pawelekk Zgłoś #1 Napisano 29 Sierpnia 2009 Chodzi o zamek w drzwiach kierowcy. Jak można go przykręcić? czy trzeba demontować cały panel drzwiowy? Obluzowany jest ten fragment wskazany na zdjęciu... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszeeek Zgłoś #2 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jak otworzysz drzwi to nad zamkiem powinien być otwór z plastikową zaślepką. Zdejmij zaślepkę, dokręć śrubę która tam jest i wkładka nie powinna latać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekk Zgłoś #3 Napisano 29 Sierpnia 2009 W moich drzwiach nie ma takiej zaślepki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leszeeek Zgłoś #4 Napisano 29 Sierpnia 2009 Otwórz drzwi i spójrz jeszcze raz, zrobiłem zdjęcie żebyś wiedział o co mi chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jacenty64 Zgłoś #5 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jak otworzysz drzwi , to na ich boku powinny byc w lini ustawione pod skosem trzy śrubki typu torx od zamka , a koło tej połozonej najwyzej powinna być zaślepka lub otwór:) , a w środeczku śrubka od wkładki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekk Zgłoś #6 Napisano 29 Sierpnia 2009 Przykręcałem ją. Jest dokręcona maksymalnie a zamek nadal "lata" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #7 Napisano 29 Sierpnia 2009 Może jakimś dziwnym trafem spadł pierścień blokujący wkładkę zamka, choć to raczej niemożliwe, chyba że wykręciłeś wcześniej za bardzo tą śrubę, wtedy pierścień spada i wtedy jest kłopot. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kuczi Zgłoś #8 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jeżeli jest tak samo jak w ibizie to tam jest plastikowy cycek z blaszka i prawdopodobnie jest obłamany. Nie pozostaje nic innego jak wymiana klamki lub poklejenie tego elementu. Ja to miałem w dwóch klamkach w ibizie i z tego co widzę zasada działania jest taka sama klamki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawelekk Zgłoś #9 Napisano 29 Sierpnia 2009 Ja tylko dokręcałem. Ale faktycznie ktoś mógł wcześniej za mocno wykręcić Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro.Slav. Zgłoś #10 Napisano 29 Sierpnia 2009 Jeżeli masz takie podejrzenia to w takim razie najlepiej zdemontować tapicerkę drzwi i zobaczyć co się tam stało. Jest tam taka prowadnica, która trzyma klamkę i wkładkę zamka za pomocą tego właśnie pierścienia. Na forum były już podobne tematy, jak zdjąć tapicerkę i dostać się do wewnątrz drzwi.Proponuję użyć "szukajki". Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tomazo72 Zgłoś #11 Napisano 9 Listopada 2013 Wiem, że temat sprzed kilku lat, ale ostatnio przerabiałem ten temat w Seacie Leonie znajomej . Zamek ciągle był luźny, mimo że pierścień był na swoim miejscu . Okazało się, że plastikowa podkładka między zamkiem i blachą drzwi jest już ciut za cienka , i jest luz . Podkleiłem w tym miejscy izolację ( można dociąć kawałek gumki ) , i podczas dokręcania pierścienia - wkładka została mocno dociągnięta do blachy.Nic teraz nie lata, nie ma luzu . Może komuś się to przyda . Wklejam zdjęcie , na którym zaznaczyłem uszkodzoną - za cienką , podkładkę. Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
polonez15 Zgłoś #12 Napisano 9 Listopada 2013 a ja uważam, że ta podkładka nie może być za cienka, a sam pierścień się odkształcił Mówię to dlatego, że sam tak miałem, ale Twoja opcja też może być prawdziwa. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach