qboq Zgłoś #1 Napisano 10 Sierpnia 2009 Witam. Mam paska B5 3bg z xenonami, jakis tydzien temu pojawil mi sie niestety po raz kolejny problem, ktory juz kiedys sie zdarzyl ale samo ustapilo. Chodzi o to ze xenon lewy nie podnosi sie - czyli swieci w dol. Normalnie powinno byc tak ze po zapaleniu swieca prawy i lewy w dol i za momencik sie podnosza, a ten lewy strajkuje Nie wiem czy to wina elektryki, czy moze cos tam mechanicznie w lampie? Nie znam sie na tym kompletnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #2 Napisano 10 Sierpnia 2009 mi po ostatnim myciu też ksenon zastrajkował vag pokazał zwarcie lub przerwę w obwodzie w czujniku przy lewym kole Tobie też polecam vaga, będziesz wiedział od czego zacząć poszukiwania! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Hudzior Zgłoś #3 Napisano 10 Sierpnia 2009 Szwagier mial podobnie kiedys w BMW i winien byl czujnik poziomowania, bylo to gdzies na zawieszeniu. Podlacz VAGa, a powinno wyswietlic co jest winne. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #4 Napisano 10 Sierpnia 2009 Wsadz kogos za kierownice i niech ktos wlaczy swiatla i posluchaj czy silniczek brzeczy w tej niedzialajacej lampie. Jesli nic nie slychac to moze byc (nie musi) walniety sam silniczek, jesli brzeczy to moze czujnik przy wahaczu? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qboq Zgłoś #5 Napisano 11 Sierpnia 2009 posluchalem co tam sie dzieje i wyglada to tak ze silniczki niby pracuja, ale przy tej lewej lampie slychac jakies dwa stukniecia (tak jak by jakims precikiem uderzyc lekko w jakis metal), czyli moze jakis mechanizm w lampie? mozliwe to? Dodam raz jeszcze ze kiedys juz mi sie tak zdarzylo ale samo sie "naprawilo" ale teraz juz chyba nie chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #6 Napisano 11 Sierpnia 2009 posluchalem co tam sie dzieje i wyglada to tak ze silniczki niby pracuja, ale przy tej lewej lampie slychac jakies dwa stukniecia (tak jak by jakims precikiem uderzyc lekko w jakis metal), czyli moze jakis mechanizm w lampie? mozliwe to? Dodam raz jeszcze ze kiedys juz mi sie tak zdarzylo ale samo sie "naprawilo" ale teraz juz chyba nie chce Sa 2 opcje. Z silniczka wychodzi bolec ktory wchodzi w uchwyt od lustra i rusza nim gora/dol. Mogl on po prostu wyskoczyc z tego uchwytu. Nie jestem pewny czy da sie to zrobic nie wyciagajac lampy. Ja mam lampy na H7 i dalo sie bez problemu. Druga opcja to taka ze plastikowy slimak juz wyrobil sie w samym silniczku i nie moze go wysuwac. Nie wiem jaka jest mozliwosc wymiany samego silniczka w passacie, nigdy tego nie robilem. Brat w Mazdzie 6 tak wlasnie mial - oszczalismy sprawe bo zeby wyjac silniczek z lampy w mazdzie 6 trzeba bylo rozklejac lampe. Nie obejdzie sie bez dokladnego przyjrzenia sie lampie od tylu a byc moze i wyjecia jej. Zycze zeby byla to opcja 1. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość pioror Zgłoś #7 Napisano 11 Sierpnia 2009 ostanio miałem ten sam problem ale mi opadły 2 swiatła..podpiołem pod VAGa i przyczyna sie znalazła stabilizator swiateł.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
John Zgłoś #8 Napisano 12 Sierpnia 2009 stabilizator swiateł.. To się nazywa czujnik poziomowania. Są takie 2 jeden z przodu, drugi z tyłu. Któryś mógł rzeczywiście paść. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
qboq Zgłoś #9 Napisano 12 Sierpnia 2009 ja tez mam h7 (chyba, bo tak na lampie u gory jest napisane), ale tego bolca niestety nie widze, co prawda nie rozbieralem praktycznie nic tylko oslonke gumowa (od wkladanie zarowek) zdjalem. Jak bys mogl okreslic dokladniej jak wygladala naprawa u Ciebie to bylo by swietnie, bo tak cos czuje ze to ten bolec wlasnie, a nie te wszystkie czujniki. A mysle tak ze wzgledu na to ze to stukanie wlasnie slychac przy tej lampie a przy drugiej nie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #10 Napisano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) ja tez mam h7 (chyba, bo tak na lampie u gory jest napisane), ale tego bolca niestety nie widze, co prawda nie rozbieralem praktycznie nic tylko oslonke gumowa (od wkladanie zarowek) zdjalem. Jak bys mogl okreslic dokladniej jak wygladala naprawa u Ciebie to bylo by swietnie, bo tak cos czuje ze to ten bolec wlasnie, a nie te wszystkie czujniki. A mysle tak ze wzgledu na to ze to stukanie wlasnie slychac przy tej lampie a przy drugiej nie... Jak to masz H7 jak masz i regulacje poprzez czujniki? Zarowki H7 maja regulacje tylko z kabiny i nie maja zadnych czujnikow na wahaczach. No ale ok. Jesli jest to lampa H7 to silniczek jest pod ta druga pokrywka - nie gumowa - tylko pod ta w ksztalcie trapezu/trojkata. Zobaczysz go zaraz po zdjeciu tej pokrywki - taki w czarnej plastikowej obudowie - wchodza do niego kabelki i malenka wtyczka. Nie da sie nie zauwazyc. Da sie te bolce sprawdzic i ustawic w poprawnej pozycji bez wyciagania lampy ale dla kogos kto ma raczej male dlonie. Sprawdz i daj znac. Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez tmstp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #11 Napisano 15 Sierpnia 2009 Jak tam, wiadomo juz cos? Sam jestem ciekawy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter.morgan Zgłoś #12 Napisano 30 Września 2013 Witam. Przepraszam za odgrzewanie kotleta ale niestety nie mogę zakładać swoich tematów:/ Mam problem z xenonami. Samochód jest świeżo po wymianie żarników i nie działa autopoziomowanie. Nie wiem jak było przed wymianą bo niedawno go kupiłem. Ogólnie nie ma żadnych sygnałów z deski rozdzielczej o jakimkolwiek błędzie świateł, więc wszystko powinno być ok. A jednak lampy nawet nie drgną. Co może być przyczyną i jakie ewentualne koszty naprawy? W sobotę jadę do elektryka, może coś znajdzie. A pytam, żebym wiedział czego mogę się spodziewać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adams Zgłoś #13 Napisano 30 Września 2013 vaga podepnij sprawdził bym na twoim miejscu czujnik i jego przewody ten przy przednim lewym kole ja już dwa razy zarabiałem tam kable bo zwyczajnie sparciały ze starości i sie poprzerywały Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter.morgan Zgłoś #14 Napisano 1 Października 2013 (edytowane) Pojadę w sobotę do elektryka, niech obada temat bo ja póki co trochę się cykam sam cokolwiek robić;p jak się dowiem do tam znać co to było. Edytowane 1 Października 2013 przez dexter.morgan Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dexter.morgan Zgłoś #15 Napisano 4 Października 2013 Byłem u elektryka i sprawa wyjaśniła, na szczęście obeszło się bez kosztów. Przyczyną awarii był błąd silniczka lewego xenona przez co światła przeszły w tryb awaryjny i nie poziomowały się. Błąd został skasowany i wszystko wróciło do normy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach