, a zasada działania jest taka że jak jest płyn to przewodzi on prąd który czujnik podaje z jednej strony na drugą. A jak nie ma płynu to poprostu nie przewodzi prądu i pokazuje że płynu brak. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rastaman Zgłoś #7 Napisano 29 Sierpnia 2009 Żeby się do niego dostać bez rozbierania wystarczy wyjąc kierunkowskaz i bedziesz miał do niego dostęp. A wogóle sprawdz czy przypadkiem jak podpinałeś tempomat nie zruszyłeś żadnych kabli. Ja u siebie miałem że się kontrolka paliła i po sprawdzeniu okazało się że mam przerwe na kablu w którymś miejscu. I żeby kontrolka nie raziła po oczach, kolega VAG-iem mi ją całkowicie wyłączył. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
GURAL Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2009 Żeby się do niego dostać bez rozbierania wystarczy wyjąc kierunkowskaz i bedziesz miał do niego dostęp Hmmm, raczej nie wykonalne w 3BG, a ze zdjęcia wnioskuje ze czujnik jest od strony kola a nie lampy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #9 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jak się do niego dobrać Czy po ściągnięciu nadkola dam radę nie wiem jaki masz zbiornik , ale powinieneś się dostać po zdjęciu nadkola, Czy ten czujnik jest jedynie wciśnięty czy wkręcony w zbiornik czujnik jest wciśnięty w uszczelkę która to z koleji siedzi w zbiorniku, Jaka jest zasada działania tego czujnika to już kolega opisał : a zasada działania jest taka że jak jest płyn to przewodzi on prąd który czujnik podaje z jednej strony na drugą. A jak nie ma płynu to poprostu nie przewodzi prądu i pokazuje że płynu brak. jeśli już dostaniesz się do tego czujnika , aby być pewnym czy to wina czujnika czy nie , rozłącz czujnik i za pomocą kawałka przewodu zewrzyj wtyczkę . Jeśli kontrolka już nie będzie świecić tzn. że z czujnikiem coś nie hallo , a jeśli będzie świecić to znaczy że czujnik jest ok . Przeczyść także konektory wtyczki i czujnika ( mogą być zaśniedziałe ), oraz same bolce czujnika ( kamień ) . PozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Navkol Zgłoś #10 Napisano 29 Sierpnia 2009 (edytowane) Moje pytania sa nieaktualne...kontrolka zgasła. UUUUUUUUUFFFFFFFFFFFFF Zasada działania prosta - tak jak piszecie. Sam czujnik wygląda tak: Edytowane 30 Sierpnia 2009 przez Navkol Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach