Skocz do zawartości
Gość banaszek

Ponownie pompowtryski

Rekomendowane odpowiedzi

Gość banaszek

Mam Passata 2,0 TDI-CR 140 km z marca 2007 r. Dwukrotnie nawalił mi pompowtrysk(po 36 tys. i po 40 tys.) i dwukrotnie skończyło się to lawetą i naprawą ASO( zapłaciłem 2 x ponad 3 tys.PLN). Za każdym razem awaria była elektryczna i wszystko wskazyje na wadę produkcyjną. Za pierwszym razem odbyło się to bezboleśnie bo na wolnych obrotach. Drugi raz odcieło mi zasilanie w czasie wyprzedzania ciężarówki i ledwo uszedłem z życiem. Odmówiono mi naprawy gwarancyjnej.

Czy ktoś w przypadku podobnych awarii zwracał się bezpośrednio do producenta i czy odniosło to jakiś skutek ?

Dodam , ze jeżdżę rozmaitymi autami od 35 lat i n a lawecie jechałem 3 x , tylko tym Passatem !

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam Passata 2,0 TDI-CR 140 km z marca 2007 r

 

kolego w tym roku jeszcze nie bylo CR wiec nie wiem jak Ty to wydedukowałeś.a po drugie CR na pompowtryskach?? hahahah :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tez to przerabialem w kwietniu b.r koszta ogromne i rowniez wada elektryczna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Samochód nagle zgasł, bez wcześniejszych objawów. Po długim kręceniu odpalił ale nierówno pracował i kopcił. Padł pompowtrysk czwartego cylindra uszkodzenie mechaniczne (elektronicznie nie wykazywał błędów), po wymianie okazało się że i pompa paliwa nie podaje :(.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pompa paliwa to dość często spotykana awaria w B6, co do pompowtrysków to ponoć 90% awarii spowodowanych jest kiepską jakością paliwa w Polsce.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach