Luq@sz Zgłoś #1 Napisano 20 Sierpnia 2009 Czytałem na forum o hipotetycznej możliwości przełożenia zacisków z B5 do b3 na tylnej osi. Z racji dość częstych problemów z ręcznym nie było by to głupie rozwiązanie, ale chce się upewnić, czy ktoś próbował już takich rzeczy w praktyce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #2 Napisano 20 Sierpnia 2009 Ja u siebie założyłem od golfa IV i podeszły bez problemu. Musiałem tylko kupić przewody od b5 nr oryginału 8E0 611 775 J. Ktoś na forum zakładał też od b5. Na pewno pasują też od octaci I. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wroobelek Zgłoś #3 Napisano 20 Sierpnia 2009 Mogę potwierdzić, do B4 wchodzą spokojnie zaciski od Octavii I. Trzeba tylko dłuższy przewodzik elastyczny, za TRW płaciłem koło 170 PLN (nóweczka). Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #4 Napisano 20 Sierpnia 2009 piter84 dzięki poszperam moze coś wymyślę, a jak wygląda sprawa klocków, tarcz, hamowania ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter84 Zgłoś #5 Napisano 20 Sierpnia 2009 Klocki, tarcze i jarzma zostają te same. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio77 Zgłoś #6 Napisano 20 Sierpnia 2009 jakbys szukal to bys znalazl ze ja do B4 od B5 zalozylem i nawet przewodów nie zmienialem tylko linke inaczej poprowadzilem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #7 Napisano 20 Sierpnia 2009 radzio77 o widzisz wiedziałem, że znajdzie się kierownik zamieszania masz moze jakieś foty i opis operacji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radzio77 Zgłoś #8 Napisano 21 Sierpnia 2009 nie mam bo co tam opisywac jedynie linka od recznego idzie gorą nie dolem i trza powiekszyc dziurke ucha na ktorym sie opiera linka tzn o rozmiar czy dwa rozwiercic ale to pikuś (albo pan pikuś) calosc podeszla bezproblemowo. tylko ze ja to robilem do B4 ale mysle ze w B3 bedzie identycznie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Luq@sz Zgłoś #9 Napisano 21 Sierpnia 2009 jest to samo co w b3 na tył do b3 i b4 pakowali wszędzie to samo albo lucas albojakieś innefi firmy ale z zewnątrz to samo i działa zamiennie ze sobą więc nie powinno być problemów fdzięki wielkie za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lebow Zgłoś #10 Napisano 21 Sierpnia 2009 (edytowane) Nie jestem przeciwny wymianie zacisków na te z B5, ale pisałem kiedyś o "magicznej" sprężynce która rozwiązuje definitywnie problem z nie odbijającym ręcznym, jeżdżę już z takim patentem naprawdę długo i jest po prostu lala. Pięć minut roboty i wszysko gra, a wątek w którym to opisałem jest TUTAJ. Edytowane 21 Sierpnia 2009 przez lebow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kyko passat b3 Zgłoś #11 Napisano 22 Sierpnia 2009 na pewno zaciski pasują do golfa 4 seata Leona toledo i Octavii tylko patrz czy są aluminiowe są lepsze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach